bjorna Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Tok dette bildet på Hytta i høst en gang. Er tatt med et Canon Powershot A80. Hva synes dere om bildet? Bør jeg beskjære det? Synes selv at det var nokså bra med det uskarpe fremme i bildet Endret 27. februar 2007 av bjorna Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Synes at de løvene etc i fronten + det som dekker Hoggormen stjeler for mye av fokuset på bildet. Jeg ville nok hevet kamera 10-15cm høyere, tror det ville blitt bedre. Samme om man kanskje kom seg litt mer til høyre slik at man får mer av hodet sett mer forfra. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Stilig å treffe på en levende? huggorm..! Men som nevnt, det er veldig mange forstyrrelser, sjønner jo at du ikke strakk frem hånden å fjernet løvet.. Men å prøvd andre vinkler for å unngå det værste... Men ovenfra og ned hadde heller ikke vært særlig bra, vanskelig motiv... Forslag til redigering. (2min) Kraftig crop, roe ned fargene som ikke hører til hovedmotivet, og såklart et rødt skummelt øye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå