Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Artig setup å spille som funker bra, har spilt med Tullut her fra forumet som både mutilate og subtlety, det er fordeler og ulemper ved begge, litt usikker på hva jeg som warrior liker best, men jeg holder en liten knapp på mutilate :)

Eneste fornuftige tipset jeg har er at en rask kill kan være temmelig viktig mot en del teams, hvertfall slik jeg opplever det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd ret/warr?

 

Regner med det er temmelig håpløst, men etter å ha spilt en del skirmish sammen med Lycan så har jeg lekt med tanken om å prøve, noen som ser for seg noen pros and cons (riktig skrevet det uttrykket der?)

Blir å prøve etter jeg får points til vengefulmacen dog :)

 

Edit: Nå med den ekstra hitten i S4, 12 agi 3% crit eller AP/runspeed meta? Får ikke bestemt meg, leker også med tanken om 12 crit 5% snare + cat's swiftness (samme med RED)

 

Pfft, du går ikke noen steder.

 

12Crit & 5% snare / Cat's Swiftness kom vi vel frem til ikke var verdt det.

 

Dere er 2-3 sesonger for sent ute med Ret/Warrior.

 

Gitt mengden med hunter teams vi møtte i går, så ville jeg heller anbefalt Lycan å spille med Rogue, siden kun hunter teams virkelig kontrer pala/rogue.

 

Hunter/Mage ville jeg anbefalt BM/Frost for. MMS er for healerspilling.

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt hjelp med disc/slock setup i 2s. Vi begynte i dag og sluttet av på 1950 så det gikk ganske bra. Men vi sliter VELDIG mot druids som kan tenke. Spesielt rogue/druid. Noen som har noen tips? Har til å bare prøvd å dotte alt, men det funker dårlig siden druiden aldri går oom, og når den først er lav på mana har vi aldri noe burst til å ta ned noen av dem.

Lenke til kommentar
Surefooted/24ap + minor speed er best.

 

Alle andre gems har altfor urealistiske krav. (Blues, eller more red then yellow, noe som blir helt feil.)

 

5% mot snare/roots er ekstremt bra imo.

Heller mer og mer den veien selv, funnet frem noe fin theorycraft som støtter meg også, har lekt med tanken om 12 agi 3% crit, men lukter surefooted og runspeed ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Tips for 8/11/42 druid / shs rogue mot shaman / warrior?

 

På lavere ratings vant vi ca 90%, på 1800+ taper vi 90%.

 

Jeg (druiden) prøver å holde warrioren i CC så mye som mulig. Problemet er bare det å få CCet med intercept, pummel, mace stun, earthshock og grounding totem. Roguen klarer ikke å presse shamanen nok pga frostshock, earthbind, poison cleansing totem og hamstring.

 

Når warrioren bestemmer seg for å drepe meg med 5 sunders og hjelp fra shamanen så gjør han det uten noe særlig problem. Purge spam og full rage bar + wf totem og mace stuns mot 0 armor i caster = GG. Ikke klarer vi å outlaste de ved å spille veldig defensivt heller, heale gjennom burst dmg spiser mana, innervate blir purget. Løper jeg vekk for å innervate får roguen deng.

Lenke til kommentar
Tips for 8/11/42 druid / shs rogue mot shaman / warrior?

 

På lavere ratings vant vi ca 90%, på 1800+ taper vi 90%.

 

Jeg (druiden) prøver å holde warrioren i CC så mye som mulig. Problemet er bare det å få CCet med intercept, pummel, mace stun, earthshock og grounding totem. Roguen klarer ikke å presse shamanen nok pga frostshock, earthbind, poison cleansing totem og hamstring.

 

Når warrioren bestemmer seg for å drepe meg med 5 sunders og hjelp fra shamanen så gjør han det uten noe særlig problem. Purge spam og full rage bar + wf totem og mace stuns mot 0 armor i caster = GG. Ikke klarer vi å outlaste de ved å spille veldig defensivt heller, heale gjennom burst dmg spiser mana, innervate blir purget. Løper jeg vekk for å innervate får roguen deng.

Fakecasting er ett must. Legg litt press med Moonfire når du kan på Warrioren. Siden Shaman since heals er bare castable kan det hende dere kan targetswitche og få ned Warrioren. Bruk en Macro som beskytter Innervate(Google it). LoS og pillar kite må til også. Mer kommer jeg ikke på atm >_<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som har en god video der en disc priest spiller med lock? Vil se hva priesten gjør, og også kunne se spells og alt tydlig. Må være god kvalitet.

 

Har hørt priest/lock funker bra, for har en bestevenn som nå ligger på lvl 65 eller noe, og jeg med 380 resilience. Hvor mye resilience burde han ha for at han skal klare seg i arena? Selv har jeg aldri komt over 1720 i rating, men aldri hatt en over 300 i resilience på laget mitt heller :p(Skylder på resilience!! :p).

Lenke til kommentar

Resillience er ikke alt, eller for noen klasser er det vel en viktig faktor.

1720 i S4 vil jeg ikke akkurat si er ille, vi møter ihvertfall nesten utelukkende full vengeful/brutal folk og det svir litt mer enn en merciless kar :)

 

Disc/rogue er forresten noe jeg misliker mest sammen med priest, dog vi pleier å ta de.

Usikker på om jeg har møtt disc/lock så kan desverre ikke si for mye om setupen ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Noen som har en god video der en disc priest spiller med lock? Vil se hva priesten gjør, og også kunne se spells og alt tydlig. Må være god kvalitet.

 

Har hørt priest/lock funker bra, for har en bestevenn som nå ligger på lvl 65 eller noe, og jeg med 380 resilience. Hvor mye resilience burde han ha for at han skal klare seg i arena? Selv har jeg aldri komt over 1720 i rating, men aldri hatt en over 300 i resilience på laget mitt heller :p(Skylder på resilience!! :p).

 

Spamdispel, damage assist. Løpe til steder som gjør det ubekvemt for motstanderens healer dersom DPSeren angriper deg. Pillarkite=>fear dps=>drink, truing med manaburn slik at druids shapeshifter.

 

Foreslår at dere har ganske bra gear til setupen, fordi locken må tanke en del, og damageoutputen må være høy nok til at OP restodruids begynner å svette.

 

heisann!

 

spiller 2v2 arena med en MM hunter, med meg som resto druid, nå skal vi begynne med 3v3 team, så lurer på hvilken klasse vi burde få med oss? har hørt at mage skal være veldig bra for sheep + counterspell for kills, eller skal vi heller satse på noe annet?

Priest som er mest begynnervennlig, og flavour of the month for tida. En haug med double melee-zerg teams på vanlig rating, som kan være ganske slitsomt.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...