Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er penis for stor i erigert tilstand?

Antero

Anbefalte innlegg

dette virker nåkk som et rart spørsmål, men jeg skulle ha sex me ei veninne av meg en dag, men jeg fikk den ikke inn.. det var alt før trangt..

jeg trodde at det bare var henne.. men når det hendte 3 ganger på rad (med forskjelige jenter) så begynner jeg å lure..

penisen min er 17 cm når den er stiv..

Mod: Emnet er endret...

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette virker nåkk som et rart spørsmål, men jeg skulle ha sex me ei veninne av meg en dag, men jeg fikk den ikke inn.. det var alt før trangt..

jeg trodde at det bare var henne.. men når d hendte 3 ganger på rad (med forskjelige jenter) så begynner jeg å lure..

penisen min er 17 cm når den er stiv..

Mod: Emnet er endret...

8034545[/snapback]

Det kan hende at jenta ikke var for kåt\våt nok? dette er et problem for hvis jenta er jomfru og har null erfaring med fingring eller noe du er du nesten garantert og ikke få'n inn

kan vel også legge til at jeg har litt trang forhud, men jeg hører at folk som har det, ikke har samme probleme

8034599[/snapback]

det er nok irelevant for saken her... men hvis du plages mye at trang forhud kan du jo prøve og ta et bad med ganske varmt vann(ikke ubehagelig varmt vann) vann og prøve og utvide forhuden med det varme vannet som "glidemiddel"? pass på at du ikke driver det så langt at det gjør SKIKKELIG vondt da...

vær veldig forsiktig når du evt. gjør det.

Div. Skrivefeil og to innlegg i en post.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Guest

Hvis du har litt trang forhud, kan det hende du kompanserer ved å dra huden lengst mulig fram rett før penetreringen (for å gli lenger inn før det "stopper")? Isåfall kan det floke seg litt opp der nede, og du ender opp med en brett som stopper all "forhud-funksjon":D;) hehe... kanskje...

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Uansett om den er for stor NÅ, så vil hun få det bedre med den med tiden når hun utvider seg og da kommer hun til å nyte hver eneste cm. Det kommerk kanskje til å bli trangt om kjønnsleppene idet dere har samleie, men det blir positivt for dere begge når du virkelig kan kjenne den gli skikkelig langt inn og langt ut, langsomme rompetak, mmmmm.

Lenke til kommentar
dama var så våt at jeg holdt på å drukne da jeg slikket henne.. :p

så det var ikke probleme..

8034742[/snapback]

Javel. So? Start med en finger.. Prøv så med to.. Bruk tid!

Få henne til å vise deg veien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...