Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Tror, merk tror CC av warrior mens dere exposer og nuker pala er tingen.

Shamanen kan også slenge en heal hvis det går hett rundt øra på dere.

tror det kan funke litt men er så forbanna mye dritt de klarer og gjøre ^^ som Typisk bubbel når han har 10% hp =X og så 100% hp med warrior som løper rundt og leker :p

men tror vi klarer oss bedre når vi har fått litt bedre gear;)

og er det noen som vet tid seasong 4kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bubble kommer uansett med den setupen.

Men eneste grunnen til at jeg sa pala og ikke warr er at palaen kan leke shockadin og når det mest sannsynlig blir 1v1 på slutten ville jeg heller møtt en warrior, men på den annen side så er det lettere å brenne ned en exposa warrior.

Edit: tenker jeg meg om er warrioren veien å gå.

Skjoldet han kan få på seg er kun mot physical, shammy skifter til shocks og bolts så får du fortsatt skadet han, samtidig interrupter du heals som palaen kaster. Dette er bare gjetninger fra min side da jeg selv er warrior og eneste erfaring jeg bygger på er når jeg spilte Warr/rogue.

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Selv om man gibber langt bedre med en restoshaman, så er det for lett å kontrollere healingen hans, noe som kan gjøre magiske teams slitsomme. Der skinner druiden.

Jeg har egentlig mer tro på Rdruid/Warr/enh shaman eller Hpala/Warr/enh shaman dersom man vil ha med en shaman i teamet, fordi en enhancement shaman kan facerolle angrepskeysa, samtidig som han kan bruke GCDs på grounding/ES uten å ødelegge det han holder på med.

Skal en restoshaman interrupte eller purge, må han slippe alt han har i hendene.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Less QQ, more pew pew.

Noken som veit kor eg finner fullt oppsett av det nye S4 gearet som kommer ut (då med ring, belte and the whole shabang i tillegg) og medfølgande ratingkrav?

Edit: fant brutal settet til dei fleste på wowhead, men mangler ring, neck etc.

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...