Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Er nydinga 42/19/0 prest, og har faktsikt prøvd arena uten noe gladiator (en godt geara mage ville ha meg med :) )

Vi vant faktiskt 1 runde, tapte 3 = jeg ble kicka. Skjønte ikke helt oppgaven min. Jeg skal kun ta manaburn på healer og heale dps? Nothing more?

Bør specce ned til blessed resilience i holy treet.

Hmm.. Bruker da det speccet som 42% av alle prester bruker i pvp.. Kan du gi meg et specc?

Og igjen, hva er min jobb?

Siden du er nydinga så regner jeg med du har lav resilience, da er blessed resilience det beste du kan gå.

Vel, build, sånt skal du egentlig være i stand til å sette opp selv, men skal prøve selv om jeg ikke spiller priest.

Mitt forslag: http://www.wowhead.com/?talent=bxxhzITZfLthfM0i0h

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper ikke poeng, og ville aldri gjort det. Men samtidig skjønner jeg folks ønske om å selge. Masse gull for minimal innsats, enhver markedsorientert ville gjort det.

Hmm, idé. Hvordan kan det funke å videreselge teams?

Lite vits å selge teamet, bedre å ha et team stående på en alt, gjøre 7 games og selge 3 spots f.eks i 3v3. 1 spot i 3v3 @ 2100 rating = 500g

Så hver uke tjener du da 1500g.

Selger mine for 650 på 2100 rating 3v3 / uke :p

Har 6 faste kunder nå dog, veldig behageligt å slippe å spamme trade.

Lenke til kommentar
Fikk 32 eller 31 engang. Noen som vet hva maks rating man kan få av et vinn er?

Tviler litt på det, er ganske sikker på at maks er 30(?)

Vi fikk 32 en gang. Var rundt 1800-2000 rating vi lå på, så møtte vi det beste teamet på serveren, uheldigvis for dem så disconnecta begge to :p

Lenke til kommentar
Meste jeg har fått er nokk 28 eller noe.

En gang mista vi 0, haha

Du mener det ble uavgjort? :p

nei, Vi vant, jeg trodde ikke det var mulig å få 0 poeng. Blir det uavgjort tror jeg det kommer "---" der det skal stå poeng, hos oss sto det 0.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...