asv Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Enkelt ja nei spørsmål, vil denne fungere til Nikon D200? Nikon ML-L3 Takker på forhånd. A Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Nei, D200 støtter ikke trådløs fjernkontroll. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Det finnes trådløse fjernkontroller men de trenger en mottaker montert på kameraet. De er vanligvis veldig dyre. Jeg har sett noen billigere versjoner av ukjent kvalitet på en eller annen webside. Nikon har patent på pluggen som brukes så det finnes lite rimelig utstyr siden produsentene ofte må kjøpe en meget dyr kabel fra Nikon og klippe pluggen av den for å lage ekstrautstyr. Jeg har laget en infrarød fjernkontroll til D70 og har tenkt å gjøre det samme med D200 men jeg har ikke hatt bruk for en så jeg har ikke fått gjort det enda. Lenke til kommentar
TheNorwegianViking Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 D200 støtter trådløs fjernkontroll jo, men om det er verdt å leggge ut et par høvdinger for en liten plastdings, det tviler jeg sterkt på, men derimot kan du se på denne siden der de selger en del piratkopier, som egentlig er like fine, og om du tenker at du i hvertfall kan kjøpe 10 slike for en orginal kontroll ser du gevinsten:p Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) D200 støtter IKKE trådløs kontroll uten å måtte kjøpe annet utstyr! Som D70 trenger man kun kontrollen til ca 200,- orginalt. Endret 2. mars 2007 av jvc1990 Lenke til kommentar
flippant Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Vil D50 kunne bruke ML-L3? Lenke til kommentar
MBlix Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 På bhphoto.com har de en trådløs utløser ved navn dot-line eller lignende. Den har en rekkevidde på +-30 meter. Denne koster 100 dollar, og består av en sender du holder i hånda og en mottaker du setter inn i 10-pins kontakten på kameraet. Funker helt utmerket, og har ikke hat ett problem med den ennå. Må innrømme at jeg var litt skeptisk fordi dette var et merke jeg aldri hadde hørt om før, men fungerer som sagt helt perfekt. -Mathias Lenke til kommentar
NorthWest Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) ML-L3 fungerer utmerket på D50. Endret 19. mars 2007 av NorthWest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå