Gå til innhold

BKMedia.no

Anbefalte innlegg

Forrige søndag bestemte jeg meg for å bestille meg et web-hotell og domene, og så også en annonse for BKMedia her på Hardware.no.

Sendte inn bestillingen, og regnet med at dette skulle gå greit i løpet av 2-3 dager.

Da jeg idag tidlig ennå ikke hadde fått noe tilbakemelding fra BKMedia (bortsett fra en auto-reply når jeg sendte inn bestillingen min), tok jeg på nytt kontakt for å forhøre meg over hva situasjonen var. Litt senere fikk jeg følgende mail tilbake:

-----8<------8<----

Hei!

Din henvendelse til BK Media er besvart:

Tidspunkt: 7-12-2002-2:02

: Hei, og takk for din henvendelse!

Av en eller annen grunn har ikke vi blitt informert om bestillingen. Det er meget uvanlig, og vi beklager den ulempe det har medført for deg. Som en kompensasjon håper vi at 100 MB ekstra lagringsplass er en bra løsning.

Jeg vil sette opp din konto umiddelbart, og du vil om kort tid motta en epost med brukernavn og passord til din konto.

-------------

Med vennlig hilsen

Bjørn Ove Kristiansen

BK Media

-----8<------8<----

Når jeg selv hadde vært mer enn fornøyd med bare en forklaring på forsinkelsen, synes jeg det er flott at bedrifter gjør det ekstra lille overfor sine kunder, og håper flere (data)bedrifter i Norge får høre om dette, og ser på dette som et eksempel på meget god kundebehandling.

Og dette var på ingen måte noe jeg selv hadde krevd, eller på langt nær tenkt på i det hele tatt.

Regner med at BKMedia ikke ser på det som et problem at jeg bruker en epost fra dem til meg i denne posten, når jeg her kun prøver å vise andre forbrukere at det finnes (data)bedrifter i Norge som setter kundebehandling fremfor alt.

Mvh.

Magnus Lie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de klarte en gang og slette kontoen min. de hadde backup fil, men hos meg var den korupt. jeg hadde ikke engang lagt ut noe mye på siden. det var rett etter jeg hadde fått kontoen. de ringte meg på mobilen! og sa at jeg skulle få 3 månders gratis hosting vist jeg forsatte som kunde hos de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...