Anders Leipsland Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Tenkte jeg skulle begynne med disse spøkelsestingene så mange anbefaler nå som Win2k skal inn på en nyformatert HD. Det store spørsmålet er jo hvordan jeg skal formatere saken. Har mest lyst å ha OS+program på samme partisjon så jeg slipper å forandre banen hver gang jeg skal installere noe nytt, men noe sier meg at med bruk av Norton Ghost så er det mest praktisk å ha OS på egen partisjon. Noen anbefalinger fra erfarne ghostere? skal btw ikke ha noe dualboot. Kun Win2k. Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Innstaller programmene dine på samme partisjon!! Når du innstallerer er det mange filer som blir lagt på OS partisjonen din allikevel(systemfiler). Det blir bare rot når du har de på forskjellige part. hvis du får problemer. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Om du Ghoster ein partisjon der Windows ligg, og programma ligg på ein anna partisjon, vil alle programma vere vekke etter eit skikkelig krasj, og imaget av HD vil ikkje vera så veldig nyttig lenger. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 21. desember 2001 Del Skrevet 21. desember 2001 Hvis du har oset på en partisjon og progs på en annen partisjon, vil de programmene du installerer etterpå du har ghostet, ikke fungere. Det er mye enklere å legge alt inn på samme partisjon slik at du slipper å installere vert enkelt program etterpå. SintBrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå