Mutrib Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hei! Ønsker å kjøpe meg lett MC for rundt 30-40k, har sett litt på Cagiva Mito og Aprillia RS, noen som har erfaringer evt. forslag til andre bra sykkeler? Endret 27. februar 2007 av Mutrib Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal selv ha meg en lettmc en dag, og da skla jeg ha meg en Aprilia rs125. Med FreePower kit har den ca. 26hk (eller noe med 30? Ikke helt sikker) og den går oppi 180kmh! Du finner en hel masser av informasjon om aprilia og mito på mopedportalen.no ... Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg skal selv ha meg en lettmc en dag, og da skla jeg ha meg en Aprilia rs125. Med FreePower kit har den ca. 26hk (eller noe med 30? Ikke helt sikker) og den går oppi 180kmh! Du finner en hel masser av informasjon om aprilia og mito på mopedportalen.no ... Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt 8043251[/snapback] Du mener vel mopedportalen.com Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 My bad Som du ser på Mito`en, koster den endel. 38k når den har gådt 42000km ... Lenke til kommentar
Mutrib Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 ja, det er sant det.. Er det noen andre som har noe mer informasjon om noen av desse sykkelene? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal selv ha meg en lettmc en dag, og da skla jeg ha meg en Aprilia rs125. Med FreePower kit har den ca. 26hk (eller noe med 30? Ikke helt sikker) og den går oppi 180kmh! Du finner en hel masser av informasjon om aprilia og mito på mopedportalen.no ... Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt 8043251[/snapback] Den får vel nærmere 30+ fp. Har selv RS og det er litt av en kjernekar Syns Mito's design ikke følger med i tiden Og de blinklysa RS er i alle fall en nydelig sykkel å kjøre Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg skal selv ha meg en lettmc en dag, og da skla jeg ha meg en Aprilia rs125. Med FreePower kit har den ca. 26hk (eller noe med 30? Ikke helt sikker) og den går oppi 180kmh! Du finner en hel masser av informasjon om aprilia og mito på mopedportalen.no ... Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt 8043251[/snapback] Den får vel nærmere 30+ fp. Har selv RS og det er litt av en kjernekar Syns Mito's design ikke følger med i tiden Og de blinklysa RS er i alle fall en nydelig sykkel å kjøre 8052281[/snapback] 36hk som FP. Seff ikke på hjulet, men neDD på mopedportalen fikk jo 30hk i sin RS som FP på hjulet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 FP = Free power, 36-38 får du vel når du har full power NeDD hadde vel nærmere 40 på veiva? 37 elns. Rs er i alle fall en flott sykkel Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ingen som annbefaler Derbi GPR 125cc her da ? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Derbien får du ca 22 hk (?) vis du bytter sikring. Bytter du eksosventil og anlegg på RSen får du ca 30 hk Mitoen er jo fet den også, men begynner å bli litt gammel. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk. 8060624[/snapback] Jepp, så hvis jeg skifter plugg, så går MC-en min fortere ? Forklar, vær så snill ! 4takt er ikke til å tenke på da det går røv , iallefall små maskiner. KTM, Husqvarna, NSR, RS, CagivaMito er de beste og mest bruke alternativene. Lenke til kommentar
Dr.Me Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk. 8060624[/snapback] Jepp, så hvis jeg skifter plugg, så går MC-en min fortere ? 8062375[/snapback] Er jo som å trimme den det da. Mer hk = raskere sykkel Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...0&hl=Derbi+trim Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk. 8060624[/snapback] Jepp, så hvis jeg skifter plugg, så går MC-en min fortere ? Forklar, vær så snill ! 4takt er ikke til å tenke på da det går røv , iallefall små maskiner. KTM, Husqvarna, NSR, RS, CagivaMito er de beste og mest bruke alternativene. 8062375[/snapback] vel GPRen har en eksos ventil som blir aktivert ved den sikringen , som før funket som en plombering. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Mito og Rs har vel ca 34 hk FP. Kjøp den sykkelen DU liker best. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk. 8060624[/snapback] Jepp, så hvis jeg skifter plugg, så går MC-en min fortere ? Forklar, vær så snill ! 4takt er ikke til å tenke på da det går røv , iallefall små maskiner. KTM, Husqvarna, NSR, RS, CagivaMito er de beste og mest bruke alternativene. 8062375[/snapback] vel GPRen har en eksos ventil som blir aktivert ved den sikringen , som før funket som en plombering. 8065550[/snapback] Det svarer fortsatt ikke på hvorfor den går fortere ved pluggskifte. Sikringen - plugg er vel litt forskjellig.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Vel jeg tror kansje han mente sikring da. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jah. NOe sann. Bare skifte noe se her: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...0&hl=Derbi+trim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå