Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Grattis. Har du poeng til våpen? :)

 

Selv spiller jeg Pala (Holy)/Warlock (SL/SL) nå. Merker at vi sliter mot andre gode combos som (spesielt de med priest) Druid/Warrior, Druid/Hunter, Warrior/Priest. Priest/Rogue. Liker ikke å møte andre healers. Tapte også en gang mot to rogues. Vanskelig når medspilleren min har 5xWound Poison og jeg blir interuptet/CCet hele tiden :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig klart å få nok rating til å sikre meg gladiator rank denne sesongen :)

Tror det blir endel gladiators fra 2v2 denne sesongen, helt sykt hvor mange teams som er aktive!

Så en som hadde 1290 i 2v2 her om dagen, og dem var rank 29400 eller noe. Spiller på Agamaggan(horde) som ligger i blackout battlegroupen, er vell en av dem største.

Lenke til kommentar

Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )

Edit: Ikke gloves

 

Pastet fra mmo-champion:

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:

Shoulders: 1950

Weapon: 1800

 

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:

Shoulders: 2200

Weapon: 2050

Head: 1700

Chest: 1600

Legs: 1550

Gloves: none

Off-hand: none

 

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:

Boots: 1700

Ring: 1650

Bracers: 1575

Belt: none

Necklace: none

Trinket: none

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar
Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )

Edit: Ikke gloves

 

Pastet fra mmo-champion:

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:

Shoulders: 1950

Weapon: 1800

 

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:

Shoulders: 2200

Weapon: 2050

Head: 1700

Chest: 1600

Legs: 1550

Gloves: none

Off-hand: none

 

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:

Boots: 1700

Ring: 1650

Bracers: 1575

Belt: none

Necklace: none

Trinket: none

 

Overrasket meg ikke, og er imo en positiv forandring.

Lenke til kommentar
Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )

Edit: Ikke gloves

 

Pastet fra mmo-champion:

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:

Shoulders: 1950

Weapon: 1800

 

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:

Shoulders: 2200

Weapon: 2050

Head: 1700

Chest: 1600

Legs: 1550

Gloves: none

Off-hand: none

 

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:

Boots: 1700

Ring: 1650

Bracers: 1575

Belt: none

Necklace: none

Trinket: none

 

 

Veldig fint med rating requirements; 'på tide at det er kun de som har gjort seg fortjent til det, som skal kunne få lov til å nyte high-end pvp-gear. Det som dog er helt på trynet (og ganske søtt), er at de innbiller seg at tiden er moden for å introdusere et slikt system.

 

Fiks balanseringen først - så snakker vi.

 

Og WoW - en RNG-basert esport? hah, jeg ler.

Lenke til kommentar

WoW failer hardt som E-sport ja. Rett og slett for mye RNG og for lite balansert. For at det skal kunne være en E-sport bør det værtfall være et minstekrav at spells og abilites funker som det skal og ikke bugger som f.eks Blink (hei warrior, oh f***) og Vanish. I tillegg er det altfor setup basert, spesielt i 2v2. Warrior / Druid blir neppe dårligere i S4 med den scalingen melee har.

Lenke til kommentar
Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )

Edit: Ikke gloves

 

Pastet fra mmo-champion:

When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to:

Shoulders: 1950

Weapon: 1800

 

The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements:

Shoulders: 2200

Weapon: 2050

Head: 1700

Chest: 1600

Legs: 1550

Gloves: none

Off-hand: none

 

In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement:

Boots: 1700

Ring: 1650

Bracers: 1575

Belt: none

Necklace: none

Trinket: none

 

 

Veldig fint med rating requirements; 'på tide at det er kun de som har gjort seg fortjent til det, som skal kunne få lov til å nyte high-end pvp-gear. Det som dog er helt på trynet (og ganske søtt), er at de innbiller seg at tiden er moden for å introdusere et slikt system.

 

Fiks balanseringen først - så snakker vi.

 

Og WoW - en RNG-basert esport? hah, jeg ler.

Dette såg greit ut :)

Lenke til kommentar
If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating.

 

Dette svir helt sykt! Druiden jeg spiller med bytter ganske ofte teams for å spille med kompiser etc, og når vi da er på rundt 2300 rating blir det jo omtrent umulig for å han å spille i andre teams, i alle fall om vi skal ta vår 2v2 seriøst. 1 Rating opp per win er ikke særlig fett, ikke med tanke på risikoen du tar ved å kunne tape 30 per match :\

Blizzard skal alltid finne en måte å ødelegge på, vil jo være umulig å hoppe rundt i forskjellige teams nå :(

Lenke til kommentar
If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating.

 

Dette svir helt sykt! Druiden jeg spiller med bytter ganske ofte teams for å spille med kompiser etc, og når vi da er på rundt 2300 rating blir det jo omtrent umulig for å han å spille i andre teams, i alle fall om vi skal ta vår 2v2 seriøst. 1 Rating opp per win er ikke særlig fett, ikke med tanke på risikoen du tar ved å kunne tape 30 per match :\

Blizzard skal alltid finne en måte å ødelegge på, vil jo være umulig å hoppe rundt i forskjellige teams nå :(

 

Nei, hvis dere er på 2300 rating blir det ikke noe problem å ta en liten grindesession for å få opp ratingen til druiden deres, er snakk om kanskje 40 kamper før han er oppe på 2.1k++. I tillegg, om dere er på 2.3k så bør ikke lag på 1500 være særlig stor utfordring, og møter dere en random team booster bør dere ha stor sjangs til å slå dem og.

Lenke til kommentar
Nei, hvis dere er på 2300 rating blir det ikke noe problem å ta en liten grindesession for å få opp ratingen til druiden deres, er snakk om kanskje 40 kamper før han er oppe på 2.1k++. I tillegg, om dere er på 2.3k så bør ikke lag på 1500 være særlig stor utfordring, og møter dere en random team booster bør dere ha stor sjangs til å slå dem og.

 

Vi har spilt 120 matcher til sammen i teamet, så 40 er jo ikke akkurat lite. Det er kjipt å i det hele tatt måtte spille 30-40 matcher før vi kan begynne å få skikkelig matcher.

Men ja, det blir vell eneste løsning :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dette stopper team hopping fullstendig tbh.

 

Point selling will be gone. (Dog 2050 boost er muligt)

 

 

Ah jeg gleder meg :p Satser på 2050 iløpet av noen dager og 2200 før andre uker ender xD

 

Skal starte med litt seriøst 2s igjen, har ikke gjort et game siden vi droppa 100 rating for 2 uker siden :p (spriest/rogue, begge har engi boots = gg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...