Gå til innhold

Den Store Arena Tråden

Anbefalte innlegg

Han mener at hvis du har skaffet deg noen items som har rating så skal du ikke kunne møte noen med mindre rating en itemsa dine trenger.

Så hvis du kjøper et weap til 1850 rating så skal du ikke kunne møte noen under 1850.

Tror i alle fall det er det han mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan gjøre sånn at om f.eks jeg har en item som krever 1800 rating, så kan jeg ikke spille på en lavere rating

Sånn at man hele tiden spiller på rating i forhold til gearet sitt

Så om du har våpen og resten green vil du alltid møte folk over 1850 rating ?

Tror ikke den vil fungerer veldig bra, er okey sånn det er nå vel ?

Blir bra når dem hever shoulder req. til 2200 tho. Arena poeng burde kanskje scale bedre med rating. Er litt for mye 1600 folk som løper rundt i full s3.

Lenke til kommentar

Nå tør jeg påstå det vil være tilnærmet usannsynlig at en person som løper rundt i greens vil klare å nå 1850 rating.

Har du skills nok til å klare 1850 i greens, vil det ikke være problem å møte andre som har karret seg opp til det nivået heller!

Lenke til kommentar
Nå tør jeg påstå det vil være tilnærmet usannsynlig at en person som løper rundt i greens vil klare å nå 1850 rating.

Har du skills nok til å klare 1850 i greens, vil det ikke være problem å møte andre som har karret seg opp til det nivået heller!

Slik som det er nå så kan du få over 2k med greens (feeding) men for å si det slik, eg hadde ikke hatt noen sympati for folk som kjøper boosting eller feeder hvis de hadde starta å whine om at folka de møter er for bra geared.

Lenke til kommentar
Er nok det han mener ja, på denne måten vil aldri "noobs" på 1400rating møte folk med fult brutal sett og brutal våpen...

Dette er ikke riktig, møtte en 5/5 venge warr på 1430 rating i går. Hadde våpen også. Så fort du forlater alle dine team har du nullstilt personal rating. Du trenger bare 1850 for å kjøpe det, ikke bruke det i ettertid.

Han var sykt dårlig da, hadde han påå 10% så får druiden hans inn en lucky heal rett før min druid skal kjøre CC. Hadde vunnet hvis den hadde gått i boks, hehe

Endret av Dev-
Lenke til kommentar

Jeg ser hvertfall fram til en slik forandring. Håper løsningen blizzard har funnet på dette ikke skaper for mye trøbbel for oss ærlige spillere.

Vil som med veldig mange saker alltid være noen som jobber mot en "umoralsk" ting, og de som finner nye finurlige veier for det.

Er jo bare spekuleringer om hva løsningen til blizzard er, men dersom det blir slik at du ikke møter characters i en arena som har ett eller flere items med minimums-rating krav mye høyere enn det du eller medspillerne dine har, så synes jeg det er kjekt =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Spilte 79 kamper (2v2) i helgen og jeg må si jeg er veldig lei av å møte rogues. Ca. 50-70% av matchende var mot minst en rogue. Det tærer når man er et burst team med lite survivalability. 13 Rating opp på 79 kamper er også veldig artig.

Lenke til kommentar

Meg og bruttern møtte på 3 druid teams og vant alle her om dagen (1750rating nå). Spilte 7-2, men tapte mot samme rogue+mage teamet to ganger på rad ettersom de fikk opena på meg. Rimelig GG ettersom jeg er Mutilate :(

Vi har fått dreisen på druidteams nå med mutilate ettersom det å burste ned en squishy(warlock eller rogue feks.) med fear hvert 30. sekund +blindsap ikke er noe problem som regel. Bare å spare opp poeng til våpen nå da -_- Blir det fortsatt 1850 rating for 3 våpen?

Lenke til kommentar

Atm så ser det ut som det blir 1800 for s3 våpen..

Er bare å si ifra ingame så kan jeg booste dere i 3v3 elln for våpen med enten druid/warr. Begge er full s3 nå så :p

Spilte opp til 2150 på alt druidn min for et par dager siden, farmet priest/warr fra 2050 og til 2150 lol..

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Naruren druid'n min nå :> (NM spec, kjører litt TK/MH for tia så jeg speccer raid resto ganske ofte)

Lenke til kommentar

Dinga 70 med druiden min for bare et par uker siden, har bygd meg opp et decent PvE healing-gear (1712+healing) og kjører arena med en irl venn som bruker warrior alten :p

Han har S1 skuldre og sverd, resten er rep set.

Jeg har S1 healing mace, resten rep set.

Han er god, det skal han ha, men grunnen til at vi taper er som regel at jeg dør (7k hp anyone?) Jeg kjører også fullt PvE specc (0/0/61) noe som ikke akkurat hjelper på survivabilitien :p

Noen tips til hvordan jeg skal te meg i arena? Han tipper vel så vidt over 10k hp MED Commanding Shout :p

Legger med en link så kan dere se ;O

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...;n=Cirad%C3%BAs

Endret av Cira
Lenke til kommentar
Er bare å si ifra ingame så kan jeg booste dere i 3v3 elln for våpen med enten druid/warr. Begge er full s3 nå så tongue.gif

Ja takk, om vi ikke klarer 1850(1800) når jeg har poeng nok til våpen så skal jeg huske på å spørre om hjelp! :p

Men møter dere faktisk så mange warrior/priest teams der oppe? Veldig lett for å oss heldivis, siden jeg er rogue :evil:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...