Aak1 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Min søte lille kattepus. Med sine glødende øyne. Kommentarer, konstruktiv kritikk motas.. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Utrolig kule bilder! Jeg er ingen ekspert, men jeg syns hvertfall at de var kule! Spesielt det siste. Bra farger Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Blå og oransje funker bra sammen, men var de litt uskarpe? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Katten så virkelig ond ut. Tøffe bilder. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Er heller ingen ekspert, men synes det var artige bilder der det ikke er mye å sette fingeren på. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Alle disse bildene kunne vært så mye kulere om du ikke hadde overdrevet fargemetningen og annen bearbeiding. De er dønn overarbeidet, IMHO, og det dreper bildene for meg. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Enig med Aetius, for mye etterbehandling og for mye kontraster mellom fargene og ting føles unaturlig. Samt syntes også de er for uskarpe. Men ellers godt forsøk. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Enig med Aetius, for mye etterbehandling og for mye kontraster mellom fargene og ting føles unaturlig. Samt syntes også de er for uskarpe. Men ellers godt forsøk. 8036346[/snapback] Takk for alle tilbakemeldinger. Men ja, jeg er forsåvidt enig med deg der. Bildene kanskje en smule mye etterbehandlet. Og de var også litt uskarpe. Jeg brukte sharpen en eller to ganger, men da ble andre kanter veldig skarpe. Så brukte jeg litt sharpen på ulike plasser.. Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Som sagt: Bildene bærer preg av promp håndtverk i utgangspunktet. I det henseendet er det jo faktisk morsomme resultat du har fått ut. Jeg legger meg til resten som mener det kunne blitt bedre med litt mindre anleggsarbeiderhånd i photoshop.. for ikke snakke om å fjerne den fæle rammen og pretensiøse signaturen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå