Spenzer Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg vetta faen hva som har skjedd, men allt er helt fucka, bla datoen er arabisk masse krusseduller og for kort tid, så lukka utorrent sei automatisk, så åpna jeg det og da var all tekst der på arabisk, mens alle innstillinger på "kontrollpanel --> Regional and Language Option" er norsk, ingen av de er arabisk elns, jeg håper noen vet hvordan jeg kan få det til Engelsk/Norsk restore det, eller forklare enkelt hva som må gjøres. Takk =) 2 screenshots under her: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. februar 2007 av Spenzer Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen som har satt i gang et Jihad mot pc'en din...? :O Er det merkeligeste jeg har sett. Eneste jeg kan tenke meg er at noen default fonts har blitt satt til noe arabisk. Du kan ta en titt ved å høyreklikke på skrivebordet, velge properties, og så tror jeg det ligger under appearance -> advanced. Jeg sitter på vista, så husker ikke xp-metoden i hodet. Endret 27. februar 2007 av shabador Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg gjorde som du sa, men det funka ikke så veldig, for jeg kunne ikke trykke på noe der. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva med de andre valgene der det hos deg står "Desktop". Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Her ser dere hva jeg kan velge. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 du kan jo bare tilbakestille maskinen din kansje =) Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg kan ikke så sykt mye med det, men tilbakestille? Det har vært arabisk ganske lenge, men utorrent ble ikke arabisk før i dag, men det er jævlig irriterende! Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 eller systemgjennoppreting da. vis du kan huske en dato det skjedde bare stiller du tilbake pcen din =) Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ja den terroren, må faen meg være verre enn og bombadere Norge, jeg lover det er f*** meg så inni h****** irriterende. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Når du scroller i gjennom den rullegardins-menyen på advanced appearance, så skal det bli aktivt nede i fontdelen av vinduet på diverse valg. Se om det er noen lugubre fonter som har blitt valgt der. På min xp er det bare Tahoma og Trebuchet MS som blir brukt. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Testa det og, men dt funka ikke Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Etter bildene å dømme er det bare uTorrent som er arabisk. Du viser andre bilder med vanlig tekst. Sjekk instillingene i uTorrent (evt. installer denne på nytt med korrekte settinger). Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Avinstaler uTorrent, scan harddisken med et antivirusprogram. Instaler dette progarmet og scan hardsiken igjen. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Avinstaler uTorrent, scan harddisken med et antivirusprogram. Instaler dette progarmet og scan hardsiken igjen. 8036838[/snapback] Hjalp ikke mye ^^ Lenke til kommentar
shabador Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 For å eliminere dette med fontproblemer: Åpne wordpad (eller lignende) og skriv noe med både arial, tahoma og trebuchet ms for å se om det kommer arabisk på noen av de. Lenke til kommentar
Spenzer Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 For å eliminere dette med fontproblemer: Åpne wordpad (eller lignende) og skriv noe med både arial, tahoma og trebuchet ms for å se om det kommer arabisk på noen av de. 8043706[/snapback] Done, fikk ikke arabisk på noen av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå