Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Pokker glømte å nevne det, ja eg er warrior :)

Hunter + druid er også noe som er et helsike, får nesten drept pet'e til huntern så blir eg scatter shoota, trapa, roota og cyclona til helvete og tilbake.

Ligger bare rundt 1850+ - ratinga så er ikke så veldig go i pvp :p

hunter druid er virkelig et helvete som war+dru ja. satse på å klare å plukke ned pettet, ta det med dere tilbake og ha druiden til å roote og wrathe den lille skorpion horen mens du hjelper til. så handler det mye om mana egentlig, null diminishing returns på feller er noe herk, eneste forslaget jeg kan komme med er at når hunteren legger feller (scattershot og løper til deg dersom du fokuserer druiden som du sannsynligvis bør) så bør druiden din være uvanlig offensiv og prøve å bear charge hunteren på vei inn for å legge fellen, eventuellt trakke i fellen med vilje (vanligvis har druiden noen dots på seg eller stray shots fra hunter osv). annet enn det vet jeg ikke hva som kan sies, mislikte å spille war+dru så mye at jeg skiftet til war+sha, hvor hunt+dru plutselig ikke lengre er et problem i det hele tatt :3

i mirror matches er det mye som kuldesjokk sier, hele veien opp til 2k i allefall, kan ikke uttale meg om 2.1k og oppover dog, handler om hvem som samarbeider best og hvilken druide som dør først. blir war vs dru x2 egentlig, driter den ene druiden seg ut gjelder det å utnytte det med massive stun combos.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Over 2.3k går mirror matches rimeligt treigt :p

Er veldig få av dem for tiden dog.. Problemet er at over 2.3k tar det evigheter før en av druid'sa driter seg ut.

Er bare snakk om å holde press opp 24/7, om du er en god druid prøv også å holde MF+IS oppe 24/7 for å hjelpe warriorn din med å holde presset oppe (om druidn stikker fra han, kan han lette presse motstanderens warr om warren er på under 70% osv)

Lenke til kommentar

Bare passe på at druiden ikke får stukket av og Shadowmelda, grmph! Det mest irriterende med det er egentlig at druids forsvinner fra focusbaren når de shadowmelder, så om man ikke er obs får de inn en gratis CC.

Warr v Druid x 2 høres ut som å sette det litt vel på spissen. Det må gjerne en del timing av CCs sammen til, som offensiv feral charge / bash / trinket / cyclone sammen med warrioren sine skills.

Mot druid/hunter er det bare å henge i bearform, regenerate, feralcharge-interrupte jevnlig (hjelper litt nå som druids bare har 20 yard cyclone, men blir gøy å se hva som skjer neste patch). Du kan holde på i evigheter, og før du eventuelt ville tapt er det sjanse for at macestun proccer helt vilt og warrioren resister CCs. RNG ftw mot folk som må spille feilfritt 1 time.

Joda, var herlig forfriskende å spille Shaman/Warr mot hunter/druid. Er litt som da jeg spilte restokin/warrior mot hunter/druid. Jeg var på 20-30%, equippa 2.0 sec feralstaffen, bytta til moonkin, og hamra løs på pettet/huntern. Huntern slang Viper sting på meg, som ticka for 358. I samme intervall regenerata jeg for 540 fra autoattack, og ca. 100 fra normal regeneration.

Shaman-totemen fra Underbog Normal er forresten latterlig bra til outlasting-fights.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Alo,

Jeg leter etter den sia der det sto speccs og tactics til de forskjellige teamsa. Har søkt, men aner ikke egentlig hva jeg skal søke på..

Funnet realmhistory, men det er ikke den.

Help?

Lenke til kommentar
spriest rogue kan dra til helvette xD

De fleste er egentlig walk overs, men de gode er _umulig_ å slå.

Det jeg merker godt når vi møter mirror teams er hvor utrolig dårlige de fleste shadow priests er til å spille defensivt. Mot dårlige teams spiller roguen min i realiteten 1vs2 og vinner.

Lenke til kommentar

Overhodet ikke. Disc + rogue er den andre vanligste kombinasjonen både på 2000+ og 2200+ rating, sl/sl + disc er ikke en gang på lista. Det kunne nok ha skyldtes tilgjengeligheten på rogues fremfor warlocks, men det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar

Ok, spiller for tiden med en kompis. Han som lock og jeg priest. Er litt stuck på 1600 faktisk, men regner med det har en del med gearet hans å gjøre. Vi har bare spilt sammen en uke så ligger vel noe i det også kanskje. Gidder liksom ikke skaffe meg rogue istedet da jeg liker best å spille med en jeg kjenner godt.

Selv ligger han på 2k3 med sin disc priest. Han spiller også med sl/sl.

Lenke til kommentar

Resto druid/Hunter, er dette en god kombo?

Spiller det med en kompis av meg nå, begge har ganske dårlig gear, men det kommer seg fort. Vinner en del, eneste vi sliter med at jeg gjerne dør litt fort om 2xDPS fokuserer på meg. Vinner så og si alltid når vi møter DPS & healer.

Lenke til kommentar

Jeg spiller det samme, er en helt grei kombo, men hver forberedt på evig lange kamper, fordi en hunter kan ikke burste ned noe, så alt handler egentlig bare om å outlaste de og draine den andres healer. Så vi sliter en del når det kommer til locks og resto druids.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...