Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde en gang med 2 mager og en prest og det gikk til helvete.

Det var kanskje fordi presten sugde ræv, men jeg tror at uansett at 2 mager vil bli for mye rapa, og vi gjør ikke bra dps i pvp lenger heller : >

 

Fikk med en warrior og en holy paladin nå, vi får se hvordan det går : )

Lenke til kommentar

Fikk nettopp testet litt 5on5 og jeg må si det var ganske vanskelig. Oppsettet var 2x mage, Rogue, Druid og Hunter. Vi hadde aldri spillt sammen før og vi møtte bare gode motstandere(Mista 4 rating pr tap). Vi har alle blue gear fra quests og 5 man instancer. Men vi fikk fremgang allerede etter noen få kamper og endte opp med 2 wins og 5 tap. Var gøy å få prøvd ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Fikk nettopp testet litt 5on5 og jeg må si det var ganske vanskelig. Oppsettet var 2x mage, Rogue, Druid og Hunter. Vi hadde aldri spillt sammen før og vi møtte bare gode motstandere(Mista 4 rating pr tap). Vi har alle blue gear fra quests og 5 man instancer. Men vi fikk fremgang allerede etter noen få kamper og endte opp med 2 wins og 5 tap. Var gøy å få prøvd ihvertfall :)

8283561[/snapback]

 

Få tak i en warrior til 5v5.

Lenke til kommentar

Jeg og arena-mate'n min i våres 2v2 møtte det som må være battlegroup'en våres dårligste spillere. VI fant fort ut at vi sto mot 1 palla og en shaman, skikkelig uflaks mente vi først, men vi bestemte oss for å gjøre det beste ut av det. kompisen min, en mage, tok seg som vanlig av palla, sheep, sheep, sheep, CS, sheep osv. om å gjøre å få han til å waste skjoldene sine asap, jeg kaster meg på shaman'en, ødelegger en chained lightning og litt ymse før realiteten slår oss. palladin'en er retri spec'ed for plutselig svinger han sverdet mot mage'n og får fine lysende vinger, shamanen skal visst heale palla'en i stedet for motsatt som enhver med noen små grå ville gjort. haha. For det første så hindrer de vingene palla'en i å boble visstnok, men ikke nok med det, mage'n min spellstealer vinge-buffen, jeg disarmer palla'en, fortsetter å knuse shamanen (som på sin side ikke poppet mer enn kanskje 2 totems) før vi avsluttet den fullstendig ubrukelige palla'en. da lo vi godt etterpå :D

Lenke til kommentar

Paladin, Druid og Shaman er alle gode healers. Det er, paradoksalt nok, priest det virker som trekker det korteste strået her. Blessed resilience og powerword fortitude er begge greie abilities/buffs, men det når ikke helt opp til bloodlust, windfury/grounding totem og cyclone, entangling roots.

Lenke til kommentar

Personlig går jeg og en venn 2on2 nå, warrior + mage, meg ap, pom pyro med han hjelper meg med å nuke ned 1 er helt PATETISK hvor lett det blir lol

 

Eneste problemet er om de får ccet meg noe som bare er mulig som en rogue (fear = trinket/wotf polly = counterspeller han som prøver seg osv osv)

 

Med gearet så tar min pom pyro en god 5.5k crit > fireblast 2700 > Blast Wave på rundt 2000 da dør folka fort :p

 

 

(Kjører med molten armor og 32% fire crit med en 34/27 spec)

Lenke til kommentar

møtte ei grp som for meg var UMULIG å vinne over, så trenger litt hjelp her..

 

Rogue, BM hunter og paladin (healer).

 

mitt lag består av druid, lock og resto shaman.

 

her kan INGEN feares, rootes eller stunnes, siden alle er immune mot slik magi for x antal sec.

 

sliter også mot 2 x 3min mage og priest. shaman dør iløpet av 2 sec.

 

2 x icelance får å fjerne grounding totem. så 2 x pyro. game over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...