Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjerm viser ikke bilde *Løst*

Anbefalte innlegg

Hei. jeg kom hjem fra 4 dagers tur og satt meg ned med pcen for å spille WoW.

Når jeg hadde spilt litt frøs PCen seg og jeg måtte restarte. Når jeg så var kommet inn i Windows igjen, frøs den mens den loadet skrivebordet og programmene.

Restart igjen.

Enda en "frys" ved skrivebordstadiet og jeg restarter. Denne gangen forblir skjermen svart og viser ikke noe. Hørte heller ikke noe during fra HD'en som den pleier å gi når den starter opp. ( Oransj lys på skjemens på-knapp istedet for grønt som når den er på.)

Noen som vet hva dette kan komme av?

dette har jeg i min pc:

Athlon Xp 2800+

Sapphire X700 256mb skjermkort, tror jeg

1024 apacer ram

200gb WD harddisk

Mvh tor andre

------------------------------------------------------------------

var skjermkortet mitt som var gåent. låner ett av kameraten min nå, så fikk testet :) takk for alle tips!

Endret av Djengo^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være mye rart. Først ville jeg sjekket om harddisken var som den skulle.

Koble fra harddisken og slå på PC-en. Hvis du da ikke har bilde er det noe annet galt. Hvis den starter uten harddisk, prøv å starte maskinen med en annen harddisk og/eller start harddisken din opp i en annen PC.

Endret av Caze
Lenke til kommentar

PC`en din var av når du var borte eller? Kan jo være så mye rart som er problemet som en sier her. Ram kan være en årsak, harddisken KAN forårsake dette problemet, men høres rart ut. Dårlig kontakt kan også være årsaken. Gå over alle kabler i maskina og se en gang til. Sjekke at alle kabler som skal være kobla til faktisk er kobla til.

Lenke til kommentar

den var av når jeg var borte ja. Så funka den litt når jeg kom hjem, starta opp som vanlig osv. Så frøs den i spillet og skrivebordet når jeg restarta. Jeg har hatt dise fryseproblemene før, men etter nok restarts så funket den. Jeg skal se over kablene. Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...