Stoop kid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Bortsett fra at en druid kan heale mens han er på farten, mens en shaman ikke kan det. Går du mellom warrior og druid kan du ikke LoS-kite noe som helst. Dersom warlocken spammer dots er det også en sjanse for at han spiser opp grounding totemen, og ja, jeg er klar over at shamanen følger med på castbaren til druid, og slenger den ut rett før casten er ferdig. 1 fake cast, death coil, groundingtotemspising, outrange, fear, (spell lock dersom felhunteren er i live), det er ganske mye som ødelegger for en shaman sin interrupt rotation. Endret 6. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 mjoa, men du er enig i at det er en fin måte å bli rævkjørt som war/sha vs lock/dru om du står helt bakerst og healer derfra uten å kunne interupte ne? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jepp, jeg ser bare ikke at Druid/Warlock blir outcomped av Warr/Shaman, selv om jeg godt kan ta feil. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 De blir outcompoet dog. Kampen kan vare i evigheter, rører du shamanen får han 214 mana gratis. Pet vil dø (1500 scrub games kanskje ikke men carefuckingbear), DC har 2min cd. Fear skjer ekstremt lite (god warr vil calle ut når han ikke får interrupta, shaman går tremor ned på split sekundet) Purgespam + grounding & ES rotation mot cc. Det betyr at en druid må heale en warlock med 0 armor, uten fel armor, som blir purget ned til 1 LBS hver gang du prøver å hotte. Og det faktumet at shamanen løper etter deg 24/7 grounder & shocker mens han spam purger om du prøver å løpe + hotte. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Men det er vel et faktum at shamanen/warrioren må ha et utrolig godt samspill? Tommelen opp for comobos som krever skill! Endret 6. mai 2008 av Skumtroll Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Et samspill som alle teams over 2300 har, ja. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Oja, vi snakker om så høyt ja. Hjernen min hang igjen nede på 1.8k Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Sånn jeg ser det, skal man "compare" combo's så må man se top tier.. Eier du et shaman/warr team som druid/lock er det ikke komboen som suger, men spillerne. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Helt enig. Skal man sammenligne kombinasjoner bør man som regel se på top ratings, fordi det er kapasiteten - ikke utførelsen det går på. Allikevel kan det være verdt å se på gjennomsnittsytelsen til en kombinasjon for å få et begrep om hvordan den fungerer. 2 x dps team som f.eks Shadow Priest + Rogue og Mage + Rogue kan være illsinte på høy rating, men de krever såpass mye kommunikasjons- og timing-messing og evnen til å kunne spille klassen sin alternativt at det er vanskelig å lykkes for den jevne spiller. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Satt å kjedet meg.. Så jeg sjekket ut litt ladders, for morro skyld på cyclone så er overpowered druid/warr comboen: 4 teams over top 20 10 teams over top 40 Scaler sånn ca nedover det morsomme er å se hvordan alliance druid hitbox er bedre.. Horde druid/warr teams top 20: 1 (meg) Over top 40: 1 (meg) Over top 60: 4.. Resten er alliance >_< Buff horde druid's :< Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Bedre hitbox, shadowmeld, og teamer han med gnome så har de superior racial også, ved Escape Artist. Man legger så utrolig mye mer press på druidteams da. Endret 6. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Skal jeg være ærlig trodde jeg aldri en enhancementshammy kunne komme så høyt... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...an&n=Gorxar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hørtes uvanlig ut for en enhancement shaman ja. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Pleide å spille med han når han spilte Stormscale. Eksjepsjonell god enh shaman. VELDIG underrated combo. De greide ikke å cappe 2350 engang på cyclone dog, så de dro tilbake til blackout for en tittel kamp Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 En god rogue skal klare å ta ned en disc priest? Gearwise er roguen fullt s3 mens priesten mangler mace, offhand, skuldre og pants. Kanskje ikke det mest ontopice spørsmålet, men hender det blir tap på grunn av det i arenaen... SL/SL&Disc combo. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har nå spillt med en resto shaman i 2vs2, men han har ikke tid til å spelle arena på en stund pga eksamen og andre greier. Så skal spille sammen med en druid og se hvordan det går, noen tips til å spille med druid? Er vant til å få hjelp til å purge og interupte heals så når vi prøvde noen få matches fikk vi litt problemer mot andre warrior+druid teams. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Regner med du er warr. Mot druid/warr pleier jeg å gå for druiden hele tiden mens druiden min outlaster warr. Har jeg sjans (druid løper nærme warr eller jeg har intercept samt intervene klar) så disarmer jeg og harmstringer warren slik at druiden får litt pause før jeg går på druid igjen. Pleier å funke, slo nesten fullt S3 geara folk på den måten (tydelig at de hadde kjøpt gear dog) men vet ikke om dette er det høyt rata folk gjør. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Regner med du er warr. Mot druid/warr pleier jeg å gå for druiden hele tiden mens druiden min outlaster warr. Har jeg sjans (druid løper nærme warr eller jeg har intercept samt intervene klar) så disarmer jeg og harmstringer warren slik at druiden får litt pause før jeg går på druid igjen. Pleier å funke, slo nesten fullt S3 geara folk på den måten (tydelig at de hadde kjøpt gear dog) men vet ikke om dette er det høyt rata folk gjør. Pokker glømte å nevne det, ja eg er warrior Hunter + druid er også noe som er et helsike, får nesten drept pet'e til huntern så blir eg scatter shoota, trapa, roota og cyclona til helvete og tilbake. Ligger bare rundt 1850+ - ratinga så er ikke så veldig go i pvp Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 En god rogue skal klare å ta ned en disc priest? Gearwise er roguen fullt s3 mens priesten mangler mace, offhand, skuldre og pants. Kanskje ikke det mest ontopice spørsmålet, men hender det blir tap på grunn av det i arenaen... SL/SL&Disc combo. Tenker du på 1v1 i arena nå, etter warlcok og priest har dødd? Om du tenker på rogue/priest vs. warlock/priest så er det absolutt mulig å vinne. Om du lar roguen angripe discpriesten fritt uten å hjelpe så går priesten ned før eller senere. Selv om en discpriest kan ta en PvP-geara rogue i duell så trenger bare motstanderen slenge et par hots på roguen, og så blir alt plutselig snudd på hodet. Dersom roguen går på locken og lukker han helt ned, så burde priesten gå inntil han og feare (pass på at fearward er dispella, og prøv å bruke LoS slik at motstanderens priest ikke får dispella så lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå