Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan spille i helgen jeg..... Fant ut at de skal vekk så kan hijacke en av laptopene nede (splitter nye med gode specs) så jeg kommer, men blir litt redusert forhold til standard da, mangler UI og litt småting.

Hva slags alliancerase ville dere anbefalt som pvp-priest?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Human, du kommer mest sannsynlig til å spille med en rogue.

Perception mot counter combos er det nærmeste du kommer ett overtak mot double UD teams.

Ellers er dwarf fin for stoneform + PoM & Desperate Prayer, eller bare stoneform :p

Nelf er vel den svakeste sammen med Draenei, shadowmeld er ok til tider men kommer nok aldri til å 'make or break' en match, litt extra mana er jo alltid fint, men fra det jeg har hørt merkes det så lite at det ikke har noe å si.

Lenke til kommentar

Dwarf er fortsatt garantert best.

Hva en priests største problem å overleve mot 1v1? Rogue.

Stoneform = 1 gratis reset

Chastice = 1 gratis reset

Chastice + trinket mot warr i nagrand, løp rundt hjørnet og pillar kite for eksempel også.

Lenke til kommentar
La dere ikke merke til gearet til Rogue? Bare det er nok til mistanker. For ikke å snakke om speccen, enda mer grusom.

Hehe, ja, likte speccen...unik, er vel gjerne ordet.

1/5 Opportunity men ingenting i dirty tricks, spennende greier.

Lenke til kommentar

Har to kompiser som vil ha meg med i en 3v3.

De er Warrior og Retri pala. Jeg har en Resto shaman med 2200 heal pve gear. Har også fult s1 elemental sett til denne shamanen.

Vil dette bli en bra setup? Har på følelesen at resto shamans ikke gjør det så godt i arena.

Og.. burde jeg gå for s1 gearet og ha 300 resi. og miste mye heal,

eller beholde pve gearet og ha null resi og mye heal?

Lenke til kommentar

du kommer nok til å trenge pvp gear når du kommer oppover, pve geared resto shaman er snacks å slå på, men på gå for s1 er litt stusselig hvis du har ordentlig resto gear. Jeg ville prøvd og sett, war/retridin/restosha er et skikkelig solid setup uansett, kanskje får dere endel rating og du kan hive deg rett i å shoppe s3/s4 deler i stedet!

Lenke til kommentar

Noen her som har kjørt warlock og hunter? Begge er ok/bra gearet, men det ser liksom ut som om vi aldri klarer å nå over 1600 i rating.

Problemet er at jeg ikke klarer å organisere meg med folk jeg ikke kjenner, i alle fall ikke "utenlandske" folk der jeg ikke har mobilnummer slik at vi kan avtale matcher og slikt og ender derfor opp med å spille med min lillebror, som igrunn fungerer utmerket, bortsett fra det med at vi suger litt.

Har nesten 13000hp og 450resillience på locken min så gearet er det ikke såå mye å si på, er nok heller skillsa våre, eventuelt team setupen.

Lenke til kommentar
Chastice = 1 gratis reset

Å kalle chastise en gratis reset er kanskje litt drøyt?

Hjalp litt at den ble instant, joda.

Hjalp at den ble insant? Men samtidig nerfa til de grader?

Den korte cast-tiden den hadde gjorde den tilnærmet lik instant, og stun-effekten gjorde at du kunne interrupte heals og what not. Chastice gjør ingen nytte for meg i arena nå hvertfall.

Lenke til kommentar

Joda, det er ikke spell interrupt lenger, men den fungerer enda bedre mot melee.

Chastise + Manaburn er litt drøyt, da man burner minst like mye mana på seg selv som motstanderen. Unntaket er om du spiller med pet-mates i outlasting, hvor motstanderne ikke har pets. Da er det bare å burne i vei, og så drikke etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...