NightWolfie Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Er hvertfall ikke noe som bekymrer meg egentlig, ettersom man absolutt ikke trenger mer i ett slikt spill Men joo mer jo bedre 8264429[/snapback] Enig, synes det flyter bra men så nerd som jeg er så legger jeg merke til at det lagger litt. Jeg foretrekker å spille strategi i 40fps+ Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Testa nettopp demoen, og tror jeg jammen skal ta turen ut å kjøpe spillet. Utrolig fett var det vertfall. Forresten, våpnene til zone troppers hos GDI er elsk! Og mammut tanks i siste rank(stjerne)er jo nesten ustoppelig. Endret 29. mars 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 30 FPS er for lite altså. Jeg orker i hvertfall sjelden å spille noe på mindre enn 40-50 FPS. Lås på 60 FPS hadde vært greit. Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 30 FPS er for lite altså. Jeg orker i hvertfall sjelden å spille noe på mindre enn 40-50 FPS. Lås på 60 FPS hadde vært greit. 8265447[/snapback] Burde ikke vært lås i det hele tatt... Unødvendig egentlig Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Selvfølgelig, men hvis det var nødvendig med en sånn lås(noe jeg tviler på at det er) er 30 alt for lite. Endret 29. mars 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Jack Jazzrabbit Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Prøvde demoen da den kom, likte spillet veldig godt (har First Decade-pakka fra før) Ble spesielt overrasket over grafikken sammenlignet med Generals/Zero Hour; jeg klarte nesten ikke å kjøre Generals/ZH på max på min pc, hvertfall ikke hvis det var mange units på brettet da ble det mye hakking. Med C&C3 får jeg kjørt medium grafikk i 1280x1024 knirkefritt, eneste gangen det hakker/lagger er når jeg fyrer av Ion Cannon på tutorial-brettet. Kjøpte spillet i går og regner med det blir mye spilling i helga Passa litt dårlig at dette spillet kom nå på våren når det går mot finvær og sommer, og at jeg i tillegg kjøpte Xbox 360 for en uke sia og må mekke bil i helga... Knaske koffeintabletter og droppe soving? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Er det noen som vet hvor man kan få tak i flere maps til multiplayer spilling? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 På demoen får du vel verken spilt på nett, eller tak i flere maps? Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Men til retail av spillet da? Noen som vet? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dette spillet er offisielt knalltøft. Dette er en av de få gangene jeg orker å kjøpe et spill ved utgivelsen. Vanligvis venter jeg et par år til prisen er lav og maskina mi takler det. Men, denne gangen angrer jeg ikke på at jeg brukte 400,- på et spill. Det flyter fint, herlig grafikk, gode cutscenes og total mangel på overflødig tull. Dette er en nostalgitripp av de helt sjeldne. Thumbs up! Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som veit hvordan man kan få den jordkloden som snurrer i menyen til å fungere som en skrivebordsbakgrunn i video? Bare lurer, hvor fett hadde ikke det vært? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Mulig den ligger i en av de 3 store video-filene. Vet dessverre ikke om det går ann å hente individuelle videoer ut av de. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Alt går an, det kommer bare an på hvor mye du vil. (Edit: Innenfor rimelighetens grenser, ikke start en diskusjon om dette nå. ) Endret 16. april 2007 av MiSP Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 30 FPS er for lite altså. Jeg orker i hvertfall sjelden å spille noe på mindre enn 40-50 FPS. Lås på 60 FPS hadde vært greit. 8265447[/snapback] Nå kan ikke dette sammenlignes med FPS på 30 FPS, og så må du huske at dette er 30 FPS konstant. (Dersom du har rå nok PC...) I et FPS så oppgis FPS i tester o.l. som gjennomsnitt. I mitt tilfelle har jeg 30 FPS i gjennomsnitt, minimum og maksimum. Sletts ikke ille. Lenke til kommentar
NouBen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg får ikke til å instalere demoen. Det står "BitTorrent uferdig nedlasting". Har Hasj-sjekket den osv, forstår ikke hva som er galt. Kører Vista 32bit. Noen som vet? Takker for svar! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Eg lastet ned demoen i dag og installerte det, men den brukte 30 til 60 sekunder med svart skjerm før logoen kom fram. Tok å så på alt var stilt på det laveste sånn at eg var sikker på at spillet kjørte best mulig på laptopen min. Startet ein skirmisk (veit at det er feil skreve, men eg husker ikkje helt korleis det blir skreve) og bygget opp diverse ting som Warfactory barracks o.s.v og etter 1-2 minutter la spillet seg ned. Prøvde å få opp sillet igjen men etter 10-15 sekunder med å prøve det kom det opp ein feilmelding og spillet stoppet. Prøvde å spille fleire gonger men nå stopper spillet etter cirka 30 sekunder med feilmeldinga. Er det noko å gjere med dette for spillet går helt perfekt?? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg får ikke til å instalere demoen. Det står "BitTorrent uferdig nedlasting".Har Hasj-sjekket den osv, forstår ikke hva som er galt. Kører Vista 32bit. Noen som vet? Takker for svar! Kvitt deg med filendelsen BT-klienten din har lagt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg