Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Det samme skjedde meg meg. Pakk ut fila med WinRAR eller 7zip først, så kan du kjøre installasjonen uten å måtte pakke den ut til C: først. 8099217[/snapback] Ah Supert, takker. Pakka fint ut med winrar ser det ut til.. gidder ikke installere nå..må løpe, men kunne vært greit å legge ut MD5 uansett :smile: Endret 7. mars 2007 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
Arwe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Får denne meldingen(se vedlegg) hver gang jeg spiller demoen. Jeg får spille en god stund, omtrent en halvtime - time eller så. Hva kan jeg gjøre med det? Er det maskinen eller instalasjonen som har gått galt? PC: Pentium 4 2.8GHz m/HP 1024MB RAM GeForce FX5600(ja, det er dårlig, men det drar spillet bra på low) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Prøv å oppgrader driveren til grafikk-kortet, eventuelt klokke det litt ned hvis det blir for hett for det. Lenke til kommentar
Arwe Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Prøv å oppgrader driveren til grafikk-kortet, eventuelt klokke det litt ned hvis det blir for hett for det. 8099748[/snapback] Har aller nyeste drivere og skjermkortet er ikke klokket. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Siste DX9-update? Fra Novenber 06 tror jeg. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Februar 07-versjon av Direct X v. 9.0c. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Zethyr: Hvordan går det med gaminga? Fått slått brutal uten handikap, evt med handikap selv? NOD, GDI? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg var på vei til å klare medium, men så restarta maskinen uten grunn Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Brutal er faktisk skikkelig vanskelig. Har enda ikke klart det men må legge på litt handicap og se om det kan gjøre susen. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Carnifax: Jeg ville rett og slett jobbe meg oppover. Fra f.eks. 15% handikap på computeren. Så når du har slått den på 0%, begynner du å evt jobbe deg oppover mot 25% handikap, på på deg selv. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Zethyr: Hvordan går det med gaminga? Fått slått brutal uten handikap, evt med handikap selv? NOD, GDI? 8105906[/snapback] Har ikke spillt mye i det siste, hatt andre ting å finne på.. man har jo fremdeles litt tid til spillet kommer ut, så jeg gidder ikke stresse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Åååh.. Minnene fra Red Alert (1, og 2'ern for den del) kommer tilbake!! Vil påstå det er blant de mest geniale spillene jeg noensinne har brynt meg på Desverre kommer ikke moderne spill opp til den gamle standaren :/ Synes det slippes ut alt for mye dritt nå til dags. Har lastet ned C&C3: Tiberium Wars, får gi en rapport senere hva jeg mener om dette 8038011[/snapback] Må si meg veldig enig med deg. Spesielt Red Alert 2. 10 år etter at det er laget sitter jeg her å venter på et spill som er bedre, men jeg venter fortsatt C&C TW 3 er på det nærmeste etter at jeg har prøvd den ene campaign oppdraget og et par ganger med skirmish. Virker som et helt ok spill, men ikke så veldig mye mere enn det. Jeg gleder meg likevel til å prøve fullversjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hva gjør egentlig handikapet sånn rent praktisk a? Lenke til kommentar
warneck Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 10% handikap dvs 10% mindre health, skade og tilsvarende økt buildtime pr unit/bygning. Så det er egentlig ganske dramatisk. Derfor vil du oppleve at f.eks. medium med 0% handikap kan være vanskeligere enn hard med 30%, fordi da får den ikke rushet deg Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hmm..litt snodig problem. Har lastet ned demoen. Takker nei for dual-core optimizer(har det fra før) og så er det slutt. Ingenting skjer, og jeg får ikke opp en eneste boks om installering av selve demoen. Andre som har erfart dette ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hv med og takke ja til Dual Core Optimiser? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hv med og takke ja til Dual Core Optimiser? 8117827[/snapback] Kan ikke. Har valget mellom å gå "Back" , "Remove" eller "Cancel". Lenke til kommentar
warneck Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva med å fjerne den? Så installere DC-optimizer + C&C3 sammen Evt pakke ut hele greia først (manuelt) og gå direkte til C&C3-install.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ville ha prøvd sistnevnte ja. Den var litt hissig for meg også, men å pakke den ut manuelt hjalp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg