Skumtroll Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Grattis. Har du poeng til våpen? Selv spiller jeg Pala (Holy)/Warlock (SL/SL) nå. Merker at vi sliter mot andre gode combos som (spesielt de med priest) Druid/Warrior, Druid/Hunter, Warrior/Priest. Priest/Rogue. Liker ikke å møte andre healers. Tapte også en gang mot to rogues. Vanskelig når medspilleren min har 5xWound Poison og jeg blir interuptet/CCet hele tiden :S Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Neh, kjøper nok 4 vengeful parts først tenker jeg. Lenke til kommentar
Vetluf Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Endelig klart å få nok rating til å sikre meg gladiator rank denne sesongen Tror det blir endel gladiators fra 2v2 denne sesongen, helt sykt hvor mange teams som er aktive! Så en som hadde 1290 i 2v2 her om dagen, og dem var rank 29400 eller noe. Spiller på Agamaggan(horde) som ligger i blackout battlegroupen, er vell en av dem største. Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Vengeful resto pants imorra gleder meg! Lenke til kommentar
xTep Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = ) Edit: Ikke gloves Pastet fra mmo-champion: When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to: Shoulders: 1950 Weapon: 1800 The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements: Shoulders: 2200 Weapon: 2050 Head: 1700 Chest: 1600 Legs: 1550 Gloves: none Off-hand: none In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement: Boots: 1700 Ring: 1650 Bracers: 1575 Belt: none Necklace: none Trinket: none Endret 22. april 2008 av futtbucker Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )Edit: Ikke gloves Pastet fra mmo-champion: When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to: Shoulders: 1950 Weapon: 1800 The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements: Shoulders: 2200 Weapon: 2050 Head: 1700 Chest: 1600 Legs: 1550 Gloves: none Off-hand: none In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement: Boots: 1700 Ring: 1650 Bracers: 1575 Belt: none Necklace: none Trinket: none Overrasket meg ikke, og er imo en positiv forandring. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Egentlig ganske tilbakestående å ha 2,2k på skuldre og 2050 på weps. Våpen er jo en mye større del av gearet enn skuldre, som har ganske lite stats. Like mye epeen flashing med et våpen og imo. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Rating på arena gear er for meg heilt greit, men å tvinge inn arena for å kunne kjøpe honor gear syns jeg er helt på trynet. Hadet WoW, Hei eSport. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Og det værste er at WoW failer som e-Sport Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )Edit: Ikke gloves Pastet fra mmo-champion: When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to: Shoulders: 1950 Weapon: 1800 The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements: Shoulders: 2200 Weapon: 2050 Head: 1700 Chest: 1600 Legs: 1550 Gloves: none Off-hand: none In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement: Boots: 1700 Ring: 1650 Bracers: 1575 Belt: none Necklace: none Trinket: none Veldig fint med rating requirements; 'på tide at det er kun de som har gjort seg fortjent til det, som skal kunne få lov til å nyte high-end pvp-gear. Det som dog er helt på trynet (og ganske søtt), er at de innbiller seg at tiden er moden for å introdusere et slikt system. Fiks balanseringen først - så snakker vi. Og WoW - en RNG-basert esport? hah, jeg ler. Lenke til kommentar
xTep Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 WoW failer hardt som E-sport ja. Rett og slett for mye RNG og for lite balansert. For at det skal kunne være en E-sport bør det værtfall være et minstekrav at spells og abilites funker som det skal og ikke bugger som f.eks Blink (hei warrior, oh f***) og Vanish. I tillegg er det altfor setup basert, spesielt i 2v2. Warrior / Druid blir neppe dårligere i S4 med den scalingen melee har. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Rating requirements på alle S4 items..blir nok en del QQ men var på tide = )Edit: Ikke gloves Pastet fra mmo-champion: When Season 4 begins, Season 3 items will be reduced in personal and team arena rating requirement to: Shoulders: 1950 Weapon: 1800 The new Season 4 items will have the below personal and team arena rating requirements: Shoulders: 2200 Weapon: 2050 Head: 1700 Chest: 1600 Legs: 1550 Gloves: none Off-hand: none In addition, some of the Season 4 quality items that will be purchasable with honor will also carry a personal and team arena rating requirement: Boots: 1700 Ring: 1650 Bracers: 1575 Belt: none Necklace: none Trinket: none Veldig fint med rating requirements; 'på tide at det er kun de som har gjort seg fortjent til det, som skal kunne få lov til å nyte high-end pvp-gear. Det som dog er helt på trynet (og ganske søtt), er at de innbiller seg at tiden er moden for å introdusere et slikt system. Fiks balanseringen først - så snakker vi. Og WoW - en RNG-basert esport? hah, jeg ler. Dette såg greit ut Lenke til kommentar
Psy Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Endelig gjør blizzard noe med folk som selger/kjøper poeng: If a character’s personal rating is more than 150 points below the team rating, they will earn points based on their personal rating instead of the team rating. Lenke til kommentar
Vetluf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating. Dette svir helt sykt! Druiden jeg spiller med bytter ganske ofte teams for å spille med kompiser etc, og når vi da er på rundt 2300 rating blir det jo omtrent umulig for å han å spille i andre teams, i alle fall om vi skal ta vår 2v2 seriøst. 1 Rating opp per win er ikke særlig fett, ikke med tanke på risikoen du tar ved å kunne tape 30 per match :\ Blizzard skal alltid finne en måte å ødelegge på, vil jo være umulig å hoppe rundt i forskjellige teams nå Lenke til kommentar
JonM- Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 If the average personal rating of the players queuing for a game is more than 150 points below the team’s rating, the team will be queued against an opponent matching or similar to the average personal rating. Dette svir helt sykt! Druiden jeg spiller med bytter ganske ofte teams for å spille med kompiser etc, og når vi da er på rundt 2300 rating blir det jo omtrent umulig for å han å spille i andre teams, i alle fall om vi skal ta vår 2v2 seriøst. 1 Rating opp per win er ikke særlig fett, ikke med tanke på risikoen du tar ved å kunne tape 30 per match :\ Blizzard skal alltid finne en måte å ødelegge på, vil jo være umulig å hoppe rundt i forskjellige teams nå Nei, hvis dere er på 2300 rating blir det ikke noe problem å ta en liten grindesession for å få opp ratingen til druiden deres, er snakk om kanskje 40 kamper før han er oppe på 2.1k++. I tillegg, om dere er på 2.3k så bør ikke lag på 1500 være særlig stor utfordring, og møter dere en random team booster bør dere ha stor sjangs til å slå dem og. Lenke til kommentar
teepo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 noen som seller points på frostmane? alliance Hei, snakk med meg(shoat) ingame på Frostmane alliance, vi selger points fra 2100 rated 2 on 2. Lenke til kommentar
Vetluf Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Nei, hvis dere er på 2300 rating blir det ikke noe problem å ta en liten grindesession for å få opp ratingen til druiden deres, er snakk om kanskje 40 kamper før han er oppe på 2.1k++. I tillegg, om dere er på 2.3k så bør ikke lag på 1500 være særlig stor utfordring, og møter dere en random team booster bør dere ha stor sjangs til å slå dem og. Vi har spilt 120 matcher til sammen i teamet, så 40 er jo ikke akkurat lite. Det er kjipt å i det hele tatt måtte spille 30-40 matcher før vi kan begynne å få skikkelig matcher. Men ja, det blir vell eneste løsning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Noen som spiller ally på deathwing? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Dette stopper team hopping fullstendig tbh. Point selling will be gone. (Dog 2050 boost er muligt) Ah jeg gleder meg Satser på 2050 iløpet av noen dager og 2200 før andre uker ender xD Skal starte med litt seriøst 2s igjen, har ikke gjort et game siden vi droppa 100 rating for 2 uker siden (spriest/rogue, begge har engi boots = gg) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har priests engineering boots? Trodde de var leather jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå