DaXoN Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tror, merk tror CC av warrior mens dere exposer og nuker pala er tingen.Shamanen kan også slenge en heal hvis det går hett rundt øra på dere. tror det kan funke litt men er så forbanna mye dritt de klarer og gjøre ^^ som Typisk bubbel når han har 10% hp =X og så 100% hp med warrior som løper rundt og leker men tror vi klarer oss bedre når vi har fått litt bedre gear;) og er det noen som vet tid seasong 4kommer? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Bubble kommer uansett med den setupen. Men eneste grunnen til at jeg sa pala og ikke warr er at palaen kan leke shockadin og når det mest sannsynlig blir 1v1 på slutten ville jeg heller møtt en warrior, men på den annen side så er det lettere å brenne ned en exposa warrior. Edit: tenker jeg meg om er warrioren veien å gå. Skjoldet han kan få på seg er kun mot physical, shammy skifter til shocks og bolts så får du fortsatt skadet han, samtidig interrupter du heals som palaen kaster. Dette er bare gjetninger fra min side da jeg selv er warrior og eneste erfaring jeg bygger på er når jeg spilte Warr/rogue. Endret 28. mai 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 kan purge alt av blessings warrioren får på seg og, i og med at du sikta til at de skulle bruke magicdmg når BoP var oppe så er det bare å purge den. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Så den kan purges? Da gjør det saken enda klarere, isted spilte jeg sammen med en shammy og han kunne ikke purge shieldet på palaen, men da gjelder det tydeligvis kun shieldet "hans". Da er warrior veien å gå Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 bobla kan ikke purges men det kan blessing of protection. Når paladin bruker boble er den immune mot alt, kan kun fjernes av mass dispel. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Var det jeg også kom frem til når jeg tenkte meg om Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Tenkt deg mye om i dag, du ;D Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ja, en hel masse, blir sånn når man har eksamen Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) hvilken combo er best i 2vs2 og 3vs3 for meg ? Jeg er en retri paladin. Gjerne utdyp det TAkk Endret 28. mai 2008 av gnrlover Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 hvilken combo er best i 2vs2 og 3vs3 for meg ? Jeg er en retri paladin. Gjerne utdyp det TAkk Rogue eller frostmage, masse cc og masse burst. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 og i 3v3 skal du se på en war/retridin/restosha setup. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Eller den mer suksessfulle war retridin druid comboen. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) retridin/warr/restoshammy (evt. Skilled pewpewshammy) er en knakende fin 3v3. Edit: Trykke svar skrive et innlegg for så å gå ut en tur er ikke smart. Endret 28. mai 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
PcT Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Joda, warr sham retripala funker veldig bra. Men warr druid retripala funker mye bedre. (Erfaring, generelle wow stats, eneste pala som var over top 20 i tr kjørte druid retripala warr f eks) Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Selv om man gibber langt bedre med en restoshaman, så er det for lett å kontrollere healingen hans, noe som kan gjøre magiske teams slitsomme. Der skinner druiden. Jeg har egentlig mer tro på Rdruid/Warr/enh shaman eller Hpala/Warr/enh shaman dersom man vil ha med en shaman i teamet, fordi en enhancement shaman kan facerolle angrepskeysa, samtidig som han kan bruke GCDs på grounding/ES uten å ødelegge det han holder på med. Skal en restoshaman interrupte eller purge, må han slippe alt han har i hendene. Endret 28. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 retridin/warr/restoshammy (evt. Skilled pewpewshammy) er en knakende fin 3v3. Edit: Trykke svar skrive et innlegg for så å gå ut en tur er ikke smart. Hvordan det ? :S Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Fordi jeg egentlig svarte før de andre, men nå ble innlegget veldig unødvendig og kunne egentlig bare droppa det. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Helvete, var så fette sur pga et druid/hunter team som eide warriorn min så jeg for på nettby litt å der så jeg et bilde, begynte å flire med engang, mulig jeg er overtrøtt Lenke til kommentar
gnrlover Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Ah skjønner hva du mener Kuldesjokk. Endret 29. mai 2008 av gnrlover Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Less QQ, more pew pew. Noken som veit kor eg finner fullt oppsett av det nye S4 gearet som kommer ut (då med ring, belte and the whole shabang i tillegg) og medfølgande ratingkrav? Edit: fant brutal settet til dei fleste på wowhead, men mangler ring, neck etc. Endret 29. mai 2008 av Whiteshit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå