Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere veteraner vunnet mot AI på hard? :)

8045931[/snapback]

Jepp. Slo han første gang jeg prøvde, brukte 14 min. Skrev en liten tips-post HER til de som trenger hjelp mot Medium/Hard/Brutal. Antar alle slår easy uten hjelp :dribble:

Har også slått brutal btw :love: - Litt trist at demoen IKKE inneholder 4 player maps!! (you-VS-2, you-VS-3) Har jo ingenting annet enn å øve på mikro, taktikker, gruppesammensetninger osv nå.

Lenke til kommentar

SPILL SOM NOD FRA STARTEN

Når du velger lag på menyen, hvor Nod og Scrin er grå, trykk på Nod og trykk N, prøv å trykk vekk, da får du valgt Nod som lag

(litt dum forklaring men prøv, det er veldig enkelt)

Du kan også spille mot GDI hvis du vil.

Lenke til kommentar
SINNSYKT GENIALT!  :dribble:

Trykk N, så på NOD for å spille som NOD

Trykk G, så på GDI for å spille som GDI

Trykk S, så på SCRIN for å spille som SCRIN

Fungerer på motstanderen også....

Brillefint!

8046822[/snapback]

Du gadd ikke lese posten rett over deg? :whistle:

Lenke til kommentar

Takk til dere, jeg tenkte akkurat å fyre opp en disassembler og søke litt rundt etter muligheter til å spille som NOD :D

Finnes det noen enkel hack slik at man ikke blir auto-defeated som scrin? Regner med at de har fjernet alt som har med scrin å gjøre, så det er umulig?

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Siloer er unødvendig, bygg deg et-par-og-tjue mammoth thanks, så synker nok beholdninga av penger kjapt ;)

Jeg bare digger mammoth-thanksene, fullt oppgradert og full-veteran :D

8045152[/snapback]

I RA1 brukte jeg siloene til å bygge meg fremover i terrenget, slik at jeg kunne bygge baser andre steder, uten å kjøpe ny base.

Lenke til kommentar

MAYDAY!!

Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding:

The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem.

Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt?

Lenke til kommentar
MAYDAY!!

Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding:

The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem.

Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt?

8047611[/snapback]

Prøv å reinstallér DirectX, og se til at hele installasjonen fungerer som den skal.

Lenke til kommentar

Med krana kan man bygge flere ting av gangen, på samme måte som man kan produsere flere soldater parallellt med flere barracks osv.

Til de som ikke har tenkt seg frem til det selv, AI personality kan endres med samme triks som man endrer rasen man starter med.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...