kjejohan Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Handlevogn Skal kjøpe alt på netshop, og kommer på 15034,- med bygging. Skal for det meste brukes til spilling. Ser det bra ut? Endret 27. februar 2007 av kjejohan Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ut ifra mitt syn så ser det veldig bra ut... Grattis Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har selv litt dårlig erfaring med Nec, og har lest utallige komentarer på forumet som sier at Nec ikke er så bra. Selv har det forekommet noen positive tilbakemeldiger. Men jeg velger heller å anbefale Samsung DVD brenner SHS-183A. Har denne selv, og er kjempefornøyd. Eneste jeg har litt problemer med at PCen er så gammal Uansett, lykke til med ny data Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Ingenting gale med Nec...Har selv hatt tre forskjellige Nec cd og dvd brennere gjennom tidene..Siste jeg har kjøpt til nå er 5170A Er nok folk som har vært uheldige.. Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Takker for innspill Tror jeg går for dette jeg, gleder meg Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvorfor ikke Lian Li PC7BSCAND v3? Da kan PSU trekke luft utenfra, slik at den holder en lavere temperatur og er stillere, pluss at den ikke konkurerer med CPU-viften om luften... OG det kan være lurt å bytte til denne strømforsyningen for noen kroner ekstra. Den skal være veldig stillegående, og noe av det mest stabiler du får kjøpt. Les f.eks. testen her på Hardware.no Den versjonen jeg linket til kommer med faste kabler, noe som betyr at du slipper å kjøpe de utenom som du måtte gjort dersom du kjøpte den med modulære kabler. Du blir fornøyd uansett hva du kjøper, men det skader ikke å kjøpe noe som er bedre. Uansett, gled deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå