Kurt_im Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 sliter litt nå ang valg av skjermkort. Har en p3 800mhz, 500SDRam som jeg trenger et nytt skjermkort til. Skal i hovedsaken brukes til live streaming fra nettet(web-tv) og må ha tv utgang, og grafikk(photoshop ol, ikke spillgrafikk) Spiller av og til. Planene om å oppgradere til en pc er der, men ikke på en stund. Bør jeg da kjøpe ett ikke så dyrt skjermkort tilpasset pc'en min per i dag, eller bør jeg kjøpe ett kort som jeg også kan bruke litt senere. Hvilket kort gir igjen mest med tanke på "web-tv til vanlig tv" kvaliteten Så det er bare å tenke høyt og komme med innspill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Hva med et ATI Radeon 8500le (f. eks Hercules.)? Et billig og greit ATI-kort. Det har en god TV-ut, og er god i 2d. Ikke det raskeste kortet på 3d lenger, men det var ikke et krav for deg. Et kort som i ytelse/pris står godt i stil med resten av din PC. Har Hercules versjonen selv, og er meget godt fornøyd. Søk på kortet på forumet, og du finner masse poster om kortet og dets egenskaper. Bare et forslag fra min side :smile: . //sindre Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hva med å komme med et fornuftig emne? Jeg stenger denne tråden pga. veldig dårlig bruk av emnefeltet. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg