On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Noen som er flinke med å få fiksa MOD til Simple Machines Forum? har prøvd DENNE i 1 uke nå! har enda ikke fått det til! nå gir jeg snart opp! og sånn er det med resten av MODene jeg prøver å instalere! dem VIL ikke virke! et eller annet må jo være galt! noen som har peiling? Takker og Bukker Endret 27. februar 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kan du beskrive litt mer hva du ikke får til? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Kan du beskrive litt mer hva du ikke får til? 8038790[/snapback] da jeg instalerer moden kommer det opp en ting den ikke kan instalere... husker ikke akurat her å nå men... jeg skal få sånn extra youtube knapp der jeg skriver inn innlegga... men den kommer aldri fram! og sånn er det mes resten av modene jeg prøver å instalere... jeg kan ikke se noen nye knapper eller noe nytt i det hele tatt! Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Har du gjort som beskrevet på: http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=595 ? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 ja det har jeg gjort! men da jeg har uploada Post.template.php og jeg skal teste så kommer det en feil meling! om at linje 500 et eller annet er feil! så sånn er det Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Prøv og endre Post.template.php fra admin-panele da. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Prøv og endre Post.template.php fra admin-panele da. 8045230[/snapback] Nei.... hvor går jeg da? Admin\ Modefiksajoner? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Design- og layoutinnstillinger-Endre design-Bla igjennom filene til designet. Vist du skal endre thema-filer Du må huske og velge det thema du bruker Endret 28. februar 2007 av Christian93 Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) Design- og layoutinnstillinger-Endre design-Bla igjennom filene til designet. Du må huske og velge det thema du bruker 8046096[/snapback] ok... skal gjøre dette så fort som mulig etter jeg har low formatert! men venter på svar:) Killdisk finner ikke hdd min:( Endret 28. februar 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå