Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Hei

 

tenkte jeg skulle begynne å leke meg litt i arena, siden jeg er her i militæret er ikke sjansene for å drive med no raids særlig store.

 

Så spørsmålet er hva burde jeg gå for? Hørt noe om Druid/ Hunter kombo. Men hvordan er det den spilles. Noen som kan gi meg noen tips. Er nybegynner i PvP egentlig. Og har sugent lite Resillience, men det kommer seg. Er vel rundt 200 nå.

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DIGG at S4 shoulders trenger 2200 rating :) Free epix ftl

 

Syns egentlig rating req skal begynne på 1700++ for alle items :)

Gi meg en grunn til at rating skal begynne på 1700+ på alle items. For at OP setups skal få free epix i 2v2 mens andre klasser er nødt til å finne et brukbart 5v5?

 

I tillegg bør de fikse point / teamselling til S4. Møtte full vengeful rogue med begge glaivsene og blanding mellom vindicators og BT loot på 1650 rating. Druid partneren hans var full vengeful

Lenke til kommentar
DIGG at S4 shoulders trenger 2200 rating :) Free epix ftl

 

Syns egentlig rating req skal begynne på 1700++ for alle items :)

Gi meg en grunn til at rating skal begynne på 1700+ på alle items. For at OP setups skal få free epix i 2v2 mens andre klasser er nødt til å finne et brukbart 5v5?

 

I tillegg bør de fikse point / teamselling til S4. Møtte full vengeful rogue med begge glaivsene og blanding mellom vindicators og BT loot på 1650 rating. Druid partneren hans var full vengeful

 

du sier selv en veldig bra grunn til 1700++ rating requirements... man får ikke kjøpt items uten skills hvis man ikke klarer å få 1700. Mener nå dette skal være fra S4 og utover, ikke gjelde for de som er nå også.

 

Blir det requirements på 1700++ så blir det mye mindre teamselling

Lenke til kommentar

1700 ja, synes egentlig det høres ikke så dumt ut, hvis de samtidig effektivt får stoppet teamselling så kan jo dette funke :)

 

Har selv bare 1600 atm, men nå får jeg bare en ekstra motivasjon til å nå høy rating.

 

Edit: glemte et ord eller to, slik som vanlig :p

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
1700 ja, synes egentlig det høres ikke så dumt ut, hvis de samtidig effektivt får stoppet teamselling så kan jo dette funke :)

 

Har selv bare 1600 atm, men nå får jeg bare en ekstra motivasjon til å nå høy rating.

 

Edit: glemte et ord eller to, slik som vanlig :p

Bare han du spiller med l2p litt så går 1700 lett ;)

Lenke til kommentar
1700 ja, synes egentlig det høres ikke så dumt ut, hvis de samtidig effektivt får stoppet teamselling så kan jo dette funke :)

 

Har selv bare 1600 atm, men nå får jeg bare en ekstra motivasjon til å nå høy rating.

 

Edit: glemte et ord eller to, slik som vanlig :p

Bare han du spiller med l2p litt så går 1700 lett ;)

 

Problemet er at alle ikke trenger like mye L2P for å få 1700..spess i 2v2 som er ekstremt setup-avhengig. Rogues, druids, locks, warriors anyone?

 

Arena class stats Sjekk 2v2 2200+.

 

EDIT: Ingen overdrivelse at Stormscale er den klart beste serveren i Cyclone heller:

2v2

3v3

5v5

Endret av futtbucker
Lenke til kommentar

Er nå drittlei dual melee teams i 3v3. Rogue warr og druid. Er jo nesten håpløst å slå denne komboen som krever nesten ingen skills. Spiller i 1800 rating området, men har blitt verre den siste tiden. Vi er mage, hunter og priest, men når magen får 2 stykk melee på seg er det takk å farvel. Han får ikke castet sheep siden de bare kicker/pumler, druiden løper med vilje inn i trapen til hunteren vår og jeg (priest) blir cyclona. Uansett om jeg blir cyclona eller ikke har det lite å si, klarer ikke å holde magen oppe med 2 stykk melee som river han i stykker med s3 våpen. Melee har blitt for sterke, de scaler for bra.

Lenke til kommentar

Alle klasser passer inn i en eller annen setup i en eller annen bracket hvor det er mulig å få 2200.

 

Teamselging vil ikke ødelegges, da man enten kan lære opp spilleren, eller så kan han gi account details til boosterne. Boosterne er gjerne "kjente" (servermessig) spillere som folk stoler på.

 

Om noen har shoulders eller ikke vil ikke gjøre det noe vanskeligere for de som ikke får tak i dem. Som sagt er det snakk om en minimal oppgradering. Det er mer et statussymbol.

 

EDIT: Bah, æ, ø og å ble rare, eller er det bare min nettleser? Irriterende.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Er nå drittlei dual melee teams i 3v3. Rogue warr og druid. Er jo nesten håpløst å slå denne komboen som krever nesten ingen skills. Spiller i 1800 rating området, men har blitt verre den siste tiden. Vi er mage, hunter og priest, men når magen får 2 stykk melee på seg er det takk å farvel. Han får ikke castet sheep siden de bare kicker/pumler, druiden løper med vilje inn i trapen til hunteren vår og jeg (priest) blir cyclona. Uansett om jeg blir cyclona eller ikke har det lite å si, klarer ikke å holde magen oppe med 2 stykk melee som river han i stykker med s3 våpen. Melee har blitt for sterke, de scaler for bra.

 

Melee scaler bedre enn casters ja. Spesielt armor penetration er jævlig. Jo lavere armor du har fra før av jo mer prosentvis økning får du i damage. Fullt gearede S4 warriors / rogues blir gøy for casters = )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...