xTep Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gief mana bandager. Er ingen logikk i at melee (spesielt rogues) skal ha en så stor fordel av bandage i arena som nå. Hjelper svært lite med full hp når jeg er oom. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gief mana bandager. Er ingen logikk i at melee (spesielt rogues) skal ha en så stor fordel av bandage i arena som nå. Hjelper svært lite med full hp når jeg er oom. Postet forslag her. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nah, det stemmer ikke. Synes jeg da. Bandage er for å lege sår.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nah, det stemmer ikke. Synes jeg da. Bandage er for å lege sår.. Vel, det trenger ikke være en bandasje, men bør gi mana. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Samme f hva de kaller det, bare det gir mana. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen som vet om det er en cap på hvor mye arenapoints man kan ta med seg over til neste sesong? Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Noen som vet om det er en cap på hvor mye arenapoints man kan ta med seg over til neste sesong? 5000 Arena Points, 75000 honor og 100 av hvert BG mark. Lenke til kommentar
geebs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva er det generelle synet på de nye rating requirementsa på det forumet her? Personlig sitter jeg behaglig over 2200 atm så for min del syns jeg det er ypperlig, men, mjaa... Personlig tror jeg dette kommer til å fjerne noe av stemplet arena gear har fått som "welfare epics". Med våpenet raisa til 2050 føler jeg at til og med våpenet er mere ekslusivt og det mener jeg er riktig i og med at alle klasser drar mest nytte av våpenet (uavhengig av om det er rogue, warrior, hunter eller disc priest, mage eller druid). Men ja, spørsmålet jeg stilte er hva tenker folk om dette? Er ikke interessert i noen desperat grining på class balance, men en rekke bra representerte og konstruktive argumenter for og i mot for man ser sjeldent dette på forumene rundt om kring. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Har startet en setup med warrior, retridin og resto shaman. Som dere sa et par tråder tilbake skal dette være en sterk setup. Etter 60-70 kamper ser vi et klart mønster. Jeg som spiller resto shaman blir tatt ned så fort at jeg klarer å få til veldig lite healing. De to andre på laget mitt velger seg ett target og konser nuke på det mens jeg får all juligen fra resten samt alt av pets. Er dette feil taktikk? Jeg tenker på at det kan være vanskelig for war og retridin å bruke dyrebar tid på å prøve å beskytte meg. Jeg har satt to poeng i imp GW for å prøve å komme meg unna når jeg har mulighet til det. Dette funker til dels, men som regel står jeg fast og må spamme meg selv. Ideer til åpninger, taktikker for denne setuppen? Lenke til kommentar
geebs Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Har kun spilt warr/retri/druid og det bare 10 kamper i uka. Likevel klarte vi å komme til 1850 uten større problemer. Det dere burde tenke litt over er: Hvis begge to går for healerne, begge healerne dør med 5-10 sek mellomrom. Nå er det to igjen. Warr/retri mot..? Det er veldig mange kombinasjoner dere kan møte som dere kommer til å tape mot og det er farlig å kjøre en slik taktikk. Noe jeg ville tro at kunne funke er å focuse en DPS som ikke drar nytte av å bli slått på sånn som en Warrior. En hunter, mage, boomkin, elemental shaman må alle bevege på seg for å kunne fortsette å gjøre damage og er derfor cca til en viss grad. En rogue som har en warrior og retradin med wf totem og heroism som slår på han kommer til å droppe utrolig kjapt. En viktig ting er å time Hammer of Justice. Det er ingen rogue i mitt minne som har overlevd en HoJ når du har denne komboen som slår på deg med kanskje det lille unntaket av hvis cheat death bestemmer seg for å lage kvalm. Dere kan også prøve å splitte damagen. En Warrior og Retribution Paladin med WF og Heroism kommer til å burste mye bedre enn noen andre klasser i spillet. I vår setup pleier vi faktisk ofte å sette paladinen vår på druiden mens jeg går for en av dpserne og holder de i sjakk. Druiden kan da ikke cce uten å kompromisere seg selv til en veldig stor grad og druiden har kun en person som han må bekymre seg over og det er ofte løst ved hjelp av en root/cyclone rotation. Dere har riktignok ikke root/cyclone, men det er mulig dette prinsippet går igjen. Prøv ut forskjellige taktikker mot forskjellige teams. Prøv og split damagen deres for å lette stresset på deg eller fokus på en DPS. I lengre kamper ville det ikke vært så dumt for warriorn din å stacke sunders på targetet heller, dette gjelder da spesielt boomkins som har utrolig mye armor og kan være en veldig stor trussel med heroism. Endret 3. mai 2008 av EloX Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gief mana bandager. Er ingen logikk i at melee (spesielt rogues) skal ha en så stor fordel av bandage i arena som nå. Hjelper svært lite med full hp når jeg er oom. Star's Tears? Det finnes ingen arenafood (utenom når mage mekker), men dere har arenawater. Ser ikke helt poenget med å klage. Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hva er det generelle synet på de nye rating requirementsa på det forumet her? Personlig sitter jeg behaglig over 2200 atm så for min del syns jeg det er ypperlig, men, mjaa... Det er vel ok med nye requirements, eneste litt frustrerende er at man ikke nødvendigvis kan klare dette med IRL kompiser og må spille med randoms for å klare ratingen pga classbalance etc. Imo så har det egentlig ikke så mye å si at alle fikk fullt s1/s2 gratis uten ratingrequirements da alle vet at Skill > ALL i pvp. Problemet i disse dager er vel mere rogues i pve gear med <200 resi som smeller folk ned med 2.5k AP i 2v2. Fordelen med at alle fikk gearet tidligere var at det var mindre PR boosts i 2v2 og man slapp å møte folk i full S3 MED skills på 1600 rating når man skal kose seg med alts. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Startet med seriøst 2s igjen nå, 10-0 første dagen lol (2405 rating atm) Om det fortsetter sånn de neste ukene kan det hende vi prøver for vengeful gladiator i 2s @ cyclone. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Gief mana bandager. Er ingen logikk i at melee (spesielt rogues) skal ha en så stor fordel av bandage i arena som nå. Hjelper svært lite med full hp når jeg er oom. Star's Tears? Det finnes ingen arenafood (utenom når mage mekker), men dere har arenawater. Ser ikke helt poenget med å klage. Forskjellen er at du må ut av combat for å drikke. Dessuten jævlig gøy å være oom og useless etter 1 min (mage). Mana burn og viper sting svir. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Du har jo såånne fine mana emeralds Og man kan strengt tatt ikke bandasjere seg selv mens man blir slått på Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Og 1 dot / deep wound / throwing weapon, og bandasjene fungerer ikke heller. Det er uansett allerede slitsomt nok med druids som abuser drikke. Mangler bare at de kan hjemme seg bak en pillar og bandasjere seg til full mana hvert minutt også. Er noe som heter balanse, derfor det ikke blir innført. Endret 4. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
xTep Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Og 1 dot / deep wound / throwing weapon, og bandasjene fungerer ikke heller. Det er uansett allerede slitsomt nok med druids som abuser drikke. Mangler bare at de kan hjemme seg bak en pillar og bandasjere seg til full mana hvert minutt også. Er noe som heter balanse, derfor det ikke blir innført. Føler at et eller annet trengs for å fikse melee / healer dominansen i arena værtfall, blizzard bør vel klare å komme opp med noe. Prøvde en SHS rogue i 2v2 og det var en helt annen verden enn å spille mage =P Men så er jo 2v2 den klart svakeste bracketen for mages. Endret 4. mai 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 RMP + teamplay fikser biffen. Det største problemet med double melee-dominansen er jo at locks/priests blir gibba, og ikke fullt så mye manaen? Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Imo er lock druid fortsatt top 3 i 2v2 om enn ikke den sterkeste comboen om man har litt vett i pannen. Du kan slå absolutt alt med den setupen, utenom kanskje de aller aller beste druid/wars. Mage/Rogue er jo også fortsatt meget sterkt. Spriest/lock har mistet litt av sjarmen men flere på 2.2+ fortsatt mener jeg(?). DiscPriest/Lock er absolutt mulig fortsatt. Møtte faktist Mage/spriest forleden på 2.1 men det er vel noe uortodoks. Synes nesten meleedominansen viser seg mer i 3v3 enn 2v2, da 2xHealer/warr eller Healer/2xMelee er blitt latterlig populært på rampage i alle fall. Selvsagt holder de gode RMP stand. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Druid/Lock er bra ja, men det slår ikke restokin/rogue. Om druids er restokin går de aldri oom nok til at en lock kan drepe dem eller partneren. Endret 4. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå