Wackee Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Minner om eit meget godt forslag som kom opp i fjord. Lurte på om det kunne ha vert aktuelt i år? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=617989 Lenke til kommentar
uro Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Minner om eit meget godt forslag som kom opp i fjord. Lurte på om det kunne ha vert aktuelt i år? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=617989 8033762[/snapback] Så genialt kult Syntes det var en god ide. Hvis det blir arrangert paintball kamper på The eXperience så må jeg være med Paintball er skikkelig moro. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Støtter det forslaget! Er selvfølgelig en del ting som må på plass, men likte ideen både fra deltager og tilskuer perspektiv. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvis det er noen som har informasjon, dvs konkret sted hvor utstyr kan leies inn, eller om det er andre firmaer som kan arrangere noe sånt, så har vi god plass i området rundt Valle Hovin. Send meg en PM om det i såfall. Lenke til kommentar
uro Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvis det er noen som har informasjon, dvs konkret sted hvor utstyr kan leies inn, eller om det er andre firmaer som kan arrangere noe sånt, så har vi god plass i området rundt Valle Hovin. Send meg en PM om det i såfall. 8043464[/snapback] PM er sendt Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Gode forslag. I år har vi bedre tid...og ikke minst flere folk så vi har bedre mulighet til å få gjennomført mer. Jo mer gjennomtenkt ting er jo bedre er det. Selv er jeg lat så liker ferdig med navn, tlf nr og leveringsdato Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg har fått et par PM om dette, og undersøker videre. Mer info kommer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg foreslår Airsoft fremfor Paintball for ekstra realisme Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg foreslår Airsoft fremfor Paintball for ekstra realisme 8063949[/snapback] Hvorfor ikke bare ekte gevær? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg foreslår Airsoft fremfor Paintball for ekstra realisme 8063949[/snapback] Må si meg enig her. Sist kan jeg spillt paintball kunne jeg dukke unna kulene fordi jeg så dem. Dette kom dog av at det var et svært område vi spilte på. Mens når jeg spilte airsoft var det bang, jeg ble truffet. Etter min mening får vi ha airsoft. Men det er opp til andre enn meg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Spør du meg vil jeg si at paintball egner seg bedre, dette fordi airsoft er ikke like tilskuervennlig som paintball. Er liksom ikke like moro å se en kar hoppe rundt og sprette unna "usynlige" kuler, fremfor malingballer. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Spør du meg vil jeg si at paintball egner seg bedre, dette fordi airsoft er ikke like tilskuervennlig som paintball. Er liksom ikke like moro å se en kar hoppe rundt og sprette unna "usynlige" kuler, fremfor malingballer. 8066579[/snapback] Enig i den gitt... Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 hadde vært artig med paint ball eller airsoft... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Airsoft ? Med kuler det å ell ? eller er det kylling spill med laser elns ? Reball eller paintball er er utrolig tøft om man ikke camper revva av seg bak kasser etc. Digg med de store blåmerkene man får Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 det hadde blitt bra med paintball, det trekker sikkert mange flere Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Har drevet med airsoft i ca 3 år og har drevet litt med paintball. Med mine erfaringer er det mye bedre med airsoft enn med painball, paintball er veldig lett får at kulene ikkje går beint, mens med airsoft går det veldig beint inne og ute om det ikkje er storm ^^ Og med airsoft trenger du ikkje bekymre deg om malinga Endret 2. april 2007 av 2r3 Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Dette hadde vært genialt å få til. Det finnes mange fotballbaner rund hallen, litt trær og buskevekst. Følg denne linkenlinken for et oversikts bilde av hallen. Wildthing Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det hadde vært tøft:P Vis det blir noe av, får jeg ha med min egen da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg skal ha med min, kan ikke skjønne hvorfor man ikke skulle få bruke sin egen markør Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg skal ha med min, kan ikke skjønne hvorfor man ikke skulle få bruke sin egen markør 8424430[/snapback] Hoho, betyr det at jeg kan ta med de tre jeg har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg