Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Hoi! Har nettopp begynt med litt PVP'ing igjenn, og har funnet ut at meg(sl/sl lock) funket fett med en resto shaman. Vi har funnet ut at vi må begynne å spille litt 3vs3 for å få mere points, og ha litt mer å gjøre! Hvilken 2nd dps vil være det beste for oss?

Rogue/Shadowpriest/BM Hunter/Frost Mage

Bare å velge og vrake.

Kommer vel ann på hvilken class du spiller. Selv kommer jeg ikke til å gidde å farme honor for 15(?) ekstra resilience. Jeg kommer til å bruke pointsa på non-set epicsa til Seas 4.

25 ekstra resilience. Største upgraden du kan få utenom S4 våpen. Brukte en god del timer i helgen på å farme nok til den, nå må jeg gjøre det på druiden også. Føles litt waste, menmen.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
25 ekstra resilience. Største upgraden du kan få utenom S4 våpen. Brukte en god del timer i helgen på å farme nok til den, nå må jeg gjøre det på druiden også. Føles litt waste, menmen.

Nåja, alt kan forbedres, men når man f.eks snakker om rogues så holder det med 350 resilience. Værtfall i 2v2.

Jeg velger værtfall å spare opp til de nye buksene, beltet og bracers før jeg i det hele tatt begår meg inn i timevis med farming for 25 ekstra resilience.

Lenke til kommentar
Nåja, alt kan forbedres, men når man f.eks snakker om rogues så holder det med 350 resilience. Værtfall i 2v2.

Jeg velger værtfall å spare opp til de nye buksene, beltet og bracers før jeg i det hele tatt begår meg inn i timevis med farming for 25 ekstra resilience.

Jeg er rogue. Ta en titt på forskjellen mellom 1 sesong, og tenk deg at rogues kan bruke PvE gear, så skjønner du det kanskje.

S2 - S3 boots: +4 sta, +3 agi, +3 crit rating, +6 ap.

Kan folk lese postene mine før de kommer med flere "smarte" kommentarer? Virker som om folk skumleser dem, og så kommer med noe som står forklart i postene rett etterpå, hver gang.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Jeg leser de skikkelig :wee:

Edit: Spilte arena med Druiden til PSV i går, han har 3/5 av det blåe restosettet og resten er greens/blues fra levlinga, samt noe 70 pure stamina gear. Mitt gear har folk sett før så gidder ikke kommentere (helt greit welfare epicgear med litt craftables)

endte opp med 3-7 og 1500 rating til slutt, fornøyd mtp. at jeg satt på en laptop uten mus og keybindings (hadde keybinda pummel og charge/intercept macro)

:)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Jeg leser de skikkelig :wee:

Edit: Spilte arena med Druiden til PSV i går, han har 3/5 av det blåe restosettet og resten er greens/blues fra levlinga, samt noe 70 pure stamina gear. Mitt gear har folk sett før så gidder ikke kommentere (helt greit welfare epicgear med litt craftables)

endte opp med 3-7 og 1500 rating til slutt, fornøyd mtp. at jeg satt på en laptop uten mus og keybindings (hadde keybinda pummel og charge/intercept macro)

:)

Laptop uten mus, da må jeg si at jeg er veldig stolt av dere <3.

Lenke til kommentar
Fungerer priest og warr sammen?

Priest, warr og mage?

war+pri er en skjelden men brukbar combo.

war/pri/mage er blandt mange regnet som en dårlig versjon av rmp men det og fungerer, se bare på GarthD for eksempel.

Anbefales og å se Hydra5 for å se Priest/warriors fulle potensial i 2 on 2

Lenke til kommentar

Bare for å dra i gang S4-diskusjonen igjen.

Tenker jeg helt feil hvis jeg sier at det er minimum tre uker til den kommer hvis de ikke announcer i natt?

Altså, de har lovet oss fjorten dagersvarsel, arenapoints og teams updates en onsdag, så hvis de ikke sier det i morgen vil de mest sannsynlig ikke announce før tidligst rett før neste onsdag, da vil vi mest sannsynlig få tre uker siden de legger updaten til en onsdag, alt dette er spekulasjoner og kom inn på tanken da jeg vurderer å kjøpe meg en ny chest istedenfor å vente de to/tre ukene det minimum tar før S4.

Synes dere jeg kan ta det her et annet sted, si fra og jeg fjerner det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...