Zappza Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! Jeg har lyst til å bli i litt bedre form, og få venstre armen til å bli helt god igjen etter at jeg knakk den for snart et år siden. Har ikke akkurat noe i mot det og trene, men jeg sliter med å faktisk ha et fast program på hva jeg skal gjøre og når jeg skal gjøre det. Det blir gjerne sånn at jeg trener en uke med situps, armhevinger og litt vektløfting. Greia er at det bestandig bare blir med den ene uken... Neste uke glemmer jeg det av, og kommer helt ut av rytmen. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal klare å fortsette med å trene, venstre armen er så sinnsykt svak i forhold til hva den var før, og livsvidden har litt for stor omkrets =) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Finn deg en og tren sammen med, og lag et fast program, blir vanskeligere å skulke unna da. Ellers så kan du vel begynne på et treningsstudio, det koster penger, og det er vel litt kjipt og ha betalt for så å ikke gå dit og trene? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Skal gjøre det, jeg og en kompis har tenkt på å starte, må bare vente til jeg fyller 16 før vi kan begynne på studioet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Skal gjøre det, jeg og en kompis har tenkt på å starte, må bare vente til jeg fyller 16 før vi kan begynne på studioet. 8039722[/snapback] Hvilket studio skal du trene på? Jeg var 15 da jeg begynte å trene på studio Ser også flere på den aldreren (14-15) som trener der jeg trener nå... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Er et lite lokalt studio. Vi kan trene når vi er 15 og mindre, men da må vi ha voksne med oss, noe som er veldig upraktisk mpt. jobb o.l. Vi må ha voksne med oss siden det ikke er noen vakter på studioet, og noen må ta ansvar =) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 På studio mitt trener alle aldersgrupper uten voksene, tror det har noe med å gjøre at det alltid er personlig trener og fysoterapauter som vandrer rundt Er vel bare å trene helt vanlig da og ikke legge mere vekt på venstre armen f.eks ikke ta flere reps på den. Tren med like tunge vekter på begge armene og resten av kroppen så vil det utgjevne seg med tiden. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Hva er egentlig problemet med å begynne å trene ? Hvis du ikke er såpass motivert til å faktisk begynne å trene , vil du neppe holde ut noe lenger enn 5dager. Mekk deg noen kompiser, et lokalt treningsenter der du ikke trenger å betale, å tren som faen. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Er vel bare å trene helt vanlig da og ikke legge mere vekt på venstre armen f.eks ikke ta flere reps på den. Tren med like tunge vekter på begge armene og resten av kroppen så vil det utgjevne seg med tiden. 8039930[/snapback] Hva er egentlig problemet med å begynne å trene ? Hvis du ikke er såpass motivert til å faktisk begynne å trene , vil du neppe holde ut noe lenger enn 5dager. Mekk deg noen kompiser, et lokalt treningsenter der du ikke trenger å betale, å tren som faen. 8040928[/snapback] Skal begynne å trene sammen med en kompis nå snart. Betale må jeg, men det er ikke så nøye =) Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Trening er best sammen med gutta. Helst noen som er en smule gjevne. Da øker konkurranse instinktet ( tro meg, hvis du har testosteron så har du det:P ) og da presser du deg selv hardere. Den tøffeste tiden er ikke den første uka, men de 4 neste. Da kjemper du for å få rutine inn i treningen. Men en ting du må huske på er å trene kondis samtidig som du trener styrke. Jeg føler at kondis er mer " oppfriskende " enn styrketreningen. Jeg pleier å ta med meg langrennskia til frognerseteren og stå litt der. Skikkelig digg! Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Få med deg noken du kan konkurere med som tidlegare nevnt, noke som gjer at du får lyst å dra på studioet og bli sterkere sånn at dei andre ikkje får eit forsprang, dei drar deg også med og dokke pushe kverandre til det fulle Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2007 Sånn jeg ser på det også. Har du noen med deg får du lyst til å konkurrere med de, og gjøre det bedre. Da holder du mye lettere ut. Testosteron ftw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå