MaestroN Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hei. Jeg er i ferd med å kjøpe meg en ny mobil som jeg fant på finn Telefonen er heldigvis ikke lenger borte enn at jeg kan kjøre å hente den. Men lurer på om det finnes en måte å sjekke om den er "svartelistet" noenplass. Finnes det noen offentlige register for slike telefoner, da mange av telefonene som man finner på f.eks Finn og qxl er litt tvilsomme noen ganger. Endret 27. februar 2007 av MaestroN Lenke til kommentar
cnil Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Det tror jeg ikke du får til på noen måte, uten å være inside-man eller _ekstremt_ flink med PC Jeg vet i alle fall ikke om noen offisielle registre som finnes for andre enn politiet og forsikringsselskaper. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hmm. Tipper det enkleste er å skrive ned imei nummeret til telefonen og ta en telefon til netcom eller telenor, og forklare situasjonen. Si at du skal kjøpe en brukt telefon, og ønsker at de skal sjekke om den er stjålet for deg. Burde funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå