Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen av dere veteraner vunnet mot AI på hard? :)

8045931[/snapback]

 

Jepp. Slo han første gang jeg prøvde, brukte 14 min. Skrev en liten tips-post HER til de som trenger hjelp mot Medium/Hard/Brutal. Antar alle slår easy uten hjelp :dribble:

 

Har også slått brutal btw :love: - Litt trist at demoen IKKE inneholder 4 player maps!! (you-VS-2, you-VS-3) Har jo ingenting annet enn å øve på mikro, taktikker, gruppesammensetninger osv nå.

Lenke til kommentar

Takk til dere, jeg tenkte akkurat å fyre opp en disassembler og søke litt rundt etter muligheter til å spille som NOD :D

 

Finnes det noen enkel hack slik at man ikke blir auto-defeated som scrin? Regner med at de har fjernet alt som har med scrin å gjøre, så det er umulig?

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Siloer er unødvendig, bygg deg et-par-og-tjue mammoth thanks, så synker nok beholdninga av penger kjapt ;)

 

Jeg bare digger mammoth-thanksene, fullt oppgradert og full-veteran :D

8045152[/snapback]

 

I RA1 brukte jeg siloene til å bygge meg fremover i terrenget, slik at jeg kunne bygge baser andre steder, uten å kjøpe ny base.

Lenke til kommentar

MAYDAY!!

 

Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding:

The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem.

 

Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt?

Lenke til kommentar
MAYDAY!!

 

Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding:

The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem.

 

Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt?

8047611[/snapback]

Prøv å reinstallér DirectX, og se til at hele installasjonen fungerer som den skal.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...