Lycantrophe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har dere noen lure tips til Restordruid, retpaladin og warrior? Spesielt mot drittkomboer som Restodruid/Discpriest/warrior og Warrior/rogue/holy paladin. Tapte masse rating mot slike teams i går. Mitt tips: Tenk alle som et mulig target i arena, får dere en sjanse nuke hva som helst. Styrken til retri warr druid er ekstrem burst. Når jeg gama det i s3 mot rmp pleide vi alltid å "late" som vi gikk mage, så 1-2-3 switch priest wings dead lol Problemet er at: # Om vi focuser druiden (som er relativt lett å få ned) er jeg utrolig svak for mana burn. 0 mana = tap. # Focuser vi priesten kan druiden CCe oss uten problemer + warrioren voldtar meg. # Focuser vi warrioren har han 2x healer + PS++ til å holde seg oppe, samt at det mater han med rage. # Prøver vi split dps klarer ikke jeg (jeg er den dårligst gearede av oss, paladin) å legge nok press, warrioren slacker på kontroll så jeg blir mana burnet før eller siden eller warrioren skader/stunner meg for mye. ---- Det vi kan gjøre er å gå etter priesten slik at druiden hotter han fullt opp, uten å passe på seg selv, for så å cyclone priesten og kjøre max dps og best i pvp og prøve å få ned druiden. Får vi noen heldige macestuns og unngår de på oss burde det kunne funke, dersom vi får nok overraskelse inn i det. Eller: Cyclone-swappe mellom healerne og warrioren, for å stoppe hots, for så å prøve 2x burst på en squishy druid eller shieldless priest. Andre forslag? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Nei, du tar ikke Druid/Priest/Warr dersom de ikke blir tatt på senga. Angriper du priesten blir det for lett å holde han oppe med HoTs, angriper du han ikke er palaen oom og ubrukelig etter 20 sek. Warr/Rogue/Pala burde ikke være umulig. Dispel eventuelle JoJs og HoJs, og jobb hardt med peelinga. Tror stikkordet er å holde roguen unna. Husk at de ikke har dispel mot BoF. Unngå for all del å gå pala før bubble er brukt, for ellers dreper de druiden deres. Endret 27. august 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Kanskje jeg burde nevnet at vi tok warrior/rogue/paladin en gang, fikk gibbet roguen. Problemet var vel heller at paladinen hadde fullt s4, roguen hadde 4xs4 og 4xt6 og Mainhand warglaive, samt at warrioren var full s4 og s4 mace. Massiv outgearing, altså. Greit, kontrollere rogue, stoppe paladin healing så lenge som mulig. Intercepte til paladinen, intervene til meg for å stoppe healing midt i bursten på roguen, kan det funke? Endret 27. august 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Kontrollere roguen med Warr/Pala altså, og ikke med roots/cyclone. Dersom dere får opp Faerie Fire/Insect Swarm/Vindication/andre trash-debuffs, og rooter warrioren, blir palaen nødt til å BoFe warrioren for å slippe han fri. Løp ut av LoS/skaff range mens Warrior/Pala spamstringer roguen, og enemy warrior har valget mellom å løpe etter deg alene, eller bytte target. Blir roguen BoFet, sitter warrioren i roots. Høres lett ut i teorien, men så var det det å få ut roots med 2 sinte melees på seg. Ang. intercepts, så er det et godt spørsmål, siden de fungerer bra til både healing interrupts og peeling. Tror det er best å bruke dem defensivt i starten hvertfall, i tilfelle roguen bruker CDs, og heller satse på kill litt senere. Endret 27. august 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kontrollere roguen med Warr/Pala altså, og ikke med roots/cyclone. Var selvsagt det jeg snakket om. Dersom dere får opp Faerie Fire/Insect Swarm/Vindication/andre trash-debuffs, og rooter warrioren, blir palaen nødt til å BoFe warrioren for å slippe han fri. Løp ut av LoS/skaff range mens Warrior/Pala spamstringer roguen, og enemy warrior har valget mellom å løpe etter deg alene, eller bytte target. Råger. Høres lett ut i teorien, men så var det det å få ut roots med 2 sinte melees på seg. Roguen skal jeg prøve å fjerne anledningen til å plage han, og warriors har han stort sett grei kontroll over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Var artig å teste en litt funky 3v3 setup i går Spriest + disc priest + felguard lock (meg :>) Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 # Prøver vi split dps klarer ikke jeg (jeg er den dårligst gearede av oss, paladin) å legge nok press, warrioren slacker på kontroll så jeg blir mana burnet før eller siden eller warrioren skader/stunner meg for mye. Jeg sa jo det var vanskelig å pummele noe når jeg står i roots 20 yard unna eller i cyclone Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) - edit - Valgte crit trinket. Endret 28. august 2008 av Gakks Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Nå vet jeg ikke class, men som warrior vil jeg påstå det er temmelig hipp som happ, statwise er Ap verdt litt mer, men samtidig er det fordel med en viss mengde crit og slik fortsetter det meste jeg har sett av pvp-theorycraft. Så personlig preferanse er det det bunner ut i Andre klasser så har jeg ikke peiling.... Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Warrior i helt endgame (full s4) får mer fra crit.. Å nå 1800 ap + 40% crit unbuffed gjør en stor forskjell :o Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Mangler egentlig bare crit hvis det ser stemmer regner med vi snakker 40% i battle? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nei, 40% i zerker. Om man topper gearet sitt greier man 1850 ap 42-43% crit Men da må en ha litt pve gear på siden. (Sunwell stuff med + resi og) Har 1880 ap med 40.6% crit nå selv, dog jeg er for lat til å farme crit trinket Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 40% i zerker, da ligger jeg ikke så ille til på crit da får vengefulmacen på onsdag, men jeg og PSV sliter med å finne en replacer for lycan helgen (3v3) så vurderer å riske våpenet hvis vi må (ikke sikkert vi klarer 1800 igjen, enda jeg tror det ikke blir noe problem) hvilke comboer er forresten artige å spille i 3v3 hvis man ikke kjører dobbel melee? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Som warrior syns jeg det som er mest moro med en shaman. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Har en enhancement shaman i guilden (melee, men kan ikke være for kresen) Vil du si enhance, warrior og druid kan være artig? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Prøvde ut det noen uker selv og er den setupen jeg har hatt det mest moro med som warrior iallefall. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Da får jeg huke fatt i guildens shammy da Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Personlig synes jeg druid/warrior/warlock er den morsomste warrior compo'n. Den er veldig skill relatert og du har sjans mot ALLE comps. Server og race spiller dere på btw? xD Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Her er det kyr over hele linja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå