Henrik@@@ Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Leiter etter et program som funker som limewire jeg,bare rams opp så er jeg takknemmelig! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Leiter etter et program som funker som limewire jeg,bare rams opp så er jeg takknemmelig! 8034952[/snapback] Sorry dude... det er ikke låv å snakke om dette her! posten vil bli stenkt! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva er det med folk å si at slikt er ulovlig på forumet? Det er lovlig, fordi slike program brukes også til nedlasting av "lovlig" musikk og film. For øvrig ligger det en lang liste med porgrammer i sticky ett sted på forumet, som er godkjent av forumstyret, søk og finn. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Folkens... se på denne filmen a! http://www.piracykillsmusic.no/?gclid=CJq5...CFSYSQgodixBXgw så kansje du skjønner? Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Men non som har et prog? Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Men non som har et prog? 8035010[/snapback] Åssen musikk skal du laste ned da? åssen filmer? dvd? gi meg 1 god grund til at jeg skal gi deg en link til et program? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Piracy kills no music, uansett trådstarter: Som jeg sa så ligger det i sticky, eller så bruker du søkfunksjonen..det ligger allerede 500 innlegg om dette, vi trenger ikke 500 til. Lenke til kommentar
Henrik@@@ Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Piracy kills no music, uansett trådstarter: Som jeg sa så ligger det i sticky, eller så bruker du søkfunksjonen..det ligger allerede 500 innlegg om dette, vi trenger ikke 500 til. 8035015[/snapback] okay da prøver jeg det =) Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skjerp deg a! piracy kills music! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Skjerp deg a! piracy kills music! 8035022[/snapback] Gå og lek moralens vokter et annet sted. Dessuten, ingen har sagt at han skal bruke programmene til noe ulovlig, så stopp å mas. Endret 27. februar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 HAHAHA fikk det samme svaret i sta også! LOL! fikk 10 % advarsel til å med! LOL! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Med den holdningen og oppførselen er det merkelig at du ikke har fått ferie enda. "lol! ass" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=169217 denne er ganske nyttig, de fleste nevneverdige programmer(om ikke alle) er listet her. For å gjøre det enklere: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor BitTorrent BitTorrent BT++ Experimental BitTorrent TheSHAD0W's EXPERIMENTAL BITTORRENT CLIENT ABC Azureus Burst TorrentStorm PTC btmanager G3 Torrent NovaTorrent Flash! Torrent Bitanarch SimpleBT TurboBT ByteTorrent Hive M1lk BitComet BitSpirit Torrenttopia BitTornado Edonkey2000/Overnet Edonkey2000 Overnet eMule eMule plus eMule LSD eMule Ef Mod ShareDeamon jMule lPhant jDonkey xMule aMule Gnutella/Gnutella2 Bearshare LimewireAquaLime Nova Phex Swapper XoLoX Gluz qtella jtella adagio thetreehouse sucide gnucula T.A.N.K Ooasis FastTrack KaZaA Diet K KaZaA Lite iMesh Clean iMesh Grokster Mammoth Direct Connect Direct Connect DC++ oDC Reverse Connect zDC++ CZDC++ BCDC++ PhantomDC++ BlackDC DC++k DC++k CDM iDC++ IntraDream Direct Connect phpdc MTDC++ PowerDC dcgui-qt rmDC++ DC:PRO DC++p JavaDC StrongDC++ Hybrider Klienter som støtter mer en en/et protokoll/nettverk Morpheus Shareaza warez p2p giFTwin32 mldonkey Xnap Kceasy Zultrax DC# Utrolig nok er ikke µTorrent nevnt, dette er helt klart den beste lett-klienten på nettet. www.utorrent.com Endret 27. februar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 http://azureus.sourceforge.net/ er et kjekt sted å starte, der er det også linket til azureus sin egen side for deling av ting, dvs, lovlige filmtrailere og filmer ++. Bedre kjent som zudeo. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 For å klarifisere: Det er lovlig å diskutere fildelingsprogrammer og nettverk på diskusjon.no så lenge diskusjonen ikke kan oppfattes som en oppfordring til piratkopiering. Vi har som nevnt også en tråd her med en liste over de fleste slike programmer du kan ønske deg. Jeg vil også minne om Jeg har oppdaget brudd på retningslinjene. Hva gjør jeg? og retningslinjene #1 og #2: Vær snill og grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå