Fredrik- Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg har et problem som lyder som følger; installerer Vista på C: først, deretter XP på D:. Problemet er at jeg ikke får noe alternativ om hvilket OS som skal bootes, og den booter rett til XP. Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 akuratt sånn her også.. det eneste som gjør at jeg kommer inn i vista er hvis jeg setter fist boot til cd-rom med vista cd'n, men ikke trykker en tast for å boote på den? har ikke peiling på hvorfor.. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Så det er absolutt ingen her som har en oppskrift på hvordan man kan få seg en dualboot med vista? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 VistaBootPRO fikser biffen. --- Anbefales dog å installere Vista etter XP. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Funka fint med VistaBootPro - takk ;] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå