Joakim87 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Heisann Jeg er på utgikk etter en ny forsterker i 5000kr prisklassen. Jeg har ikke så mye peiling men kommet frem til 2 stk som jeg "liker". Pioneer VSX-1016-S Receiver Sølv, USB Dolby Digital, DTS, 7X150 Watt, MCACC http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320577 Yamaha Nettverk Receiver RX-N600T, Titan , Dolby Digital EX, DTS-ES, 6X95 Watt http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325566 Legger merke til at netshop og komplett oppgir forskjellige watt-spesifikasjoner på begge reciverne. Ser at pioneeren har HDMI utgang\inngang, noe yamahaen ikke har. Jeg trenger egentlig ikke 7.1 jeg har bare problemer med å finne en bra 5.1(6.1) reciver, noen som har noe forslag? Er Pioneeren et bra kjøp i denne prisklassen, eller er det noe annet som anbefalles? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Du skal ikke tro på de wattene som blir oppgitt der. Jeg ville satset på Harman Kardon AVR340 Den Pioneeren du linker til uter 38watt per kanal og Yamahaen yter ca 57watt per kanal. Jeg har hatt yamaha selv og har en venn som har en pioneer reciver. Men kan ikke si noe om akkurat de du linker til der. Men de lager gode produkter begge to Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 nja... hmm, blir ikke recivern mer fremtidsrettet med hdmi utganger\innganger, vet du om man kan få taki den recivern i butikk i oslo området? Tar så laaang tid å bestille på nettet:P Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 noe til måte å oppgi watt på de ja såg jeg.. watt uten ohm.. jaja. Sjekk også ljudia.no for recivere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 FotoVideo har Pioneer recivere vertfall Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 hmm, ja... nå ble det en NAD T 754... fikk den billig, så da tok jeg den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå