Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Tviler sterkt :p

Men ingen gode forslag?

Vi har tenkt å prøve restokin.

skal også prøve noe mere 3v3 og 5v5 (jeg hvertfall)

Du skal jo spille Druid/Rogue/Warrior med meg og Tullut.

Fikk forresten Contendiente (Kandidat elns) paa Druiden min, hva naa enn det blir paa Norsk. (Sitter i Spania akkurat naa.)

Du ble Challenger.

Og det med å prøve mere 3v3 innebærer jo den med deg og Tullut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ENDELIG FUCKINGS VÅPEN OMG...

2060 BABY <3<3<3<3

Vi vant 12-0 idag lol, vi har vært på 2049 sånn 4 ganger og, og igår droppa vi fra 2040 til 1902..

Kom totalt i THE ZONE og owna alle til 2060 lol..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
ENDELIG FUCKINGS VÅPEN OMG...

2060 BABY <3<3<3<3

Vi vant 12-0 idag lol, vi har vært på 2049 sånn 4 ganger og, og igår droppa vi fra 2040 til 1902..

Kom totalt i THE ZONE og owna alle til 2060 lol..

Wanna be my friend? O_O

Gratz :)

Lenke til kommentar

Det er fordi at de fleste setups idag er bygd rundt å countre druid warr..

(Druid Warr herjet ekstremt i s2)

Iallfall før, var druid warr ett counter mot deg kom du deg ikke høyt, så alle begynte å lage counters, som gjorde at det ble færre druid warrs osv osv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
hva er et bra setup for en mm hunter i 3v3?

Disc priest, resto druid, mm hunter.

Jeg blir forøvrig veldig lei av å bli eid av rogues i 2v2 :( Umulig for min combo å nuke de, og hvis en henger seg på meg så har vi ingen CC (Felguard lock + enhancement shaman).

Men så har vi ikke s3 våpnene engang, så vår burst er litt lav enda. Men vi kom oss hvertfall til 1701 rating i forige uke (1633 den her uka), noe jeg syns er bra særlig når jeg disconnecter i 1 av 15 matcher og har freeze lagg i annenhver match.

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Restoration, Restoration, Restoration, Restoration, Restoration, Restioration. Eller du kan være en av de få druids som spiller feral og tror man ikke kan leave cat form :)

Lenke til kommentar
Så, druiden min er 66 nå, snart begynne å farme welfare epics..

Er Restoration fortsatt å foretrekke i Arena, eller har trenden snudd?

Alt av info er veldig velkommen atm :)

Moonkin specc og Restokin er også brukt(men fortsatt som healere), men vill anbefale godt gear før du prøver det.

Btw, spillte arena igår, paladin+warrior, vi møtte druid+warrior.

Fikk drept druiden etter gode 30 minutter :s da var jeg oom og warrioren på 20% elns, plutselig så fikk warrioren en moonfire på seg, ikke bare dotten men den stråletingen som detter ned fra lufta ;p

Jeg antar at det er en bug of some sort?

Muligens akkurat når noen trykker release så ser man dem, er det da han gjorde da ? trykk release+spam Moonfire? :p

Endret av samebob
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Fikk drept druiden etter gode 30 minutter :s da var jeg oom og warrioren på 20% elns, plutselig så fikk warrioren en moonfire på seg, ikke bare dotten men den stråletingen som detter ned fra lufta ;p

Jeg antar at det er en bug of some sort?

Muligens akkurat når noen trykker release så ser man dem, er det da han gjorde da ? trykk release+spam Moonfire? :p

Japp :)

Lenke til kommentar

Ble noen reports av folk som bugexploita i arena i går for min del. Irriterende når folk skal jukse, greit nok det er ikke det ekstreme overtaket de får av det, men det kan være f.eks. sånn som i går når jeg var rundt 20% og druiden min plutselig fikk en fear og trinket var allerede brent (fearen kom fra en vi drepte 30 sek før)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...