Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi (Jeg, pala, og Warlock-kompisen) min klatret oss opp på 1617 rating i går, med 10 strake seiere. Prøvde litt til men fallt ned til 1537. Jeg liker å spille denne comboen, men det er alltid små feilgrep som avgjør hele kampen. :/

Selv har jeg 222 resilence, og partneren min har 287 eller noe. Jeg har 33k honor og 1130 arena points, burde jeg bruke disse? Eller vente til neste sesong?

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar

Jeg sier kjøp nå. Forskjellen mellom gearet på 1 sesong er ikke all verden, og utfra opplysningene dine høres det ut som dere er ganske dårlig geara.

 

287 resilience på en warlock (og HP på dette nivået) er rimelig lavt, og det kan være derfor dere sliter med å øke ratingen noe særlig.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Takk for tipest. Tror jeg skal kjøpe med Vindicator boots, gjør en stor improvement siden jeg for øyeblikket har leather boots + at det blir vel 1700 eller noe rating-requirement på skoene i sesong 4? ;>

 

Vil også legge til at det som vi har som ikke er PvP-gear, det er på Karazhan nivå, så vi snakker ikke litt PvP-gear + greens ;p

Lenke til kommentar

Paladinen kunne løpt rundt i full leather, og jeg tror likevel de fleste ville zerget locken.

 

Destruction, et spec jeg ikke tror er særlig bra i arena uansett, har kun en sjanse for å fungere dersom det er flere high threat-spillere i teamet, og med en paladin som teammate er locken det mest vanlige målet.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
En av fordelene med at du er paladin er at du kan bruke plate, utnytt den :) Hvilken specc er warlocken din forresten? Noe annet enn SL/SL (2x/3x/0) er bare tøv.

 

Destruction funker bra med high-end gear.

 

Destruction kan muligens funke med bra gear ja, men dette var ikke ett tilfelle av bra gear, så derfor er noe annet enn SL/SL bare tøv.

Lenke til kommentar
En av fordelene med at du er paladin er at du kan bruke plate, utnytt den :) Hvilken specc er warlocken din forresten? Noe annet enn SL/SL (2x/3x/0) er bare tøv.

 

Destruction funker bra med high-end gear.

 

si det til alle top end destro locks du. jeg nevner i fleng, Cer gav opp destro og gikk demo for s3. Heidiheinken respecet også og har uttalt spesifikt at "destro takes too much damage", han er nå destro igjen og ser ikke ut til å klare å pushe 1900 engang. også har vi den evig populære Drakedog som såvidt klarte å pushe 2k som destro. Så ja, destro funker kjempebra, kan virkelig sammenlignes med de middelmådige warlockene som klarer å pushe 2,2k nå til dags. mmm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Destruction funker hest mot healers det.

 

Curse of Agony, Corruption, Immolate, Fear (fear), Shadowbolt, Shadowfury, Fear/howl of terror, Shadow bolt, deathcoil, shadowburn, spell lock, conflagrate... Nokka sånn hvertfall :p

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Altså, det går jo ikke ann å ha rekkefølgen på spellsene dine klare før en arena. Du vet jo ikke hva du skal møte, om targete vil bruke trinket eller ikke etc.

 

Nei sier du det gitt, det var bare et eksempel på hvordan combo som kan bruker (druids er elsk).

Lenke til kommentar

Woho, nye sko! ;D Snart har de til og med Boar's Speed på seg!

 

Jeg har et lite spørsmål angående sockets. Jeg er som sagt en holy PvP-paladin. Det jeg lurer på, er om jeg burde sockete med 12 stam/8 resi/4 resi og 6 stam og lignende gems, eller +healing/+crit/+mana og sånne gems?

 

Her er armoryprofilen min: Futtlur Takker for hjelp ;>

 

P.S: Dere ser sikkert at jeg har 3 grønne gems. Får nye bukser straks, og skal bytte bracer-gemet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...