Gå til innhold

Demo av Command & Conquer 3: Tiberium Wars (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er det noen som har fått til å spille som scrin? får bare deafetet når jeg starter opp :(

8048921[/snapback]

Ressursene som trengs ligger antakeligvis ikke med i demofila, i og med at de ikke trengs til noe som helst av den tiltenkte handlinga.

Fant ut at turtlefyren okkuperte det meste av bygninger i midten og bygde masse tårn.. går greit å ta ham fra en av sidene, bare man har firepower nok til å ta tårnene uten å miste for mye selv.. Harassing kan muligens droppes, da han har noen tanks til å passe på basen i starten, vet ikke hvor mye fortere han dør om jeg får opp beam cannons og denslags mye fortere.

Jeg tror også at mass beam cannons kanskje må bli nerfet, så fort man når 15 stk (og de bygges relativt fort) så dør alle bygninger på under 1.5 sek.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det nevnt tidligere men man kan spille som NOD i Skirmish hvis man trykker på rullemenyen for valg av lag, holder inne N-tasten og trykker på NOD. Man kan også velge Scrin ved å holde inn S-knappen inne og velge Scrin men det fungerer ikke siden demoen har ikke Scrin-filene.

Lenke til kommentar

Ang d3x9_29.dll feilmelding står den omtalt på EA's C&C3 forum at dette er en _sjelden feil_ men kan enkelt løses ved å laste ned nevnte fil (link i forumposten) og legge den i %windows%\system32. Dette funket for meg.

Og gud bedre for et spill! Konge, spesielt med tanke på at det bare er en demo!

Jeg SKAL kjøpe dette spillet, og jeg skal preordre det nuh... spørsmålet er, hva er er det noe poeng å bestille kane edition? Hva er forskjellen?

Det gikk faktisk over all forventning å spille det på min gamle pc

Specs:

AMD Barton XP2500+ @ 2800+ socket A

2GB PC 3200 kingston value ram

Sapphire Ati Radeon 9600 pro Fireblade edition klokket til 506.25/330.75

Raptor som spill/os disk.

Med default instillinger; 1024x768, alle instillinger på low, gikk spillet ca 90% flytende med kun noen få tendenser til lagg innimellom (dette tror jeg var software i bakgrunnen som jobbet intenst innimellom...virket sånn), og FPS generelt var ... tja... ca 30? Altså, det lagget ikke, men gamerlamers som ikke takler noe under 100FPS vil få sponk. Helt spillbart med andre ord, og har du specs som ligner min trenger du IKKE å kjøpe ny maskinvare såfremt du klarer deg uten eyecandyen.

Prøvde også å sette opp grafikkinnstillingene en del (ikke oppløsning), og dette resulterte i en mindre FPS drop, og spillet var fortsatt full spillbart, med noe bedre grafikk. Men det var tydelig at det var en del eyecandy som manglet, og dette var ikke pga instillingene, men mest trolig grafikkortets mangel på "eksotiske fortkortelser".

Mulig jeg kjøper meg et billig AGP skjermkort som er noe bedre bare for å prøve, men tror CPU'en begrenset litt også, men faktisk ikke så alt for mye virket det som.

Skal aller først prøve å oppdatere drivere (ikke vært gjort siden i tidlig sommer o_0) og kanskje klokke skjermkort og CPU litt mer da jeg har noe mer å gå på, men er for lat til å engasjere meg!

Det jeg hittil er mest fornøyd med er at EA har (nok en gang) laget et kongebra spill som ikke trenger en ny pc til over 20k for å kjøre strøkent med high-end instillinger (*hostharkspytt*spuremecommander*harkspytthost*).

Herlich!

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Jeg føler at NOD er min favoritt.. Går fort å få opp noen kjappe vehicles til harassment, man har gode sjanser på å stealthe folk, man har mange offensive teknologier tilgjengelig (gass-bomba, kjedereaksjon av tiberium osv). Beam cannons er billige (1000 spenn per stykk) og går fort å masseprodusere, og når man har 15-20 stk er det ingenting som slår dem, de spiser seg gjennom både bygninger og mammoths/juggernauts. At de i tillegg kan bruke venom-fly til å reflektere strålen er jo skikkelig fancy. Så har man de tobente monstrene som kan demontere andre enheter for å bli über.. Har man med 1 eller 2 med flammekaster på så er alt infanteri borte som *poff*, i tillegg kan man stealthe dem, de kan få stealth detection, og best av alt: ekstra laserkanon. Ting går generelt også litt hurtigere med NOD enn med GDI føler jeg. Det eneste negative er at atombomba får PCen min til å lagge, det gjør ikke ion cannon.

Jeg synes heller ikke forsvaret er helt på jordet, selv om jeg er litt mer komfortabel med GDI sitt forsvar. Du nevner at snipere eier alt, har du da testet å bygge deg en commando? De rocker.

Lenke til kommentar

Hmm, grafikken i seg selv var god nok for min del.

Men det er visse ting jeg ikke kan forstå at de har valgt.

F. eks så har de skygger som er mer eller mindre "soft shadowed", MEN det blir seende veldig stygt ut fordi oppløsningen på skyggene er ekstremt lave. Det samme gjelder også mange av teksturene. (noen er høyoppløste, mens andre ser skrekkelige ut, da pga for lav oppløsning på dem)

Hvorfor dette skal "forekomme" selv på full grafikk synes jeg er litt merkelig. Fordi spillet krever svært lite i forhold til mange andre spill, og det burde vært mulig å få høyere opløsning på skygger og teksturer på ivhertfall full grafikk.

F. eks så kan man bare gå inn i en .ini file og forandre disse verdiene.

Så kan da ikke være så vanskelig.

Ellers ser dette ut som et topp spill! :)

Edit: Stabile 3-4 FPS på et ATI radeon X600, AMD 4200+@5400+, 2GB DDR400 ram. La meg gjette hvor flaskehalsen ligger. :innocent:

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Testa GDI igjen nå, fremdeles litt tregt etter min smak. Når man først får opp noen mammuter (med rails) så er det jo bare tut og kjør (og micro), men jeg trives bedre med mobiliteten NOD gir. Gleder meg kraftig til å teste Scrin nå :D Det sies jo at de skal være ganske sårbare i starten, men klare seg bedre etter hvert (lurt å teche). Vil da tro at mange satser på hard-teching, noe som antakeligvis vil vise seg vanskeligst mot NOD da de har små, kjappe buggyer til å kjøre rundt og gjøre ugangn med.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...