Mr.Anki Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei. Jeg returnerte et ram sett til Netshop for et bar mnd. siden og skulle få igjen pengene for settet. Men pengene kommer aldri!! Har sendt mange mail's og har prøvd å ringt. Men ingen penger her Hva skal jeg gjøre?? mvh Anki Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Dette er da snålt av Netshop, fikk pengene mine etter 1uke sist jeg returnerte en vare. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei. Jeg returnerte et ram sett til Netshop for et bar mnd. siden og skulle få igjen pengene for settet. Men pengene kommer aldri!! Har sendt mange mail's og har prøvd å ringt. Men ingen penger her Hva skal jeg gjøre?? mvh Anki 8034586[/snapback] Er det bekreftet at du skal ha pengene tilbake? Hvis så kan du gi dem en tidsfrist og hvis den ikke holdes, sende dette til forbrukerrådet eller forliksrådet. Det samme skjedde meg, og jeg måtte bruke vanvittig med tid på tregheten deres. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Hei. Jeg returnerte et ram sett til Netshop for et bar mnd. siden og skulle få igjen pengene for settet. Men pengene kommer aldri!! Har sendt mange mail's og har prøvd å ringt. Men ingen penger her Hva skal jeg gjøre?? mvh Anki 8034586[/snapback] Er det bekreftet at du skal ha pengene tilbake? Hvis så kan du gi dem en tidsfrist og hvis den ikke holdes, sende dette til forbrukerrådet eller forliksrådet. Det samme skjedde meg, og jeg måtte bruke vanvittig med tid på tregheten deres. 8035875[/snapback] Det er bekrefta at jeg skal få igjen penger ja. Men hva betyr dette? mvh Anki Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hvis du betalte med VISA/MASTERCARD så returnes pengene til kontoene for disse kortene og ikke til ditt vanlige bankkonto. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Kva sa Netshop når du ryngde dei? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Stinmaker... Hva betyr det? Blir det stående som en slags "kreditt" som man kan bruke etterhvert da? Har lignende "problem" med mpx.no, og jeg betalte med mastercard, men har ikke gått så lang tid da. bertie Lenke til kommentar
Stinmaker Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Stinmaker... Hva betyr det? Blir det stående som en slags "kreditt" som man kan bruke etterhvert da? Har lignende "problem" med mpx.no, og jeg betalte med mastercard, men har ikke gått så lang tid da. bertie 8036157[/snapback] Nei, Det betyr at pengene blir tilbakeført til visakortet eller mastercard. hvis du sjekker saldoen din for mastercard så vil det etter hvert komme som tilbeført. pengene blir ikke betalt tilbake til deg personlig, det er min erfaring med retur etter kjøpt av kredittkort hos nettbutikkene. Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 ...så hvis jeg bruker mastercardet mitt denne måneden så blir de som er tilbakeført til mastercard trukket fra neste regning? bertie Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Ingen som vet hva den forfalte poster er for noe? Betaltet ikke med Vista.. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 hvordan får man penger tilbake på et mastercard ? Lenke til kommentar
Otte Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Ingen som vet hva den forfalte poster er for noe? Betaltet ikke med Vista.. 8036216[/snapback] Forfalte poster kan være faktura for f.eks uavhentede pakker o.l. Endret 27. februar 2007 av Otte Lenke til kommentar
bertie Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Til de som har betalt med mastercard/eurocard og angret ett kjøp, så kan jeg informere om at pengene blir betalt til mastercard/eurocard, så de kan da "brukes" på kortet. Du kan også be om å få pengene overført til din bankkonto. Sendte de en mail bare, og nå har de overført pengene til bankkontoen min. bertie Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hadde samme problemet med Komplett,ingen svar på mail men når jeg fikk MasterCard regninga så var de kommet inn på kontoen der. Endret 3. mars 2007 av Poppe Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Til de som har betalt med mastercard/eurocard og angret ett kjøp, så kan jeg informere om at pengene blir betalt til mastercard/eurocard, så de kan da "brukes" på kortet. Du kan også be om å få pengene overført til din bankkonto. Sendte de en mail bare, og nå har de overført pengene til bankkontoen min. bertie 8068181[/snapback] Gjelder dette kun Eurocard? Eller Generelt alle mastercard's Endret 3. mars 2007 av WiSLE Lenke til kommentar
bertie Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Det vet jeg ikke, men jeg regner med det :-) bertie Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2007 Da har pengene kommet inn på kontoen Kanskje di har sett denne tråden!(?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå