Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IHWlGMJn
Det samme skjedde meg meg. Pakk ut fila med WinRAR eller 7zip først, så kan du kjøre installasjonen uten å måtte pakke den ut til C: først.

8099217[/snapback]

Ah Supert, takker. Pakka fint ut med winrar ser det ut til.. gidder ikke installere nå..må løpe, men kunne vært greit å legge ut MD5 uansett :smile:

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får denne meldingen(se vedlegg) hver gang jeg spiller demoen. Jeg får spille en god stund, omtrent en halvtime - time eller så.

Hva kan jeg gjøre med det? Er det maskinen eller instalasjonen som har gått galt?

PC:

Pentium 4 2.8GHz m/HP

1024MB RAM

GeForce FX5600(ja, det er dårlig, men det drar spillet bra på low)

post-94849-1173281155_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Zethyr:

Hvordan går det med gaminga? :) Fått slått brutal uten handikap, evt med handikap selv? NOD, GDI?

8105906[/snapback]

Har ikke spillt mye i det siste, hatt andre ting å finne på.. man har jo fremdeles litt tid til spillet kommer ut, så jeg gidder ikke stresse :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Åååh.. Minnene fra Red Alert (1, og 2'ern for den del) kommer tilbake!!

Vil påstå det er blant de mest geniale spillene jeg noensinne har brynt meg på :)

Desverre kommer ikke moderne spill opp til den gamle standaren :/ Synes det slippes ut alt for mye dritt nå til dags. Har lastet ned C&C3: Tiberium Wars, får gi en rapport senere hva jeg mener om dette :)

8038011[/snapback]

Må si meg veldig enig med deg. Spesielt Red Alert 2. 10 år etter at det er laget sitter jeg her å venter på et spill som er bedre, men jeg venter fortsatt :(

C&C TW 3 er på det nærmeste etter at jeg har prøvd den ene campaign oppdraget og et par ganger med skirmish. Virker som et helt ok spill, men ikke så veldig mye mere enn det. Jeg gleder meg likevel til å prøve fullversjonen.

Lenke til kommentar

10% handikap dvs 10% mindre health, skade og tilsvarende økt buildtime pr unit/bygning. Så det er egentlig ganske dramatisk. Derfor vil du oppleve at f.eks. medium med 0% handikap kan være vanskeligere enn hard med 30%, fordi da får den ikke rushet deg :)

Lenke til kommentar

Hmm..litt snodig problem.

Har lastet ned demoen.

Takker nei for dual-core optimizer(har det fra før) og så er det slutt.

Ingenting skjer, og jeg får ikke opp en eneste boks om installering av selve demoen.

Andre som har erfart dette ?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...