Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye VW Golf stasjonsvogn; bilder!

Skavold

Anbefalte innlegg

Jaja, hva synes dere om den nye VW Golf Variant? Om ikke annet har den i hvert fall et nostalgisk navn. Hekken minner meg veldig om 90-tallets Honda Accord stasjonsvogn (Sports Tourer?), bare stygg i forhold.

Artikkel på DinSide.no

Bilder:

Bakparten:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2314155.jpg

Fronten (ingen overraskelser her, naturlig nok):

2314156.jpg

Rommelig bagasjerom:

2314157.jpg
Endret av OML
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den hekken er grusom, hadde virkelig håpet at den kom med lykter ala passat stasjonvogn. Ødelegger jo hele bilen med den hekken. Terningkast 1 til VW for designet. Hadde hjelpet mye bare man hadde fjernet den trekantdelen av lykta som sniker seg inn på bakskjermen.

Endret av trra
Lenke til kommentar

Da jeg så bildet av "hekken" i en eller annen nettavis i dag morges, trudde jeg først det var en Toyota :D ...er jo slikt kjedelig design Toyota er så kjent for.

Men Volkswagen har jo alltid vært kjipe biler, utseendemessig. Har jo aldri vært noen som helst VW-modell som er i nærheten av å være litt spennende. Denne nye føyer seg bare inn i rekken av kjedelige biler.

Pantera

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Hmmm... Kanskje jeg har dårlig smak, men jeg syntes den ser bra ut! Hekken er jo litt Audi-aktig i karossen, med MB-lykter. Ser ut til å ha storbilpreg i forhold til forgjengerne. Hadde tenkt å bytte ut Astraen snart, kanskje det blir en slik?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Ikke alle er enig med meg, ser jeg (men det er jeg vant til :huh: )

Gleder meg til å se den i butikken/på veien, det er sikkert ENDA penere i virkeligheten!

Lenke til kommentar

Dettte var en skuffende modell, hadde håpet på at VW skulle komme med noe mer revolusjonerende. Utseendet var jo rett og slett for orginalt! Men utstyrsmessig så tror jeg nok denne bilen er bedre, med mindre denne modellen er laget for å være billigere enn sine forgjengere. Men, det er jo kun en familiebil, så hva mer kan man egentlig forvente?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Man må også huske på at dette er en bil som skal appellere til massene. VW vil ha volum, så de lager biler som alle kan like, både 18. åringer og 70-åringer med hatt, og alt imellom. De som vil ha spesielle biler kjøpe Civic eller C2.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...