Lockslay Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Oom=out of mana. Tom for mana med andre ord Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Mot priest hunter iallefall, så bare push på priest, få druid til og spise traps så mye som mulig, kan starte med at rogue sapper hunter og starter med og drepe pet, generelt så handler det om og få hunter oom før dere blir oom. Du vet at Hunter gjør noe syyyykt med DPS når han får lov til å være alene mot den stakkars roguen min? OOM = Out of Mana. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, jeg har hørt at Hunters har syk meleedps. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Ja, jeg har hørt at Hunters har syk meleedps. Leste du hva Rostad skrev? Han sier at man burde sette Roguen på Prieste. Priesten holder range sånn at Hunteren får gjøre hva han vil med unntak fra min Cyclone og Entangle(da vil han sikkert si til Priesten at han må holde seg i ro) og evt Bash. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Husk at priesten oom'er veldig fort om den skal heale gjennom 5x Wound Poison som hunteren kommer til å ha på seg 90% av tiden. Hunteren får ikke gjort noe særlig damage i melee mot rogue, og det ender lett opp med at Priesten går tom først, og prøver å få drikke, hindre det og det burde være seier. Hvis priesten prøver seg på noe offensivt, så går hunteren så lavt at dere kan kjøre CC chain på priest og ta ned hunter. Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hmm, sant nok. Får kanskje prøve å hugge Hunteren mer. Men da er det større sjangs for at begge blir fearet. Roguen min er flink til å cloake fear da. Vanskelig derimot å unngå at priesten drikker på noen baner f.eks Ruins of Lorderaon(spelling?) er litt irriterende. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Lolwut, endelig 1800 rating og Vengeful våpen til warrioren. \o/ Deilig som faen etter å ha vunnet siste 3 mot Mage/Rogue. Nå til den veldig vanskelig beslutningen: Vengeful mace for status eller Brutal head for massiv upgrade :< Endret 17. august 2008 av PSV Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Stått å stanga på 1770-1800 i 3v3 nå i 30 matcher, fuckings RMP, vi møtte bare RMP.. Litt variasjon hadde vært kos. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Burde ikke være umulig for priest/lock/rogue? Med mindre warlocken din er en av snylterne som ikke dispeller sheep/fears med pettet. Endret 17. august 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Harke tenkt på det faktisk, spist de sheepsa jeg har fått om jeg ikke har fått de breaket av swd :\ Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Endelig 2.2k xD. Blir shoulders på onsdag ^^ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Må vente 1,5 uker til på dem. Kjøpte mainhand dagger i tillegg til swords som jeg hadde fra før av for å kunne eksperimentere i betaen. PS Sink: Spilte selv med en lock på druiden min, som aldri devoura meg. Jeg spurte hvorfor etterhvert, og han sa det var fordi jeg hadde for mange debuffs. Et par games senere, ble jeg feara på nytt, hadde ingen andre debuffs, og fikk ingen devour. Stakk fra det teamet. Dersom det er en kamerat av deg er det bare å overtale han til å sette opp et par target=sink macroer. Endret 17. august 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) Noen som har prøvd ret/warr? Regner med det er temmelig håpløst, men etter å ha spilt en del skirmish sammen med Lycan så har jeg lekt med tanken om å prøve, noen som ser for seg noen pros and cons (riktig skrevet det uttrykket der?) Blir å prøve etter jeg får points til vengefulmacen dog Edit: Nå med den ekstra hitten i S4, 12 agi 3% crit eller AP/runspeed meta? Får ikke bestemt meg, leker også med tanken om 12 crit 5% snare + cat's swiftness (samme med RED) Endret 17. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Ret/warrior eier. Var gøyalt, om ikke annet. Men tviler på at det holder i seriøs arena. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Vi får være litt spesielle å prøve, må bare få de hersens pointsa til macen! Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Hunter/Mage 2v2 - hva slaks talents skal vi gå for? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Rimelig dårlig setup imo, men Markmanship / Frost? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 (endret) I en slik setup kan det vel lønne seg å gå for det pettet med mest dps og ikke scorpid for vipersting skjuling også vel? Edit: Kan umulig være noe dårligere enn ret/warr som jeg og Lycan skal prøve Endret 17. august 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Starta opp litt mer serriøst med to kompisser nå, tenker på 3vs3. Set-uppen blir RWD - Anntatt beste specs er vell Arms/Sub/Resto ? Kan dette bli bra ? Alle er decent s2/s3 geared. Tips mottas med glede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå