Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Men én ting likte jeg ikke; du flytter troppene med høyre museknapp. Noen som har funnet ut hvordan jeg setter dette til venstre museknapp (som i red alert-serien)?

Lurer også på dette. Har bestandig kunnet bytte til venstre i andre spill som f.eks. Warcraft 3.

8038471[/snapback]

Det er å styre med venstre musetast som er konge. Bare prøv litt, og du blir vant til det. Både aoe og red alert har vel denne knappen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes at strupinga til Gamer.no sin FTP server er dårlig gjort.

Jeg har alltid vært fornøyd med Gamer.no siden dems FTP server støttet min nedlastings hastighet fult ut som er 2,6MB/Sec og nå får jeg råttene 48 KB/Sec og bare 100-120 KB/Sec med Bittorrent Hastigheten på Torrent kan jo selvfølgelig endre seg men kommer nok alldri opp i min max hastighet.

Skuffende av dere Gamer.no :no:

Endret av Barkster
Lenke til kommentar
Men én ting likte jeg ikke; du flytter troppene med høyre museknapp. Noen som har funnet ut hvordan jeg setter dette til venstre museknapp (som i red alert-serien)?

8038203[/snapback]

Du vender deg ganske fort til det. Forresten, så bruker du også venstre-museknapp i Red Alert 2 iallefall. Red Alert 1 er så lenge siden jeg har spilt, at jeg rett og slett ikke husker. Men det at jeg bruker venstre-museknapp som "primary-mousebutton" i spillet, fungerer helt fint. Tok 2 min å vende meg til det.

Jeg må også gi litt skryt til Gamer.no for å hoste div. demoer på linjer som er akseptable for oss nordmenn. Prøvde å laste ned denne demoen i går kveld, fra både Fileplanet og Gamershell, men ga opp etter laber hastighet (joda, det er stor trafikk på dem). Lastet ned demoen fra Gamer.no ganske tidlig i formiddag, og fikk som vanlig servert en herlig hastighet. Lå stabilt på 2.3-2.4MB/s (Lyse 20/10 :) ).

Endret av ^kissa^
Lenke til kommentar

:dontgetit: kjørte demoen bare for morro med radeon9200se kortet mitt (som forøvig står på ikke støttet lista) i håp om å få se videoene ihvertfall.

Satt alt på fullt i 1600x1200 bare for å se om jeg kunne få en blåskjerm eller 2 og startet skirmish, og til min forbauselse gikk det i rundt 15-20fps. greit at spillet blir kjørt i dx.8, men alikevel :D

Endret av Adapted
Lenke til kommentar

8038203[/snapback]

Du vender deg ganske fort til det. Forresten, så bruker du også venstre-museknapp i Red Alert 2 iallefall. Red Alert 1 er så lenge siden jeg har spilt, at jeg rett og slett ikke husker. Men det at jeg bruker venstre-museknapp som "primary-mousebutton" i spillet, fungerer helt fint. Tok 2 min å vende meg til det.

8040544[/snapback]

Jeg sitter her og spiller RA2 akkurat nå, og det plager meg at jeg må "bytte" spillestil når jeg går over til demoen av tiberium wars. Ingen som har funnet ut hvordan jeg får det likt som i RA2?

Lenke til kommentar

8038203[/snapback]

8040544[/snapback]

Jeg sitter her og spiller RA2 akkurat nå, og det plager meg at jeg må "bytte" spillestil når jeg går over til demoen av tiberium wars. Ingen som har funnet ut hvordan jeg får det likt som i RA2?

8040588[/snapback]

Huff, kommer selvfølgelig på det når du sier det. Rundet senest RA2 i juleferien, og har også spilt både Company of Heroes og Age of Empires etter dette, så det har nok gått litt i surr her. Beklager.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært fornøyd med Gamer.no siden dems FTP server støttet min nedlastings hastighet fult ut som er 2,6MB/Sec og nå får jeg råttene 48 KB/Sec og bare 100-120 KB/Sec med Bittorrent

Jeg opplevde også at det gikk litt tregt i starten når jeg forsøkte i sted, men når jeg gav den litt tid, og fikk seed-info fra flere og flere ble historien en annen. Etter et par minutter økte hastigheten drastisk.

Men jeg ser det er mange som ikke er flinke til å seede. Her må vi huske på å gi og ta folkens :-)

Tro det eller ei, men jeg har ikke noe program for å laste ned  ved hjelp av torrentsfiler  . Noen som har et program å anbefale?

8040608[/snapback]

Se anbefalinger under BitTorrent-linken i artikkelen :-)

Hva er dette med hastigheten, går jo for tregt...

8040623[/snapback]

BitTorrent eller FTP? Hvis det er FTP, les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=8037786

Lenke til kommentar
Min ligger på ca 50KB/s på ftp hos meg.. Får vanligvis 1600KB/s.

Tro det eller ei, men jeg har ikke noe program for å laste ned  ved hjelp av torrentsfiler  :blush:

Noen som har et program å anbefale?

8040608[/snapback]

Azureus

uTorrent

Men hvis du ikke kan å konfigurere router og slikt har du fortsatt en del arbeid igjen.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid vært fornøyd med Gamer.no siden dems FTP server støttet min nedlastings hastighet fult ut som er 2,6MB/Sec og nå får jeg råttene 48 KB/Sec og bare 100-120 KB/Sec med Bittorrent

Jeg opplevde også at det gikk litt tregt i starten når jeg forsøkte i sted, men når jeg gav den litt tid, og fikk seed-info fra flere og flere ble historien en annen. Etter et par minutter økte hastigheten drastisk.

Men jeg ser det er mange som ikke er flinke til å seede. Her må vi huske på å gi og ta folkens :-)

8040637[/snapback]

Går jo opp og ned men du må huske på at bukere selv kan begrense opp hastighetene i div torrent programer og det er det tydelig mange som gjør.

Lenke til kommentar

8040637[/snapback]

Går jo opp og ned men du må huske på at bukere selv kan begrense opp hastighetene i div torrent programer og det er det tydelig mange som gjør.

8040701[/snapback]

Ja, det er jeg klar over. Men det er forskjell på ingen opplasting og litt opplasting. Hos meg var det langt over halvparten av seederne som ikke gav noe tilbake. Hvis alle laster opp litt, betyr det mye for én annen :-)

Men det kan jo hende at dette med BitTorrent ikke er så utbredt og kjent blant Gamer.no-leserne som vi trodde? Kanskje vi bør lage en guide?

Lenke til kommentar
Ja, det er jeg klar over. Men det er forskjell på ingen opplasting og litt opplasting. Hos meg var det langt over halvparten av seederne som ikke gav noe tilbake. Hvis alle laster opp litt, betyr det mye for én annen :-)

Men det kan jo hende at dette med BitTorrent ikke er så utbrent og kjent blant Gamer.no-leserne som vi trodde? Kanskje vi bør lage en guide?

utbrent -->utbredt

Ja det må dere gjerne gjøre.

Det vanskeligste blir nok å lære folk hvordan de åpner porter i routerne sine. Er jo mange kombinasjoner og oppsett i forskjellige routere.

Hjelper ikke å bare ramse opp en del torrent programmer og fortelle om hvordan teknologien fungerer.

Dere får også spre det glade budskap om å laste opp like mye som man laster ned :)

Endret av O.J
Lenke til kommentar

8040637[/snapback]

8040701[/snapback]

Men det kan jo hende at dette med BitTorrent ikke er så utbrent og kjent blant Gamer.no-leserne som vi trodde? Kanskje vi bør lage en guide?

8040712[/snapback]

En guide er jo en god ide :) så det synes jeg at dere skal gjøre.

Er det Torrent som blir fremtiden til Gamer.no eller kommer dere til å endre tilbake til det gode gamle liv om en dag eller to?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...