Stoop kid Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Hoi! Har nettopp begynt med litt PVP'ing igjenn, og har funnet ut at meg(sl/sl lock) funket fett med en resto shaman. Vi har funnet ut at vi må begynne å spille litt 3vs3 for å få mere points, og ha litt mer å gjøre! Hvilken 2nd dps vil være det beste for oss? Rogue/Shadowpriest/BM Hunter/Frost Mage Bare å velge og vrake. Kommer vel ann på hvilken class du spiller. Selv kommer jeg ikke til å gidde å farme honor for 15(?) ekstra resilience. Jeg kommer til å bruke pointsa på non-set epicsa til Seas 4. 25 ekstra resilience. Største upgraden du kan få utenom S4 våpen. Brukte en god del timer i helgen på å farme nok til den, nå må jeg gjøre det på druiden også. Føles litt waste, menmen. Endret 19. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fungerer priest og warr sammen? Priest, warr og mage? Lenke til kommentar
Tomsen14 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 haha gikk arena (3v3) i dag er frost mage og har ca. 10 epics selv og gikk med en druid som var full epic og en lock som hadde 5 greens, og vi tok tre alli som hadde alle tre S3 : Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skills > gear m8 Men til visse grenser Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvor langt kan man komme med en Sl/sl warlock og en MS Warrior i 2v2? Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 1540. I slutten av s2 spilte jeg med en warrior når vi begge hadde pve gear og bare gjorde 2v2 for å få points. Var vel egentlig første gang vi gjorde arena. Vi kom oss nesten over 1700 hvertfall.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 du kan komme til 2k. Men, da snakker vi at du skal spille 200 + games med 2 helt topp skilled players med 100% gear. Med normalt gear vil du ligge rundt 1500 om du ikke suge baller. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Begge kan forsåvidt å spille, men gear mangler. Warrior har Blått pvp gear og litt epic tanking gear ogjeg (warlock) har blått pvp gear og litt epic PvE gear. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 25 ekstra resilience. Største upgraden du kan få utenom S4 våpen. Brukte en god del timer i helgen på å farme nok til den, nå må jeg gjøre det på druiden også. Føles litt waste, menmen. Nåja, alt kan forbedres, men når man f.eks snakker om rogues så holder det med 350 resilience. Værtfall i 2v2. Jeg velger værtfall å spare opp til de nye buksene, beltet og bracers før jeg i det hele tatt begår meg inn i timevis med farming for 25 ekstra resilience. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Fungerer priest og warr sammen?Priest, warr og mage? war+pri er en skjelden men brukbar combo. war/pri/mage er blandt mange regnet som en dårlig versjon av rmp men det og fungerer, se bare på GarthD for eksempel. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Nåja, alt kan forbedres, men når man f.eks snakker om rogues så holder det med 350 resilience. Værtfall i 2v2. Jeg velger værtfall å spare opp til de nye buksene, beltet og bracers før jeg i det hele tatt begår meg inn i timevis med farming for 25 ekstra resilience. Jeg er rogue. Ta en titt på forskjellen mellom 1 sesong, og tenk deg at rogues kan bruke PvE gear, så skjønner du det kanskje. S2 - S3 boots: +4 sta, +3 agi, +3 crit rating, +6 ap. Kan folk lese postene mine før de kommer med flere "smarte" kommentarer? Virker som om folk skumleser dem, og så kommer med noe som står forklart i postene rett etterpå, hver gang. Endret 19. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Jeg leser de skikkelig Edit: Spilte arena med Druiden til PSV i går, han har 3/5 av det blåe restosettet og resten er greens/blues fra levlinga, samt noe 70 pure stamina gear. Mitt gear har folk sett før så gidder ikke kommentere (helt greit welfare epicgear med litt craftables) endte opp med 3-7 og 1500 rating til slutt, fornøyd mtp. at jeg satt på en laptop uten mus og keybindings (hadde keybinda pummel og charge/intercept macro) Endret 20. mai 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg leser de skikkelig Edit: Spilte arena med Druiden til PSV i går, han har 3/5 av det blåe restosettet og resten er greens/blues fra levlinga, samt noe 70 pure stamina gear. Mitt gear har folk sett før så gidder ikke kommentere (helt greit welfare epicgear med litt craftables) endte opp med 3-7 og 1500 rating til slutt, fornøyd mtp. at jeg satt på en laptop uten mus og keybindings (hadde keybinda pummel og charge/intercept macro) Laptop uten mus, da må jeg si at jeg er veldig stolt av dere <3. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Det var lettere morsomt å se en warrior som snudde seg med keys ja. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) hadde selvfølgelig touchpad (?) Men går ikke akkurat fort i vendinga... Edit: Som PSV sa Endret 20. mai 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 hadde selvfølgelig touchpad (?) Men går ikke akkurat fort i vendinga... Edit: Som PSV sa Jeg skjønte det da . Lenke til kommentar
teepo Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Fungerer priest og warr sammen?Priest, warr og mage? war+pri er en skjelden men brukbar combo. war/pri/mage er blandt mange regnet som en dårlig versjon av rmp men det og fungerer, se bare på GarthD for eksempel. Anbefales og å se Hydra5 for å se Priest/warriors fulle potensial i 2 on 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) http://files.filefront.com/Hydra5wmv/;1022...;/fileinfo.html Top notch disc priest, eneste han feiler på er musikksmak. Endret 20. mai 2008 av PSV Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Bare for å dra i gang S4-diskusjonen igjen. Tenker jeg helt feil hvis jeg sier at det er minimum tre uker til den kommer hvis de ikke announcer i natt? Altså, de har lovet oss fjorten dagersvarsel, arenapoints og teams updates en onsdag, så hvis de ikke sier det i morgen vil de mest sannsynlig ikke announce før tidligst rett før neste onsdag, da vil vi mest sannsynlig få tre uker siden de legger updaten til en onsdag, alt dette er spekulasjoner og kom inn på tanken da jeg vurderer å kjøpe meg en ny chest istedenfor å vente de to/tre ukene det minimum tar før S4. Synes dere jeg kan ta det her et annet sted, si fra og jeg fjerner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå