Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Problemer med demo'n

Har installert spillet, men får denne feilmedingen når jeg skal spille.

Hva er galt og hva kan jeg kjøre?

This applicaton has feiled to start because d3dx9_29,dll was not found.

Re-installing the applications may fix this problem.

Det skal nevnes at jeg har forsøkt å installere spille på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg funnet det ut:

Kane Edition Bonus Features:

Exclusive gameplay content includes five multiplayer maps and three in-game unit skins.

Strategy videos from the game developers, deleted scenes, a blooper reel, and the "Behind the Lines" making-of video.

Exclusive art and desktop wallpapers.

Pris Command & Conquer 3: Tiberium Wars: £26.99 (313,38,- NOK +toll) Delivered på play.com

Pris Command & Conquer 3: Tiberium Wars Kane Edition: £29.99 (349,54,- NOK +toll) Delivered på play.com

Altså 3£ prisforskjell. Bestiller KANE edition umiddelbart! :)

Klarer ikke å finne noe fastatt tollavgift på programvare, men jeg antar at det vil bli toll på ca. 60-100KR i tillegg på prisen.

Edit: Fanken... KANE edition kunne ikke sendes uten om UK på play.com. Tror derfor jeg venter litt... var ingen andre nettbutikker som fristet å bestille fra[ Noen andre som har forhåndsbestilt? Fra hvilken webshop?

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Problemer med demo'n

Innstaller demoen i "default foldern"... ikke bestem hvor den skal innstalleres.

Hadde samm problem, men det funka for meg.

Lenke til kommentar
Problemer med demo'n

8050514[/snapback]

Last ned nyeste versjon av directx9c. Er visst en Februar versjon ute, det ordna biffen for meg.

edit: Forøvrig er det den beste demoen jeg har prøvd på lenge, gleder meg til jeg får spillet. Elsker videosnuttene og at "Red Froman" er med på GDI er jo bare heelt konge. :cool:

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Lurer litt på om den mega-store installasjons-filen er ødelagt. Med en gang jeg starter den tar den opp all ledig Ram og CPU og gjør absolutt ingenting annet enn å fryse PC'n min i 10-15 min. Utrooolig irriterende! Nå har jeg lastet ned 2 ganger, og den eneste måten jeg kan få i gang installasjonen er hvis jeg pakker den ut manuellt med 7Zip først. Dårlige greier.

Lenke til kommentar

Jeg har kun spilt en "runde" skirmish og jeg er stortsett fornøyd. Jeg synes det er mere oversiktelig enn C&C Generals (ja jeg veit det ikke er samme serie).

Som noen andre her nevner, så likte jeg Tiberian Sun godt, det var liksom det første spillet i serien jeg ble kjent med, C&C har jeg kun prøvd i ettertid.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bygge murer?

8050503[/snapback]

Desverre er det ikke mulig. Ble selv utrulig skuffet.

8051302[/snapback]

Murer hadde endret spillet til det værre føler jeg, selv om jeg likte å ha murer i Red Alert 1 f.eks. Folk kunne kjøpt seg tid med murene, og forsvarsverkene hadde blitt enda mer effektive. Føler at man da kunne barrikadert seg for lett inne, og mange hadde prioritert dette alt for mye.

Lenke til kommentar
Kan man ikke bygge murer?

8050503[/snapback]

Desverre er det ikke mulig. Ble selv utrulig skuffet.

8051302[/snapback]

Murer hadde endret spillet til det værre føler jeg, selv om jeg likte å ha murer i Red Alert 1 f.eks. Folk kunne kjøpt seg tid med murene, og forsvarsverkene hadde blitt enda mer effektive. Føler at man da kunne barrikadert seg for lett inne, og mange hadde prioritert dette alt for mye.

8051320[/snapback]

Slike murer som de hadde i Tiberian Sun, ville ha gjort spillet enda bedre. :)

De murene der var bare helt geniale. Selve murene i seg selv tålte ikke mye, men ga et nytt strategisk element inn i spillet. (kutte strømmen for at strømgjerdet skal miste strømmen osv..)

Lenke til kommentar

Fikk spilt en times tid i går, og jeg er litt skuffet. Spillet gav meg den nostalgiske C&C følelsen, til en viss grad. Men det er noe som skurrer, kan faktisk ikke helt sette fingern på det.

Tror det som skurrer mest er perspektivet. Ting blir ofte for nærme. Husker jeg elsket "langdistanse-perspektivet" i TS. Fint og oversiktelig. Man kunne riktignok ikke zoome inn-ut, men hvem er det som bruker zoom-funksjonen i det hele tatt?

Ellers virker spillet greit nok hittil. Er ikke helt sikker på om jeg lukter en ku (med jur) i det fjerne. Må testes ut mer i dag.

Lenke til kommentar
Fikk spilt en times tid i går, og jeg er litt skuffet. Spillet gav meg den nostalgiske C&C følelsen, til en viss grad. Men det er noe som skurrer, kan faktisk ikke helt sette fingern på det.

Tror det som skurrer mest er perspektivet. Ting blir ofte for nærme. Husker jeg elsket "langdistanse-perspektivet" i TS. Fint og oversiktelig. Man kunne riktignok ikke zoome inn-ut, men hvem er det som bruker zoom-funksjonen i det hele tatt?

Ellers virker spillet greit nok hittil. Er ikke helt sikker på om jeg lukter en ku (med jur) i det fjerne. Må testes ut mer i dag.

8051366[/snapback]

Gidder ikke ha kameraet helt zoomet ut, til alle tider. (pga tåken og ikke nekelt å skille unitene ifra hverandre osv..)

Så kameraet står på ca det nivået som det er på i default. I store slag/kamper derimot, kan det være oversiktelig å zoome litt ut. :)

Lenke til kommentar
Edit: Fanken... KANE edition kunne ikke sendes uten om UK på play.com. Tror derfor jeg venter litt... var ingen andre nettbutikker som fristet å bestille fra Noen andre som har forhåndsbestilt? Fra hvilken webshop?

8050528[/snapback]

Forsøk å bytte til €uro før du går til kassen. Prisen blir bittelitt høyere når du velger €uro, men du får shippet til norge. Det står forklart på den feilmld du får opp når du har valgt adresse den skal sendes til og du prøver å trykke deg videre.

Lenke til kommentar

vet ikke om dette er nevnt men man kan spille som nod og mot gdi + de forskjellige AI scriptene ved og holde inn ctrl og trykke for.eks N mens man har opp faksjons menyen og for.eks t for turtle i AI menyen. funket for de fleste på #c&c3.no@qnet.

Lenke til kommentar

Har spillt på demoen og jeg er fornøyd. Ga meg ikke samme følelse som Tiberian Sun men synes fortsatt at det er verdt pengene, så kommer sikkert til og kjøpe det. men er det garantert at man ikke kommer til og kunne lage murer i fullversjonen? for det er utrolig teit :hrm: . gir spillet det lille ekstra IMO.

Endret av Yama
Lenke til kommentar

Yesss..! Det her var digg!!

Tror de har brukt samme motoren fra LOTR spillene.. Generals krever veldig mye ved lan og det kan fort begyne å "lægge" når det blir mye bevegelse på spillet.

Tror denne blir veldig bra på lan delen, det er jo det som er gøy!

Utrolig kult med de videoene mellom brettene også, samme som på Red Alert 1.

Lenke til kommentar
Har spillt på demoen og jeg er fornøyd. Ga meg ikke samme følelse som Tiberian Sun men synes fortsatt at det er verdt pengene, så kommer sikkert til og kjøpe det. men er det garantert at man ikke kommer til og kunne lage murer i fullversjonen? for det er utrolig teit :hrm: . gir spillet det lille ekstra IMO.

8051875[/snapback]

Enig! Savner å kunne lage pene baser med fint defense og porter =D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...