Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny Lett-motorsykkel 30-40k

Mutrib

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal selv ha meg en lettmc en dag, og da skla jeg ha meg en Aprilia rs125. Med FreePower kit har den ca. 26hk (eller noe med 30? Ikke helt sikker) og den går oppi 180kmh! Du finner en hel masser av informasjon om aprilia og mito på mopedportalen.no ...

Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg skal selv ha meg en lettmc en dag, og da skla jeg ha meg en Aprilia rs125. Med FreePower kit har den ca. 26hk (eller noe med 30? Ikke helt sikker) og den går oppi 180kmh! Du finner en hel masser av informasjon om aprilia og mito på mopedportalen.no ...

Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt  :ermm:

8043251[/snapback]

Du mener vel mopedportalen.com ;)

Lenke til kommentar

Mito er dyrere enn Aprilia, men yter litt bedre ... Dessverre er det få slike som selges brukt  :ermm:

8043251[/snapback]

Den får vel nærmere 30+ fp. Har selv RS og det er litt av en kjernekar ;) Syns Mito's design ikke følger med i tiden :nei: Og de blinklysa :wow:

RS er i alle fall en nydelig sykkel å kjøre :)

Lenke til kommentar

8043251[/snapback]

Den får vel nærmere 30+ fp. Har selv RS og det er litt av en kjernekar ;) Syns Mito's design ikke følger med i tiden :nei: Og de blinklysa :wow:

RS er i alle fall en nydelig sykkel å kjøre :)

8052281[/snapback]

36hk som FP. Seff ikke på hjulet, men neDD på mopedportalen fikk jo 30hk i sin RS som FP på hjulet.

Lenke til kommentar
Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk.

8060624[/snapback]

Jepp, så hvis jeg skifter plugg, så går MC-en min fortere ?

Forklar, vær så snill !

4takt er ikke til å tenke på da det går røv , iallefall små maskiner.

KTM, Husqvarna, NSR, RS, CagivaMito er de beste og mest bruke alternativene.

Lenke til kommentar
Nei. Dette fordi den yter tja ... dårlig? Selv om en skifter plugg og får litt mer hk.

8060624[/snapback]

8062375[/snapback]

Er jo som å trimme den det da.

Mer hk = raskere sykkel

:p

Lenke til kommentar

8060624[/snapback]

Forklar, vær så snill !

8062375[/snapback]

vel GPRen har en eksos ventil som blir aktivert ved den sikringen , som før funket som en plombering.

Lenke til kommentar

8060624[/snapback]

Forklar, vær så snill !

8062375[/snapback]

vel GPRen har en eksos ventil som blir aktivert ved den sikringen , som før funket som en plombering.

8065550[/snapback]

Det svarer fortsatt ikke på hvorfor den går fortere ved pluggskifte.

Sikringen - plugg er vel litt forskjellig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...