Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Ja, det var mulig å fjerne muligheten til å bygge superweapon i en tidligere C&C versjon. Husker ikke hvilken det var. Synd at det ikke er mulig her.

Ørjan...

8136083[/snapback]

Ja, SW er overpowered :/

Hva bør man gjøre de 5 første minuttene? Jeg klarer såvidt normal :/

8136114[/snapback]

Vel, er jo en grunn til at det heter superweapon. Trikset er vel å ta dem ut før de får begynt å tenke på å bygge sånt.. warneck (riktig stavet?) har skrevet en del "guider" tidligere i tråden...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er crap å ikke ha noe forsvarsmekanismer mot den atombombem som dundrer ned i basen min  etter en viss tid.

8135660[/snapback]

Du får jo vite om den ganske tidlig, så å arrangere et lite suicide run med bombefly (stealth :love:) eller å begynne å spise deg innover i poweren hans er ikke så dumt.
Lenke til kommentar
Håper det blir mulig å slå av supervåpen på Skirmish. Feigt er det, og atom-bomben for maskina mi til å gå i stå.

8138386[/snapback]

Jeg er ganske sikker på at du kan la være å bruke supervåpen i både online player og skirmish men ikke før i retailen det må det jo være eller blir det jo helt idiotisk :S

Vel du kunne slå av og på supervåpen i red alert 2

burde være det her også. ellers får man håpe at man kan regulere kraften på supervåpnene litt, en ion cannon ødelegger jo en hel base *knips* sånn.

Blir jo litt feig i forhold til scrin eller nod. syns a-bomben er litt svakere enn ion cannon og veit jo ikke hva scrin har så...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Blir jo litt feig i forhold til scrin eller nod. syns a-bomben er litt svakere enn ion cannon og veit jo ikke hva scrin har så...

8139008[/snapback]

Jeg har opplevd det motsatte.

Nod-folkene tok hele basen min med a-bomben.

8139157[/snapback]

Jeg syns også at nod bomben virker kraftigere enn gdi's ion cannon. Mulig det er bare noe jeg syns..?

Lenke til kommentar
Pcen varierer veldig...av og til bruker den veldig mye bombefly av og til ingenting...

Det viktigste er at superweapon ikke kan ødelegge construction yard

8143278[/snapback]

Wrong!

Nod nuket min base, og pga. min byggestil(les: bygge veldig trangt mellom bygningene) så hadde jeg bare 2/4 av flyplassene min igjen.

Resten av basen var borte vekk.

Lenke til kommentar

Spiller med handikap..kan vel vær at jeg får en svakere nuke.

Ion cannon har aldri ødelagt deres contruction yard, men jeg har bare blitt nuket 1 gang og da stod construction yarden igjen med rødt og siden jeg sprer litt (unntatt power plantes) så hadde jeg alt nesten....minus strøm nok

Lenke til kommentar
Ok for alle dere som tror at AI cheater når den er satt på brutal..

Nei den cheater ikke hvis du har fått preorder bonus disc i posten så forklarer de om de forskjellige AI instillingene Turle, Balanced osv.

8135251[/snapback]

Derfor den får penger uten å ha noen form for inntektskilder? Ja, jeg har hatt units over hele mappet mot brutal og bare sett de bygge bygning etter bygning.. :) Samtidig som om jeg har haugevis med harvestere, refineries, tiberium spikes osv kommer jeg aldri opp på 25k income pr/min, slik som brutal har hatt mot meg :)

Nod nuket min base, og pga. min byggestil(les: bygge veldig trangt mellom bygningene) så hadde jeg bare 2/4 av flyplassene min igjen.

Resten av basen var borte vekk.

8143358[/snapback]

Hva med å... bygge anderledes? Helt ute i kantene osv :) Og ikke pakke power plants fremst liksom ;) Men heller ikke i en klynge.. Da kan han jo bare finne ut hvor de står og riste vekk hele deg på noen minutter ^^

8139008[/snapback]

Jeg har ikke opplevd dette. Synes både ion cannon og a-bomb har helt lik damage osv. Rensker med det meste innenfor radiusen i løpet av virkningstiden :)

---

Forstår heller ikke hvordan dere klarer å miste hele basen på én bombe.. Basene mine tar jo ca halve brettet/ofte mer enn halve brettet.. Må ha 10 atombomber på en gang da. :dribble:

----

Jeg får som oftest opp superweapon etter 4minutter.. :) Synes det ikke er i nærheten av å være feigt. Tar en stund før den er klar. Og om motstanderen din ikke bygger som om det var boligblokker, så sliter du med å gjøre altfor stor skade. Kan være snakk om at du tar vekk 5000$ i ressurser.. Da snakker vi 6 scorpions!! SINNSYKT?! Neppe :) Har du 2 cranes, bygger du opp det på 1/2 minutt :D

Endret av warneck
Lenke til kommentar

Jeg bruker alltid Ion cannom mot construction yarden og alt annet rundt blir ødelagt.

Jeg bygger power plantes bak...og bygger ut på siden...men så lenge jeg ikke spiller mot et menneske (som er feilen) holder jeg frem med den taktikken...lager ofte skjold me gunene... bruker outpost til å stenge av bruene...

Tips...kommer du deg til "parken" på nod siden, sett outpost, bygg sonic gunen...ca. 10 stk i et linje formet og da er du sikker på at de ikke kommer den veien... utrolig gøy og se en gruppe blir drept av 5 slike sonicboom ting.

Når jeg entrer Hovedbasen så går jeg ofte rett på power plantes, pågrunn av da går gunene... men jeg entrer ofte via kapselen GDI har tilgjengelig

Lenke til kommentar

Festlig. I 1024 som var default lå FPS med mitt 9800Pro på blank 30 (grense?) med 28 når ion storm slo ned og 26 når åtte mamuttanks knuste en base på få sekunder. Når jeg gikk opp til 1280 vipper FPS mellom 29-30 og ned i 24 i en stor fight.

Festlig at EA har greid å få ut et spill i 2007 som min 3+ år gamle maskinvare dytter helt flott. Plusspoeng til EA for det som tar de opp til -23.

Lenke til kommentar
Festlig. I 1024 som var default lå FPS med mitt 9800Pro på blank 30 (grense?) med 28 når ion storm slo ned og 26 når åtte mamuttanks knuste en base på få sekunder. Når jeg gikk opp til 1280 vipper FPS mellom 29-30 og ned i 24 i en stor fight.

Festlig at EA har greid å få ut et spill i 2007 som min 3+ år gamle maskinvare dytter helt flott. Plusspoeng til EA for det som tar de opp til -23.

8145651[/snapback]

nja, de har likevel langt å gå skal de gå til UT200x standard :ph34r:

Lenke til kommentar

8145651[/snapback]

Har samme skjermkort som deg og ble overasket over hvor bra det gikk. Var livredd for at pcen skulle få sammenbrudd :p

Lenke til kommentar

8145651[/snapback]

De skulle gjerne hatt med et ekstra detaljnivå for oss med litt bloodtrimma maskinvare. :p

(fysikken kunne godt vært en god del bedre... hadde den vært som i f.eks COH, så hadde man bare sittet der med bakoversveis) :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...