Nemorzuz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Altså. jeg vil konverter uansett hvilken vid. til MJPEG (Motion Jpeg). finner ingen programmer som konverterer til det codecet. jeg har en mp3-media avspiller som spiller video filer som kun er motion jpeg. finner ingen steder info om hvordan jeg får til dette. hjelp meg Lenke til kommentar
Suunto Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Altså. jeg vil konverter uansett hvilken vid. til MJPEG (Motion Jpeg). finner ingen programmer som konverterer til det codecet. jeg har en mp3-media avspiller som spiller video filer som kun er motion jpeg. finner ingen steder info om hvordan jeg får til dette. hjelp meg 8035124[/snapback] Hvis du er villig til å betale $28, så finner du codec her: http://www.pegasusimaging.com/picvideo.htm Så kan du bruke det programmet du vil. Lenke til kommentar
Nemorzuz Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 I see.. Takk for tipset. da vt jeg hva jeg skal se etter hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå