Lycantrophe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Meh, gief arenapoints denne uken. Begge parterne til paladinen min er borte. :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Jeg kan spille i helgen jeg..... Fant ut at de skal vekk så kan hijacke en av laptopene nede (splitter nye med gode specs) så jeg kommer, men blir litt redusert forhold til standard da, mangler UI og litt småting. Hva slags alliancerase ville dere anbefalt som pvp-priest? Endret 29. april 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Vel, da får vi spille da. Men det gir meg ikke poeng denne uken. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Denne uken får ikke jeg spilt, fikk du ikke med deg bullgawd? Men egentlig ikke et sted å ta det her, spørsmålet mitt om hvilken alliancerase som passer best som pvp-priest står Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Bullgawd er offline. :/ Hm, vil tippe dwarf eller night elf (etter drikking i arena og starshardsforandringen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kjøp arena points da. Er helt slumt Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Human, du kommer mest sannsynlig til å spille med en rogue. Perception mot counter combos er det nærmeste du kommer ett overtak mot double UD teams. Ellers er dwarf fin for stoneform + PoM & Desperate Prayer, eller bare stoneform Nelf er vel den svakeste sammen med Draenei, shadowmeld er ok til tider men kommer nok aldri til å 'make or break' en match, litt extra mana er jo alltid fint, men fra det jeg har hørt merkes det så lite at det ikke har noe å si. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Dwarf er fortsatt garantert best. Hva en priests største problem å overleve mot 1v1? Rogue. Stoneform = 1 gratis reset Chastice = 1 gratis reset Chastice + trinket mot warr i nagrand, løp rundt hjørnet og pillar kite for eksempel også. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://armory.wow-europe.com/team-info.xml...onLolo+z+Wladem Win traders? Garantert tbh. (Pala rogue går world first 3000 rating? helt usannsynlig) Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 http://armory.wow-europe.com/team-info.xml...onLolo+z+Wladem Win traders? Garantert tbh. (Pala rogue går world first 3000 rating? helt usannsynlig) Selvsagt er det wintraders, har fulgt med mens de climbet et par uker, helt klart wintrading på g. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 La dere ikke merke til gearet til Rogue? Bare det er nok til mistanker. For ikke å snakke om speccen, enda mer grusom. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 La dere ikke merke til gearet til Rogue? Bare det er nok til mistanker. For ikke å snakke om speccen, enda mer grusom. Hehe, ja, likte speccen...unik, er vel gjerne ordet. 1/5 Opportunity men ingenting i dirty tricks, spennende greier. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har to kompiser som vil ha meg med i en 3v3. De er Warrior og Retri pala. Jeg har en Resto shaman med 2200 heal pve gear. Har også fult s1 elemental sett til denne shamanen. Vil dette bli en bra setup? Har på følelesen at resto shamans ikke gjør det så godt i arena. Og.. burde jeg gå for s1 gearet og ha 300 resi. og miste mye heal, eller beholde pve gearet og ha null resi og mye heal? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Herregud, resto shaman er jo supernice i 3v3! Med den setupen der kan dere nå langt. Spiller du forresten på Ravencrest? Kompis av meg som spiller der under nicket "beerlover" Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 du kommer nok til å trenge pvp gear når du kommer oppover, pve geared resto shaman er snacks å slå på, men på gå for s1 er litt stusselig hvis du har ordentlig resto gear. Jeg ville prøvd og sett, war/retridin/restosha er et skikkelig solid setup uansett, kanskje får dere endel rating og du kan hive deg rett i å shoppe s3/s4 deler i stedet! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Chastice = 1 gratis reset Å kalle chastise en gratis reset er kanskje litt drøyt? Hjalp litt at den ble instant, joda. Endret 2. mai 2008 av Quicko Lenke til kommentar
discostu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Noen her som har kjørt warlock og hunter? Begge er ok/bra gearet, men det ser liksom ut som om vi aldri klarer å nå over 1600 i rating. Problemet er at jeg ikke klarer å organisere meg med folk jeg ikke kjenner, i alle fall ikke "utenlandske" folk der jeg ikke har mobilnummer slik at vi kan avtale matcher og slikt og ender derfor opp med å spille med min lillebror, som igrunn fungerer utmerket, bortsett fra det med at vi suger litt. Har nesten 13000hp og 450resillience på locken min så gearet er det ikke såå mye å si på, er nok heller skillsa våre, eventuelt team setupen. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Chastice = 1 gratis reset Å kalle chastise en gratis reset er kanskje litt drøyt? Hjalp litt at den ble instant, joda. Hjalp at den ble insant? Men samtidig nerfa til de grader? Den korte cast-tiden den hadde gjorde den tilnærmet lik instant, og stun-effekten gjorde at du kunne interrupte heals og what not. Chastice gjør ingen nytte for meg i arena nå hvertfall. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Er de fin om du pilarkiter f.eks? Elller for å stoppe en som prøver å pillarkite deg. Chastice -> Ta fienden igjen -> Fear -> MANA BURN!!!! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Joda, det er ikke spell interrupt lenger, men den fungerer enda bedre mot melee. Chastise + Manaburn er litt drøyt, da man burner minst like mye mana på seg selv som motstanderen. Unntaket er om du spiller med pet-mates i outlasting, hvor motstanderne ikke har pets. Da er det bare å burne i vei, og så drikke etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå