Gå til innhold

Den Store Arena Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å ligge under 1500 rating er lavmål thou Øyvind, spesiellt når du er druide og kan ta ansvar for å få fikset noen heals på mage'n din og greier, meg og min arena partner, en mage (altså et warrior+mage oppsett) holder oss godt over 1500 rating i 2v2, men noe sterk rating får vi nok ikke i det oppsettet, det er for det meste bare for morro :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg er feral (tank), så blir oom med en gang, og rekker nesten ikke å kaste en heal før magen er død.

Men funker ganske greit med pom+pyro og ambush samtidig på en.

Lenke til kommentar

derimot ser det ut til å være standardsvar uansett hvilken klasse man forespør:

 

"Jeg er X klasse, hvilken bør jeg matches med?" "palla" "palla" "druid" "palla" "druid"

 

man ser fort at etterspørselen for palla og druid er langt over tilbudet. alternative match'er for en hunter ville jeg si er Shaman, dere har begge slow effekter, shaman har healing, du har ranged dps, problemet med arena'er er at det er et begrenset området og det taper spesiellt hunters på fordi de ikke bare har en maks range men også en min range :)

 

så tenkt utenfor boksen, dere skal outdpse, outlaste eller begge. hunter+rogue fungerer dårlig, de slaktes av underskrevne.

hunter+warlock så er dere i essense 4 mot 2? ;)

hunter+hunter, da kan dere stå spredd og skyte på hverandres angriper, pets kan gjøre mye artig da, har dere forskjellig spec blir det virkelig avansert.

hunter+warrior ser jeg ikke for meg..

hunter+mage ser jeg for meg blir for svakt

 

Nei, hunters er vanskelig.. :p fin noen du kjenner, har voice com med (skype, msn, hva som helst, slik at dere kan koordinere) og prøv dere fram.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...