Gjest Gjest... Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Okey dette virker kanskje litt useriøst men det er det ikke, jeg er bruker her fra før av men ønsker helst ikke og avsløre mit "problem" Det hele begynte i sommer da jeg oppdaget at jeg hadde får en vortelignende ting i endetarmsåpningen. Den var ca like stor som et lite blåbær og var grønn av farge, og virka som den var fylt med veske. Jeg tenkte ikke så mye over den og lot den være Nå siste uka har denne vært meget sår, og i dag da jeg skulle tørke meg etter nr2 fant jeg ut at det hadde gått hull på den og jeg begynte å blå, ikke kraftig men som av et sår.. Er det noen som veit hva i alle huleste dager dette er? og om det er farlig/ufarlig? Det å gå til lege om noe så privat er meget ekkelt, derfor har jeg ungått det... Kanskje dere vet noe svar? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det kalles hemorroider og er fullstendig harmløst. Legen kan hjelpe deg med salve. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Legen kan også fjerne hemorriden ved å ta et gummistrikk rundt den delen som vender innover. Da kuttes blodstrømmen, og den trekker seg sammen og dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå