Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Ok, jeg tok feil, og jeg innrømmer det. Jeg ser dog en haug med skrivefeil (eks: "ann") og logiske feil (eks: "50% av majoriteten") i postene dine som jeg ikke bryr meg om. Håper guiden min hjalp deg i arena dersom du trengte det.

Håper også på en tilbakemelding fra PSV, som opprinnelig spurte.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok, jeg tok feil, og jeg innrømmer det. Jeg ser dog en haug med skrivefeil (eks: "ann") og logiske feil (eks: "50% av majoriteten") i postene dine som jeg ikke bryr meg om. Håper guiden min hjalp deg i arena dersom du trengte det.

Håper også på en tilbakemelding fra PSV, som opprinnelig spurte.

Jeg beklager sent svar, taktikken funker sånn 50/50 for oss, vil tro den funker bedre når jeg har fått meg litt gear. (+800 healing, og knappe 7k mana duger ikke i lengden) Hovedproblemet er at warrioren (14k hp) går altfor fort ned, og jeg er tilnærmet sjanseløs når jeg ikke har NS+HT klar. Er fullstendig avhengig av direct heals fordi alt av HoTS blir dispellet.

Men takk skal du ha uansett ha, vi vant iallefall noen kamper vi helt klart ikke ville ha gjort. :)

Lenke til kommentar

Og før kommentaren kommer, ja, warrioren bruker shield, defensive stance og spellreflect :p

Tror nok det går bedre når PSV får seg litt mer healing og jeg blir litt flinkere med timing av disarms, intercept og hamstring. Siste greiene her var sånn generelt.

Lenke til kommentar

Ka du syns om Destrolocks då PSV? Og ja, eg veit det heilt sikkert ikkje høyrer heime i arena i det heile tatt, men den classen som har fått min warriorpartner i arena ned som en tepose, var nettopp en destrolock. Høgare rating i arena har eg egentlig berre gitt opp. Eiger ikkje skills.

Lenke til kommentar
"Shadowpriest/mage er betraktelig lettere enn shadowpriest/warlock, da sistnevnte er umulig dersom de spiller riktig." (dette er feil)

Dette derimot går ann:

"Shadowpriest/mage var betraktelig lettere enn shadowpriest/warlock, da sistnevnte var umulig dersom de spilte riktig."

evt. "Shadowpriest/mage er betraktelig lettere enn shadowpriest/warlock, når sistnevnte er umulig dersom de spiller riktig"

"Shadowpriest/mage er betraktelig lettere enn shadowpriest/warlock, da sistnevnte er umulig dersom de spiller riktig." (dette er feil)

Etter min mening, nei. Her brukes "da" som et annet ord for "siden". "da" trenger ikke å brukes i sammenheng med tid.

"Shadowpriest/mage var betraktelig lettere enn shadowpriest/warlock, da sistnevnte var umulig dersom de spilte riktig."

Her snakker man om en spesifikk kamp, mens Quicko snakket "in general".

evt. "Shadowpriest/mage er betraktelig lettere enn shadowpriest/warlock, når sistnevnte er umulig dersom de spiller riktig"

Denne setningen henger ikke på greip for meg, "når sistnevnte er umulig dersom de spiller riktig". Her skal man bruke "da"

Men jeg er ingen norsklærer, dette er bare min mening.

Og sorry for å ta opp denne diskusjonen igjen, men måtte bare si noe ;o

Lenke til kommentar

Prøvde med en crap geared shaman *seriøst crap*

hadde vel 2gladi item

Healing item / elment item / resist item :X som virkelig ikke hang sammen og var ench ^^ tapte 10 kamper på Strak arm =D men vant 1 endelig :D

spiller rogue jeg og han shaman :) men tror vi har store Muligheter til og klare oss med tanke på at med vårt gear *jeg har greit nok gear* og hans Crap gear gjorde vi det faktis ganske bra,

^^ men men vet noen hvordan shaman / rogue fungere senere?

Lenke til kommentar

Bare synd din mening ikke har noe å si for hvordan norsk grammatikk er bygget opp. (Hvis du virkelig vil at jeg skal forklare deg litt om årsaks- og tids-konjunksjoner, så gjør jeg gjerne det over PM. Nok off-topic allerede.)

Back on topic: Ca hvor mye arena-points får man hver uke for et useriøst lolteam? Ca 1500 rating.

Lenke til kommentar

Bare synd din mening ikke har noe å si for hvordan norsk grammatikk er bygget opp. (Hvis du virkelig vil at jeg skal forklare deg litt om årsaks- og tids-konjunksjoner, så gjør jeg gjerne det over PM. Nok off-topic allerede.)

Back on topic: Ca hvor mye arena-points får man hver uke for et useriøst lolteam? Ca 1500 rating.

280 elns for 1500 2v2. 280-330(?) fra 2v2->5v5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...