Indexi Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Er det noen som vet når nye sets(+) og items vil bli lagt til i Arena. Antar at settene som er der nå vil være der en stund. Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Noen som vet når arena pointsene opdaterer seg? Kan ikke vente med å få min nye 2h Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har litt over 1050 med MM & dmg trinket med ultimat +dmg gear. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Er det noen som vet når nye sets(+) og items vil bli lagt til i Arena. Antar at settene som er der nå vil være der en stund. 8309253[/snapback] Håper det ihvertfall, i og med at det vil ta meg over 3 måneder å få de itemsene jeg vile ha. Dårlig team er kjipt :\ Lenke til kommentar
.dat Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Noen arena spillere fra Silvermoon her? Lenke til kommentar
haades Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg har litt over 1050 med MM & dmg trinket med ultimat +dmg gear. 8354787[/snapback] armory link plz Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Noen som gidd å forklare litt hvordan Arena funker? Har ikke sotte meg inn i det, for er nettopp blitt 70.. Hører at det koster en del, at man må lage team me noen.. Må eg alltid spille med den eg lager første teamet med? Hvor kjøper jeg meg inn? Og ikke legg til wow sider som sier det, for eg kan ikke lese de fra internett brukeren eg sitter på akkurat no =) Takker for svar Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg kan jo svare raskt på spørsmålene dine. Det koster endel å opprette arena lag, nå husker jeg ikke helt alle prisene men for 5v5 er det 160g (det er 40g per medlem gitt at man er 5) 3v3 tror jeg er 120g og 2v2 er 80g, det er en oppstarts avgift akkurat som guilds som har sin 10g avgift for guild/arena charteret. Du må ikke alltid spille med den du lager teamet med fordi man kan bytte ut medlemmer i arenateamet ditt, men du må alltid spille med de som er på laget ditt for å få lov å gjøre "rated battle" som er de kampene som gir rating og som igjen gir poeng. det finnes en annen modus som er en slags øvingsversjon og som ikke har noe utfall på poengene dine. forøvring fungerer det slik som dette: for at et arenalag skal kunne få poeng på onsdagene må de ha kjempet minst 10 kamper den uken, da vil alle spillere på laget som har kjempet 30% eller mer av kampene den uken få poeng. (er dere bare 2, 3 eller 5 så har jo alle kjempet 100% men om dere har innbyttere så forandres den inndelingen) poeng kalkuleres av hvilken rating dere har, rating er det dere vinner når dere slår et annet lag, taper dere så taper dere også rating. dere starter med 1500 rating og kan justere den opp eller ned, de beste lagene i europa ligger på rundt 2400 poeng for tiden, og det er TUNGT! der finnes hauger av kalkulatorer og grafer som viser hvor mye poeng dere vil få med den og den ratingen, og det er også en stor forskjell mellom hvor mye poeng en 5v5 får framfor en 2v2 (3v3 og 2v2 får bare 70% og 80% respektivt av det en 5v5 vil tjene ved samme rating). Dersom du er med i flere lag, altså både i ett 2v2 ett 3v3 og ett 5v5 eller en blanding av de så vil det laget som gir mest poeng gi det poeng, det stacker ikke altså, men det prioriterer der du får mest poeng! håper det klargjorde litt? Lenke til kommentar
Lupa Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Jeg har lurt på dette selv. Takk for en meget god forklaring. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Ja eg ble iallfall mer klokere enn før eg skrev spørsmålet Og det er i Nagrad eg kjøper meg inn? Er palla og lock en bra combo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Du kan vel kjøpe et slikt charter utenfor begge arenaene. Paladin og warlock = alt for bra Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Feral Druid, Enc Shammy og Holy Paladin=über combo. Vi pwnet igår fra 1300 i rating til 1550 i rating! Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) å pwne fra 1300 til 1550 rating er ikke akkurat fantastisk, jeg kunne ha disandet teamet ditt og startet det på nytt og jeg hadde allerede fikset dere 1500 rating uten en eneste kamp! Endret 11. april 2007 av DeadbeaT Lenke til kommentar
extodus Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Asså, Jeg orka bare lese de første 6 sidene og det var mye krangling om mages med PoM og Pyro, Ice blocks, Nuking og slikt men for å bli en god arena spiller må man ta hensyn til omgivelsene. Det er ikke så veldig vansklig å holde seg out of sight fra de classene som har cast time. Man kan gjemme seg fra mages med AP. Noen klasser liker seg best ute i det åpne, som huntere og castere. De som er gode i arena vet når de skal utnytte sine sterke sider og når de andre viser sine svake. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Feral Druid, Enc Shammy og Holy Paladin=über combo. Vi pwnet igår fra 1300 i rating til 1550 i rating! 8359800[/snapback] Alt under 1750 er dårlig da, sånn circa. Lenke til kommentar
Indexi Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Laget nytt team på onsdag i 2v2, og må nok si at Warlock med Felguard + Frost Mage med Water Elemental er sinnsykt. Har gått fra 1500 til 2088 i rating på 2 dager. bare tapt 6 kamper og vunnet 77. Er nesten litt for lett å spille med den komboen, eneste teams som er vanskelig er duo rogues og og en del andre setups med rogues. Men vi har begge engi og begge bruker beltet som absorber 4000 og netomatic så stortsett går det greit da også. Er mye bedre en alle andre komboer jeg har prøvd med mage/healer etc, ettersom rating vår ble veldig ustabil når vi hadde høy rating da, spesielt når vi møtte visse class combos. Nå er den mye mer stabil siden vi ikke har vansker mot så mye. Endret 11. april 2007 av cve Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Er det noen som veit når season slutter? Og når neste starter? Hva skjer når denne seasonen slutter etc.. Hvis det har blitt sagt før bare linkt til det. Lenke til kommentar
Veta Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Hvor er Arena vendoren? Og hvordan brukes liksom poengene? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Arena vendoren er i area52 i netherstorm: ) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Dersom du er med i flere lag, altså både i ett 2v2 ett 3v3 og ett 5v5 eller en blanding av de så vil det laget som gir mest poeng gi det poeng, det stacker ikke altså, men det prioriterer der du får mest poeng! DOH! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå