Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Bare for å forsikre meg at computeren cheater, så testet jeg litt.

Etter 2 minutter, hadde computeren fått opp 2x refineries, 2x power plants, 1x barracks, 1x tank factory. Meen.. han hadde også fått opp over 10 000 income pr/min !! Dette med 2x harvestere, bra gjort? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Artig å spille mot compen med maks handicap, du trenger bare en apc med en rocketlauncher inni for å knuse han. Et skudd = en bygning, tanks you name it borte. Nesten ihvertfal.

Mens han må ha hundrevis av skudd for å få deg ned på halv.

Men det er ikke morro mer enn en gang :p

Lenke til kommentar
Ion-Kanonen er morsomt :)

Link - Jeg testet den  :cool:

8179312[/snapback]

Au. FPS på hva, 5?

8179743[/snapback]

Ja noe rundt der...

Fps'en ligger på rundt 50 men når jeg recorder med ZD Soft Game recorder eller fraps faller den ned til 2-12 i ALLE spill :mad:

Noen andre recordings programmer som ikke eter opp PCen min?

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar
Fps'en ligger på rundt 50 men når jeg recorder med ZD Soft Game recorder eller fraps faller den ned til 2-12 i ALLE spill  :mad:

Ingenting som eter opp PC'en din.

Man kan nemlig still einn på hvor mange FPS man vil ha i filmene, og da står sikkert din på 10 eller noe :p

Har min på 60 jeg, og konverterer fila til WMV etterpå for å spare plass.

Lenke til kommentar
Fps'en ligger på rundt 50 men når jeg recorder med ZD Soft Game recorder eller fraps faller den ned til 2-12 i ALLE spill  :mad:

Ingenting som eter opp PC'en din.

Man kan nemlig still einn på hvor mange FPS man vil ha i filmene, og da står sikkert din på 10 eller noe :p

Har min på 60 jeg, og konverterer fila til WMV etterpå for å spare plass.

8179923[/snapback]

Jeg prøvde å sette den på 30 men noe gikk galt, de virket ikke :no:

Lenke til kommentar

Banka hard gdi med nod og hard nod med gdi nå :thumbup:, men må si meg lei etter demoen etter bare 4-5 games. Er riktig nok en demo, men tror ikke dette kommer til og så mye som kunne sammenligne seg med zero hour, zh ftw! :p

Flere en meg som synes grafikken er råtten i c&c3 demoen? liker igrunn grafikken på zero hour bedre også :p

noen som vet hva steamroller ai personality går ut på?

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar
Banka hard gdi med nod og hard nod med gdi nå  :thumbup:, men må si meg lei etter demoen etter bare 4-5 games.  Er riktig nok en demo, men tror ikke dette kommer til og så mye som kunne sammenligne seg med zero hour, zh ftw! :p 

Flere en meg som synes grafikken er råtten i c&c3 demoen?  liker igrunn grafikken på zero hour bedre også :p

noen som vet hva steamroller ai personality går ut på?

8207558[/snapback]

Selve animasjonseffektene er ivhertfall MYE bedre på dette spillet. Men grafikken på trærne synes jeg var forferdelig. :dontgetit:

Uttenom det, så synes jeg nok grafikken er et lite hakk bedre her enn i ZH.

Lenke til kommentar

Håpet på å leke litt med demoen nå, før helversjonen er i butikken.

Har tidligere fått opp mot 1 mb/sec fra Gamer. Nå var det 100kb/sec fra FTP og ca. 30 kb/sec på torrent. Da blir det en stund til jeg får lekt meg med demoen på 1,2 gb.

Gleder meg som pokker til ny C&C! :)

edit: Hjelper visst å klage. 2 sec etter posting gikk torrent opp til 1,2mb/sec :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Et lite minus i demoen er at fiendene okkuperer alt som er av hus og bugninger før man får lagd en eneste soldat. Og hvis du tar over et hus kommer de med selvmordsbombere. Men det er bare problemer hvis man kun har infanteri. Grenadiere i APC'er eller bombefly utsletter dem.

Lenke til kommentar

Denne tråden handler om demoen av Command & Conquer 3. Enkeltinnleg med skjermbilder fra fullversjonen, eller informasjon om om at noen har fått spillet i posten, bestilt fullversjonen, eller mottatt pakkesporing, er derfor ikke så interessant i denne sammenhengen. En del innlegg er derfor slettet for at tråden ikke skal spore helt av.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...