Skavold Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jaja, hva synes dere om den nye VW Golf Variant? Om ikke annet har den i hvert fall et nostalgisk navn. Hekken minner meg veldig om 90-tallets Honda Accord stasjonsvogn (Sports Tourer?), bare stygg i forhold. Artikkel på DinSide.no Bilder: Bakparten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fronten (ingen overraskelser her, naturlig nok): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Rommelig bagasjerom: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. februar 2007 av OML Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Bakparten var bare stygg. Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Den hekken er grusom, hadde virkelig håpet at den kom med lykter ala passat stasjonvogn. Ødelegger jo hele bilen med den hekken. Terningkast 1 til VW for designet. Hadde hjelpet mye bare man hadde fjernet den trekantdelen av lykta som sniker seg inn på bakskjermen. Endret 27. februar 2007 av trra Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Da jeg så bildet av "hekken" i en eller annen nettavis i dag morges, trudde jeg først det var en Toyota ...er jo slikt kjedelig design Toyota er så kjent for. Men Volkswagen har jo alltid vært kjipe biler, utseendemessig. Har jo aldri vært noen som helst VW-modell som er i nærheten av å være litt spennende. Denne nye føyer seg bare inn i rekken av kjedelige biler. Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hmmm... Kanskje jeg har dårlig smak, men jeg syntes den ser bra ut! Hekken er jo litt Audi-aktig i karossen, med MB-lykter. Ser ut til å ha storbilpreg i forhold til forgjengerne. Hadde tenkt å bytte ut Astraen snart, kanskje det blir en slik? Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg syns faktisk denne var ganske pen å se på. Om jeg ville hatt en er en helt annet diskusjon Men pen å se på, så absolutt! Men så liker jeg Toyota også da Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg syntes den var absolutt motbydelig.. Bakparten spesielt.. Gruer meg til å se den på veien. Gamle golf stv var penere imho Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Ikke alle er enig med meg, ser jeg (men det er jeg vant til ) Gleder meg til å se den i butikken/på veien, det er sikkert ENDA penere i virkeligheten! Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Bakstussen var iallefall 3x penere enn fronten ^^ Men det er sikkert frem til jeg ser den bakenden der overalt på veiene... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Styggere en den forrgie varianten. Noe som er en bragd. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Dettte var en skuffende modell, hadde håpet på at VW skulle komme med noe mer revolusjonerende. Utseendet var jo rett og slett for orginalt! Men utstyrsmessig så tror jeg nok denne bilen er bedre, med mindre denne modellen er laget for å være billigere enn sine forgjengere. Men, det er jo kun en familiebil, så hva mer kan man egentlig forvente? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ikke noe mesterverk nei, men tror denne vil bli bedre motatt etterhvert. Baken minna meg om Holden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Man må også huske på at dette er en bil som skal appellere til massene. VW vil ha volum, så de lager biler som alle kan like, både 18. åringer og 70-åringer med hatt, og alt imellom. De som vil ha spesielle biler kjøpe Civic eller C2. Endret 3. mars 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå