frostbitten Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har noen av dere veteraner vunnet mot AI på hard? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Har allerede bestilt Collector's Edition, så får se om demoen er noe bra Niice speed på torrenten, btw. EDIT: Dæven, satt med gåsehud. <3 <3 Endret 28. februar 2007 av Arthas Lenke til kommentar
warneck Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har noen av dere veteraner vunnet mot AI på hard? 8045931[/snapback] Jepp. Slo han første gang jeg prøvde, brukte 14 min. Skrev en liten tips-post HER til de som trenger hjelp mot Medium/Hard/Brutal. Antar alle slår easy uten hjelp Har også slått brutal btw - Litt trist at demoen IKKE inneholder 4 player maps!! (you-VS-2, you-VS-3) Har jo ingenting annet enn å øve på mikro, taktikker, gruppesammensetninger osv nå. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Antar alle slår easy uten hjelp 8046546[/snapback] Hehe, easy er virkelig easy.. Selv om man bare lar han suse og rote med sitt i en times tid får han ikke opp annet enn noen soldater og en tanks eller to. Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 SPILL SOM NOD FRA STARTEN Når du velger lag på menyen, hvor Nod og Scrin er grå, trykk på Nod og trykk N, prøv å trykk vekk, da får du valgt Nod som lag (litt dum forklaring men prøv, det er veldig enkelt) Du kan også spille mot GDI hvis du vil. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 SINNSYKT GENIALT! Trykk N, så på NOD for å spille som NOD Trykk G, så på GDI for å spille som GDI Trykk S, så på SCRIN for å spille som SCRIN Fungerer på motstanderen også.... Brillefint! Lenke til kommentar
Crankykid Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg får en feilmelding når jeg prøver å legge inn demoen. Lastet den ned på torrent fra gamer.no ".....command_and_conquer_3_demo.exe er ikke et gyldig win32 program" Noen som vet hva som er galt og eventuelt hvordan jeg får fikset det? Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 SINNSYKT GENIALT! Trykk N, så på NOD for å spille som NOD Trykk G, så på GDI for å spille som GDI Trykk S, så på SCRIN for å spille som SCRIN Fungerer på motstanderen også.... Brillefint! 8046822[/snapback] Du gadd ikke lese posten rett over deg? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Takk til dere, jeg tenkte akkurat å fyre opp en disassembler og søke litt rundt etter muligheter til å spille som NOD Finnes det noen enkel hack slik at man ikke blir auto-defeated som scrin? Regner med at de har fjernet alt som har med scrin å gjøre, så det er umulig? Endret 28. februar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette er på skirmish ja? For jeg får til å velge å spille som NOD, men når jeg starter opp etter å ha valgt scrin, får jeg "dabear has been defeated" med en gang.. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette er på skirmish ja? For jeg får til å velge å spille som NOD, men når jeg starter opp etter å ha valgt scrin, får jeg "dabear has been defeated" med en gang.. 8047032[/snapback] Mest sannsynlig fordi SCRIN ikke er med i demoen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Scrin funker ikke ser det ut som. Får bare "Defeated" når jeg er ferdig å loade. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Siloer er unødvendig, bygg deg et-par-og-tjue mammoth thanks, så synker nok beholdninga av penger kjapt Jeg bare digger mammoth-thanksene, fullt oppgradert og full-veteran 8045152[/snapback] I RA1 brukte jeg siloene til å bygge meg fremover i terrenget, slik at jeg kunne bygge baser andre steder, uten å kjøpe ny base. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 MAYDAY!! Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding: The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem. Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 MAYDAY!! Når jeg prøver å starte spillet får jeg følgende feilmelding: The application has failed to start because d3x9_29.dll was not found. Re-installin the application may fix this problem. Har prøvd å reinstallere, uten hell. Finner INGEN TING på google heller. Kan noen hjelpe... kjapt? 8047611[/snapback] Prøv å reinstallér DirectX, og se til at hele installasjonen fungerer som den skal. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hva må til når torrenten stanser på 99,9%? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva er egentlig vitsen med krana? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Med krana kan man bygge flere ting av gangen, på samme måte som man kan produsere flere soldater parallellt med flere barracks osv. Til de som ikke har tenkt seg frem til det selv, AI personality kan endres med samme triks som man endrer rasen man starter med. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Hva er egentlig vitsen med krana? 8048361[/snapback] du kan bygge flere ting samtidig ( altså bygninger) sein :/ Endret 28. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvordan velge primary barracks (dvs hvor infanteriet kommer ut ifra) når jeg har flere barracks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg