Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

derimot ser det ut til å være standardsvar uansett hvilken klasse man forespør:

 

"Jeg er X klasse, hvilken bør jeg matches med?" "palla" "palla" "druid" "palla" "druid"

 

man ser fort at etterspørselen for palla og druid er langt over tilbudet. alternative match'er for en hunter ville jeg si er Shaman.

For hver alliance shaman man finner, er det sikkert 50 andre druids å velge mellom : )

 

1600 rating nå, er det slik at man møter bedre folk etter hvert som rating stiger?

Man kommer mot det laget som har likest antall rating som dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jess, det er en arena master reward.

8260836[/snapback]

Noe som leder oss til spørmål nummer 2.. Hvordan blir man arena master?

8261065[/snapback]

Regner med at man må være blandt top 5 med rating. Altså de 5 beste lagene i battlegroupen får hver sin netherdrake.

 

Det er piece of cake.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har hørt rykter om at man ka få en Armored netherdrake mount i arena. Stemmer dette?

8260776[/snapback]

Det er ikke rykter. Står mange plasser... Du må være blant de 0.5% beste lagene i hele din battlegroup ved slutten av en av de fire sesongene hvert år.

Men andre ord, ikke lett.

 

Hørte at man må være lvl 68 for å mekke team, stemmer det?

8262271[/snapback]

Trodde man måtte være 70 jeg. :hmm:

Lenke til kommentar
derimot ser det ut til å være standardsvar uansett hvilken klasse man forespør:

 

"Jeg er X klasse, hvilken bør jeg matches med?" "palla" "palla" "druid" "palla" "druid"

 

man ser fort at etterspørselen for palla og druid er langt over tilbudet. alternative match'er for en hunter ville jeg si er Shaman.

For hver alliance shaman man finner, er det sikkert 50 andre druids å velge mellom : )

8260869[/snapback]

så var poenget mitt forsovet at palladins og druider er mye mer etterspurt enn andre klasser og at man må prøve å tenke alternativt, shaman bare fyrte jeg ut fordi det ikke er palla eller druide og alikevel ville fungert optimalt med en hunter.

Lenke til kommentar
Nei, det er akkurat likt utenom antall spillere. Det er selvfølgelig egen rating der og som viser hvor godt laget gjør det og er med å bestemmer hvor gode motstandere du møter.

8037009[/snapback]

 

 

Arena points er litt merkelig delt ut. Jeg(rogue) og en annen rogue er i team, og jeg opplevde å få mer points av å tape 9 og vinne 2 med et dårlig 5v5, enn å vinne 90 og tape 72 med 2v2 :hmm:

Endte opp med 25 points mer av 5v5 <--- rart!

Lenke til kommentar
håper det er tilfellet, poeng i 2vs2 suger. Nesten halvparten av hva de i 5vs5 får... det er for mye synes jeg

8273980[/snapback]

Ja, det er så jevelig urettferdig. Hvis man lager et nytt 5-man team hver uke, joiner 10 kamper, hvor man bare leaver med en gang, så vil de få mer poeng enn et 2-man team hvor man har bortimot 1500-1600 rating.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...